在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2087


2141#
發表於 04-7-26 00:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
hi kgpooh2:我 收咗喇成$314呀,幾貴呀!!!!!我諗住二百多d,點知~~~~~

係唔係(珍)heiray1你幾耐嚟一次單,我會唔會同你一樣4個月嚟一次水費,我今次收到成7佰幾,有無可能呢 ?-(


大宅

積分: 2368


2142#
發表於 04-7-26 00:56 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

嘩嘩~~~~~你地咁貴架 ?-( ?-(
你地成日用水呀 ?-( ?-(

[size=large]好貴喎?????

都係4個月一次囉!!!!!
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


男爵府

積分: 6042

育兒性格勳章


2143#
發表於 04-7-26 00:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

黃金海岸d沙都係麻麻地乍, 近海邊個d唔可以叫做沙, 應該要用石仔黎形容, 因為黃金海岸係人工沙灘, d沙係埔上去, 要玩沙就唔可以行太出.

去得赤柱沙灘, 點解唔去石澳, 石澳d沙好靚架.


大宅

積分: 2368


2144#
發表於 04-7-26 00:59 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Jessica 寫道:
黃金海岸d沙都係麻麻地乍, 近海邊個d唔可以叫做沙, 應該要用石仔黎形容, 因為黃金海岸係人工沙灘, d沙係埔上去, 要玩沙就唔可以行太出.

去得赤柱沙灘, 點解唔去石澳, 石澳d沙好靚架.


石澳係勁正呀!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


2145#
發表於 04-7-26 01:01 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我下午個餐通常唔會係屋企食,就算有一星期得2次最多
係洗碗開住水喉洗, ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 2368


2146#
發表於 04-7-26 01:10 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

晏就,夜晚我通常都係屋企食.我有時水喉都會開好大喎????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2147#
發表於 04-7-26 01:18 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

仲有呀,有時同大佬沖2.3次涼潻,水都應該多d啦 ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2148#
發表於 04-7-26 01:19 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我用得最勁水就係洗奶樽同洗碗law.........(o吾知係咪我開水勁呢) 好大水沖架我..........不過我都覺得好貴wor.......唉

jessica: 多謝你提意.......... 下次去沙灘都係去石澳lu


大宅

積分: 2368


2149#
發表於 04-7-26 01:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

咁你地d電費,煤氣又幾錢呀 ?-( ?-(
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


2150#
發表於 04-7-26 01:30 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1 寫道:
咁你地d電費,煤氣又幾錢呀 ?-( ?-(

講起就眼突突 電費差小小一仟元,媒氣就4佰幾.


大宅

積分: 4316


2151#
發表於 04-7-26 01:32 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

呢排成日o吾係堅企今期平左dd....電費$738 煤氣費$580
你地呢.........


大宅

積分: 2368


2152#
發表於 04-7-26 01:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

電費就想像中平$1089
媒氣就$436 :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2153#
發表於 04-7-26 01:38 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我同仔訓先轉頭再來...........


大宅

積分: 2087


2154#
發表於 04-7-26 01:40 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我地呢2樣唔會差太遠,Why?水費就差咁遠


大宅

積分: 2368


2155#
發表於 04-7-26 01:42 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我要走喇,又發作 :cry: :cry: [size=large]閃喇~~~~~
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2156#
發表於 04-7-26 01:43 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2 :你應該打電話去問下!!!!!
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2087


2157#
發表於 04-7-26 01:46 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray1


大宅

積分: 2087


2158#
發表於 04-7-26 01:52 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

我個女今日剪咗頭髮,唔洗成日夾頭髮囉 :mrgreen:


大宅

積分: 4316


2159#
發表於 04-7-26 02:20 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: 88

kgpooh: 係呀同你個女剪左頭髮 (係咪好似你o甘母女裝呀) :mrgreen:
我諗水費係我地開水猛引致o甘貴...........你同意嗎 ? (我聽人講水開得勁水費係貴d架, 不過我慣左開最猛, o吾知係咪呢?)我都好想打去問下點解我o甘鬼死貴水費..... ?-(


大宅

積分: 2087


2160#
發表於 04-7-26 02:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你今日同柏維去咗邊到 ??
形容吓你部新COMBI BB車.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo