跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18922


2141#
發表於 09-1-23 01:32 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:28 AM 發表


妖~雜果涼粉有幾咁難整呀我唔鍾意整野食既人都識整啦仲要叫個仔尊登早D返....叫佢唔好玩啦阿Sim



Elky,
真係唔好意思, 我同jenny可能真係睇唔過眼你99, 所以都係"妖"左出黎~~


禁止訪問

積分: 7207


2142#
發表於 09-1-23 01:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2143#
發表於 09-1-23 01:32 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:28 發表


妖~雜果涼粉有幾咁難整呀我唔鍾意整野食既人都識整啦仲要叫個仔尊登早D返....叫佢唔好玩啦阿Sim


講真如果我老公要食呀...九大鬼我都煮比佢食呀!!! 雜果涼粉算得係咩呀...無難度呀


伯爵府

積分: 18922


2144#
發表於 09-1-23 01:34 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:31 AM 發表


初初都返得密架...兩個星期到都會見一次面!!! 唔食飯都飲吓茶...但整整吓我老公都無佢咁好氣呀!!! 有時我聽咗D不必要既說話...我都會講返比老公聽!!! 等佢知自己個亞媽麻煩...好彩佢都企我嗰邊 ...



呢d老公先係架嘛...睇婆媳關係果個topic, 好多男人都係幫阿媽架......


子爵府

積分: 10503


2145#
發表於 09-1-23 01:34 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:32 發表



Elky,
真係唔好意思, 我同jenny可能真係睇唔過眼你99, 所以都係"妖"左出黎~~


唔洗唔好意思...妳唔妖佢我個心都妖咗佢好耐架喇


子爵府

積分: 10503


2146#
發表於 09-1-23 01:35 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:31 發表



so far我真係覺得我6299好好人, 佢真係當我係自己女咁囉, 今晚去行花市, 我同老公問6299不如一齊去, 佢地話好呀...之後我99真係由心度講出口話 "今年我地第一次一家人去行花市" 佢係好開心果隻呀~ ...


佢當妳一家人咪好囉...我99分得好清架...我係人哋個女囉...佢個仔個老婆囉...唔係一家人:;pppp:


禁止訪問

積分: 7207


2147#
發表於 09-1-23 01:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


2148#
發表於 09-1-23 01:35 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:32 AM 發表


講真如果我老公要食呀...九大鬼我都煮比佢食呀!!! 雜果涼粉算得係咩呀...無難度呀



咪就係...你連燉湯都學啦..雜果涼粉呢d細"蟻"野又點難到你呀....你99要認叻都唔好用雜果涼粉囉:;pppp:


伯爵府

積分: 18922


2149#
發表於 09-1-23 01:36 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:34 AM 發表


唔洗唔好意思...妳唔妖佢我個心都妖咗佢好耐架喇




伯爵府

積分: 18922


2150#
發表於 09-1-23 01:37 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-23 01:35 AM 發表


佢當妳一家人咪好囉...我99分得好清架...我係人哋個女囉...佢個仔個老婆囉...唔係一家人:;pppp:



都唔明個仔娶得個老婆返黎都唔可以當佢係一家人....


子爵府

積分: 10503


2151#
發表於 09-1-23 01:37 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:34 發表



呢d老公先係架嘛...睇婆媳關係果個topic, 好多男人都係幫阿媽架......


可能佢都睇到我開頭真係有對佢亞媽好掛 真係算好彩呀...如果個亞媽又係咁...個仔又係咁!!! 我就真係死比妳睇呀


伯爵府

積分: 18922


2152#
發表於 09-1-23 01:39 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:35 AM 發表


我諗如果生埋仔咪仲不得了....佢99係咪SHORT到上腦呀.........到時又痴個孫好痴住媽咪


到時生左BB, BB痴媽咪就梗架啦...到時唔好呷埋個孫醋添呀....


子爵府

積分: 10503


2153#
發表於 09-1-23 01:41 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:37 發表



都唔明個仔娶得個老婆返黎都唔可以當佢係一家人....


年三十又要見到佢喇...佢琴日仲打嚟問我老公初一返咩!!! 聽到個仔話要返工好似好出奇咁...我心諗洗唔洗咁大反應呀(我喺個電話隔離都聽到個把聲呀)...妳明知個仔做邊行架啦...況且年三十都團年啦...洗唔洗咁急問呀!!!


伯爵府

積分: 18922


2154#
發表於 09-1-23 01:41 |只看該作者
唔好意思呀, 其實我好眼訓喇....我聽日再同你地傾過丫~!
goodnight~~


禁止訪問

積分: 7207


2155#
發表於 09-1-23 01:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10503


2156#
發表於 09-1-23 01:43 |只看該作者
原帖由 jenny媽媽 於 09-1-23 01:35 發表


我諗如果生埋仔咪仲不得了....佢99係咪SHORT到上腦呀.........到時又痴個孫好痴住媽咪


我都係咁諗呀... 不過我應該唔會就範架...我會同佢攪對抗...我有我哋自己頭家...我唔攪妳...妳唔好嚟攪我呀


子爵府

積分: 10503


2157#
發表於 09-1-23 01:43 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-23 01:41 發表
唔好意思呀, 其實我好眼訓喇....我聽日再同你地傾過丫~!
goodnight~~


好啦...我都瞓喇!!! JENNY 妳都早D休息啦


禁止訪問

積分: 7207


2158#
發表於 09-1-23 01:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7207


2159#
發表於 09-1-23 01:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


2160#
發表於 09-1-23 14:37 |只看該作者
HI...各位...

皓皓開始放農曆年長假o剌~
今日搞到佢又悶..我又悶咁~
習慣o左佢返學,一唔洗返學,
好似大家一齊吽o係屋企唔知做乜好!mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo