母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2891


2141#
發表於 07-11-30 17:05 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-11-30 16:53 發表


駛唔駛叫onyeema先在飯焗前copy一隻cd給我們的仔女聽, 到時可以投入d.

哈!多謝onyee ma.


吓! 冇cd ga wor! 有d係安兒學校教既咋wor!

歌詞就有ge. 普通話歌仔可以嗎?


男爵府

積分: 9395


2142#
發表於 07-11-30 17:05 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 17:01 發表


ic...

有時我覺得子進對顏色既認知好似好差咁, 教極都搞錯, 但係有時又答得啱架喎, 佢應該唔係色盲.

暫時啱得最多次數既係 blue 同 yellow, red 都 ok. 有咩教材可以幫到佢呢? ...


教多D米識囉,杜杜叔叔教話出街帶D顏色卡,週圍只係咩色。我無咁做,但丁丁成日會自己講呢隻係咩色。二歲人仔,唔使咁快識咁多啦,丁丁講野都係一般咋!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2143#
發表於 07-11-30 17:05 |只看該作者
國際學校得未必一定好。我表弟以前讀esf小學﹐個先生係放棄他的﹐我舅父問老師他的情況﹐個老師得一個評語-差﹐我舅父問落去﹐個老師都唔理。我表弟仲要比其他同學話他係stupidest kid in class﹐搞到他勁唔開心﹐而家去左美國就好鐘意返學。我舅父話覺得間國際學校種族歧視﹐我舅父/表弟講英文仲要係無口音的﹐話係ABC都有人信。

原文章由 fsy 於 07-11-30 16:58 發表


我有時覺得國際學校啲學生好似 discipline 差啲


大宅

積分: 2539


2144#
發表於 07-11-30 17:12 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 16:48 發表
昨天提起丁丁塗顏色的作業,無聊的丁媽昨天在公司PRINT了一幅蘋果給丁丁塗顏色。這是他的作品!丁媽要求好底,覺得算不錯了!

http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD8/183891/s180/190099.74866561.03186.jpg ...


我都睇唔到.


男爵府

積分: 9395


2145#
發表於 07-11-30 17:13 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 17:04 發表
丁媽,

我copy條link都睇唔到....


不如你去丁丁個网睇,係今天的网誌“丁丁的大作”


大宅

積分: 2233


2146#
發表於 07-11-30 17:13 |只看該作者
原文章由 nan_nan 於 07-11-30 15:17 發表


番來 lor 今朝同嵐嵐覆診, 今次係睇 d 腸, 即係做過手術果度. 一個字 --- "癈". 只係打開個肚睇o下個傷口. 我心諗, 唔通咁都睇得通? 睇得透?? 個手術都做完三個月, 傷口都埋o左口好耐, 唔知仲有咩睇??? ...


nan_nan,
Happy to hear that NamNam's operation was very well.希望慢慢會再好D.
不過咁樣睇傷口又真幾無療喎.真係"睇"吓個傷口喎!


大宅

積分: 2891


2147#
發表於 07-11-30 17:14 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 17:01 發表

暫時啱得最多次數既係 blue 同 yellow, red 都 ok. 有咩教材可以幫到佢呢?


杜杜叔叔既教法有冇試過?

市面都有好多書仔係教colours & shapes.


男爵府

積分: 7768


2148#
發表於 07-11-30 17:14 |只看該作者
暫時仍以 靈活有彈性的心儀的直資中小學為首選....其實辦得好的In'tl schools 離我家太遠了!

原文章由 fsy 於 07-11-30 16:58 發表
我有時覺得國際學校啲學生好似 discipline 差啲
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


2149#
發表於 07-11-30 17:15 |只看該作者
Nan_nan

其實唔洗擔心,如果有事,嵐嵐D體重就唔會上升啦,我諗今次最主要係睇下佢個傷口埋得好唔好,有沒有生肉牙呱!


大宅

積分: 2539


2150#
發表於 07-11-30 17:16 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 17:13 發表


不如你去丁丁個网睇,係今天的网誌“丁丁的大作”


看完丁丁個網, 我就覺得丁丁大個咗好多.
副畫好靚ar, 丁丁畫得幾好.


大宅

積分: 2891


2151#
發表於 07-11-30 17:18 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 17:05 發表
國際學校得未必一定好。我表弟以前讀esf小學﹐個先生係放棄他的﹐我舅父問老師他的情況﹐個老師得一個評語-差﹐我舅父問落去﹐個老師都唔理。我表弟仲要比其他同學話他係stupidest kid in class﹐搞到他勁唔開心﹐而家去左美國就好 ...


esf 咁差 個老師好irresponsible.
我以為佢地會open d 添.


男爵府

積分: 8470


2152#
發表於 07-11-30 17:20 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 17:14 發表


杜杜叔叔既教法有冇試過?

市面都有好多書仔係教colours & shapes.


無上到杜杜叔叔教 color 個堂喎.

我成日好無聊咁諗, 點解佢哋會明呢? 例如一個紅色既波, 明明你話比我哋聽係波黎架嘛, 點解今次話呢舊嘢叫紅色呢?


男爵府

積分: 9395


2153#
發表於 07-11-30 17:20 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-11-30 17:16 發表


看完丁丁個網, 我就覺得丁丁大個咗好多.
副畫好靚ar, 丁丁畫得幾好.


呵呵!今天真係唔想做野,又眼見公司無老闆,所以上傳了D相,好耐都冇UP喇!

靚就唔話得,不過叫做有D意識畫囉!


男爵府

積分: 9395


2154#
發表於 07-11-30 17:21 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 17:18 發表


esf 咁差 個老師好irresponsible.
我以為佢地會open d 添.


草根的我真係唔知ESF係咩呀?


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2155#
發表於 07-11-30 17:24 |只看該作者
英基阿﹗

原文章由 bbpooh 於 07-11-30 17:21 發表


草根的我真係唔知ESF係咩呀?


大宅

積分: 2891


2156#
發表於 07-11-30 17:25 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 17:21 發表

草根的我真係唔知ESF係咩呀?


英基學校.


男爵府

積分: 7768


2157#
發表於 07-11-30 17:25 |只看該作者
Just can read the blog, but without picture in it bor, want to enjoy Ding Ding picture tim?!

原文章由 bbpooh 於 07-11-30 17:13 發表
不如你去丁丁個网睇,係今天的网誌“丁丁的大作”
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 8470


2158#
發表於 07-11-30 17:26 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 17:18 發表


esf 咁差 個老師好irresponsible.
我以為佢地會open d 添.


屋邨c9 唔知咩係 esf 添...


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2159#
發表於 07-11-30 17:26 |只看該作者
各位媽咪﹐c-bay sogo前好似有人跳樓﹐所以得返一條行車線﹐你地如果搭地面的交通工具就記住唔好搭去c-bay個邊。

原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 17:24 發表
英基阿﹗


男爵府

積分: 8470


2160#
發表於 07-11-30 17:27 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 17:21 發表


草根的我真係唔知ESF係咩呀?


英雄, 你打字快過我呀!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo