跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1805


2141#
發表於 08-10-15 11:48 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-15 11:28 發表
今個星期去360,
我都未諗到帶咩for謙謙lunch,
想買和光堂即食嘢,但又懶得去買!

和光堂d嘢實在太細包,
上次去完迪士尼夜晚個餐唔得閒整..
番到屋企開咗包嚟食..
食完好似無食,即補奶..
不過其實謙謙都食得街ga食物la..
帶一餐奶,再食下d大人嘢,帶d餅仔,都ok..
有次我無帶奶出街,又想行一陣,
我同老公食嘢,我叫咗碗蕃茄火腿米線,
比軒軒食都ok..當然無比d湯佢,
同埋用較剪剪碎哂...


大宅

積分: 3832


2142#
發表於 08-10-15 12:31 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-15 11:48 發表

和光堂d嘢實在太細包,
上次去完迪士尼夜晚個餐唔得閒整..
番到屋企開咗包嚟食..
食完好似無食,即補奶..
不過其實謙謙都食得街ga食物la..
帶一餐奶,再食下d大人嘢,帶d餅仔,都ok..
有次我無帶奶出街,又想行一陣,
我同 ...

你地就好啦, 咁多節目
我老公日日都要做野, weekend都係得我帶兩個仔去玩


大宅

積分: 3832


2143#
發表於 08-10-15 12:32 |只看該作者
同auditors 出去lunch, talk to you later


大宅

積分: 1143


2144#
發表於 08-10-15 12:41 |只看該作者
係好平喎,我要湊住bb平時都冇得慢慢睇,樣樣最緊要就係快,所以好難會汁到平野quote]原文章由 hellohelloruby 於 08-10-15 09:44 發表


O..原來文朗扮Tiger...

琴晚放工去咗花園街行...
執到d超平嘢..
thomas..snoopy...spiderman長T...$10一件...
不過要勁摷先摷到! [/quote]


大宅

積分: 1805


2145#
發表於 08-10-15 12:44 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-15 12:32 發表
同auditors 出去lunch, talk to you later

一陣我都要帶軒軒去打針,
今次得我自己去咋..


大宅

積分: 1143


2146#
發表於 08-10-15 12:46 |只看該作者
我都好耐冇出去行下啦,我老公整到隻腳都差不多4個禮拜,呢輪又要成日煮飯,係好悶呀
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-15 12:31 發表

你地就好啦, 咁多節目
我老公日日都要做野, weekend都係得我帶兩個仔去玩


大宅

積分: 1143


2147#
發表於 08-10-15 12:58 |只看該作者
唉~好頭痛,今個月尾要去飲,我老公做兄弟,所以我都要著得四正d,平時只係湊女好耐都冇買過衫啦,今次係要由頭買到落腳 ,最慘就係之後著唔番


大宅

積分: 4016


2148#
發表於 08-10-15 12:58 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-15 11:48 發表

和光堂d嘢實在太細包,
上次去完迪士尼夜晚個餐唔得閒整..
番到屋企開咗包嚟食..
食完好似無食,即補奶..
不過其實謙謙都食得街ga食物la..
帶一餐奶,再食下d大人嘢,帶d餅仔,都ok..
有次我無帶奶出街,又想行一陣,
我同 ...


我都有買和光堂baby food, 一包包, 要坐熱果d. 真的好細包, 我會之後補奶, 或之前比奶佢打底先.


大宅

積分: 1805


2149#
發表於 08-10-15 13:02 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-15 12:58 發表
唉~好頭痛,今個月尾要去飲,我老公做兄弟,所以我都要著得四正d,平時只係湊女好耐都冇買過衫啦,今次係要由頭買到落腳 ,最慘就係之後著唔番 ...

都好吖..
比個值口自己扮下靚..
買d襟興d ge款..


大宅

積分: 4016


2150#
發表於 08-10-15 13:04 |只看該作者
我和老公都成日同朗朗去街, 個個weekend都有豐富節目, 有時星期六, 日兩日都出去. 其實真係好攰, 星期一至五返工已經多嘢做, 星期六, 日又同朗朗玩, 沒有機會休息, 但我覺得辛苦少少唔緊要, 最重要係可以陪住朗朗, 比機會佢接觸新事物.


大宅

積分: 1143


2151#
發表於 08-10-15 13:57 |只看該作者
咁又係,不過唸到個頭就麻煩,乜都唔整得,冇得整負離子個頭好唔掂,到時都唔知點整好
原文章由 NDS 於 08-10-15 13:02 發表

都好吖..
比個值口自己扮下靚..
買d襟興d ge款..


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2152#
發表於 08-10-15 14:02 |只看該作者
原文章由 NDS 於 08-10-15 11:48 發表

和光堂d嘢實在太細包,
上次去完迪士尼夜晚個餐唔得閒整..
番到屋企開咗包嚟食..
食完好似無食,即補奶..
不過其實謙謙都食得街ga食物la..
帶一餐奶,再食下d大人嘢,帶d餅仔,都ok..
有次我無帶奶出街,又想行一陣,
我同 ...


咁又係...和光堂d嘢好細包...
我又唔想帶粥仔喎...
因為我下晝嗰餐係食齋...
驚d嘢唔啱佢食!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2153#
發表於 08-10-15 14:04 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-15 12:46 發表
我都好耐冇出去行下啦,我老公整到隻腳都差不多4個禮拜,呢輪又要成日煮飯,係好悶呀


悶就多d上嚟chart下啦!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2154#
發表於 08-10-15 14:06 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-15 12:58 發表
唉~好頭痛,今個月尾要去飲,我老公做兄弟,所以我都要著得四正d,平時只係湊女好耐都冇買過衫啦,今次係要由頭買到落腳 ,最慘就係之後著唔番 ...


嚟緊我都有三餐要去飲...
十一月, 十二月, 一月,
唉...又大出血!

都唔會著唔返ke...
留返下次去飲著law!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2155#
發表於 08-10-15 14:09 |只看該作者
原文章由 MamaQueen 於 08-10-15 13:04 發表
我和老公都成日同朗朗去街, 個個weekend都有豐富節目, 有時星期六, 日兩日都出去. 其實真係好攰, 星期一至五返工已經多嘢做, 星期六, 日又同朗朗玩, 沒有機會休息, 但我覺得辛苦少少唔緊要, 最重要係可以陪住朗朗, ...


我都係呀...
自從有咗謙謙之後...
以前有d地方都唔會去...
而家都會去!


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2156#
發表於 08-10-15 14:11 |只看該作者
原文章由 ~喵喵~ 於 08-10-15 13:57 發表
咁又係,不過唸到個頭就麻煩,乜都唔整得,冇得整負離子個頭好唔掂,到時都唔知點整好


點解冇得整負離子呀...
叫你老公睇住瞳瞳先law...

或者去飲前落街洗個頭..
叫人吹靚d...
你有冇去過你樓下間fix up呀?


大宅

積分: 3832


2157#
發表於 08-10-15 14:12 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-15 14:06 發表


嚟緊我都有三餐要去飲...
十一月, 十二月, 一月,
唉...又大出血!

都唔會著唔返ke...
留返下次去飲著law!

我都有一餐, 十一月
宜家去飲都唔會著得好隆重, 是旦都ok啦


大宅

積分: 3832


2158#
發表於 08-10-15 14:14 |只看該作者
原文章由 hellohelloruby 於 08-10-15 14:11 發表


點解冇得整負離子呀...
叫你老公睇住瞳瞳先law...

或者去飲前落街洗個頭..
叫人吹靚d...
你有冇去過你樓下間fix up呀?

我上次擺滿月酒, 都係去樓下salon洗頭, 叫佢吹得好d, 都ok, 仲只收洗頭錢, 好似$29 or $39 咋


大宅

積分: 3832


2159#
發表於 08-10-15 14:20 |只看該作者
Ruby,
我想問你去studio 123晒果d 相, 效果同自己攞出去晒係咪一樣?
我上次個間個plan 係連晒相, 但效果同佢send 俾我條link, 好唔一樣, 同自己出去晒一樣, 好失望law
我個friend book 咗去影, 想知好唔好叫佢地晒埋相.


水晶宮

積分: 54191

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2160#
發表於 08-10-15 15:11 |只看該作者
原文章由 cyrus_cedric 於 08-10-15 14:20 發表
Ruby,
我想問你去studio 123晒果d 相, 效果同自己攞出去晒係咪一樣?
我上次個間個plan 係連晒相, 但效果同佢send 俾我條link, 好唔一樣, 同自己出去晒一樣, 好失望law
我個friend book 咗去影, 想知好唔好叫佢地晒埋 ...


我唔知佢地有冇得晒呢...
因為我上次影...佢都冇話可以晒埋...

如果穩陣d拎去快圖美晒...
應該有保證d!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo