跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


2141#
發表於 04-12-12 04:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

c火,你唔係要背心咩?????
Elainecnc 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
草本,
我想豬女食多d呀....你都知佢奀啦,但係佢訓多過食架...成日摷都唔醒架


唔緊要啦!bb除左食得,訓得都會長肉架!!

係喎!我溫唔切書呀!你有冇比過裙仔d pattern我呀?

?-( ?-( [/quote]
該用戶已被刪除

2142#
發表於 04-12-12 10:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5167


2143#
發表於 04-12-12 12:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Sandy,
我都係星期二帶囡囡去打針呀, 打五合一針囉.
好似......六合一分別在加左乙型肝炎第二針, 呢針我11月12日向健康院打左喇, 你bb仲未打咩?? (請問六合一針係邊間藥廠出架呢?)
希望真係唔會發燒啦.

聽講打完針的位置, 貼上退熱貼, bb會舒服d架喎. 我會咁做囉, 嘻嘻.

ymc2727 寫道:
星期二打六合一, 番嚟再報料比大家
唔知會唔會發燒呢?
好擔心添
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5167


2144#
發表於 04-12-12 13:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

哈哈, 原來璁仔之前都係食成個鐘架.
我仲煩緊奶咀問題呀, 囡囡用奶樽飲人奶依然一路食一路喊, 食得好辛苦咁呀, 好煩呀. 希望今日可以試清楚奶咀孔的問題啦 (我諗佢唔會唔鍾意食雪奶吧):-(

hkcindy 寫道:
ymc....我都想好似妳以上噤講呀 緊係唔係啦... 佢而家食緊人奶, 每日我會pump一次出黎比奶樽佢食, 佢都係食下停下, 呢個星期好好多啦, 上個星期仲係食成粒鐘架 :evil: .

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


侯爵府

積分: 24274


2145#
發表於 04-12-12 13:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

尋晚老公由01:50餵到02:30,食左6oz!New Record!
之後佢訓唔著,我噯佢噯到03:45左右啦!
一訓就到今朝08:00!好開心呢!

ELaine:
謙謙仲係一d冇意識的笑,希望佢快d識對人笑啦!
我隻仔一日都有26-27oz!有時餓起上黎,30oz都試過!
我同奶奶都好驚佢唔知飽,食滯就麻煩

Cindy:
都係問左姑娘佢話睇佢情況可以轉6餐我先轉咋
原來6餐真係方便大人好多,洗樽都唔駛咁趕!!


大宅

積分: 2549


2146#
發表於 04-12-12 15:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

請問有無bb食能恩HA1, 我有一罐能恩HA1(900g),想愌A+(2罐400g或1罐900g), 交愌地點最好在樂富附近, 如有興趣, pm我.


侯爵府

積分: 24274


2147#
發表於 04-12-12 15:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Miss :
你出返去11月媽咪會,有位媽媽想買能恩呀!
你PM佢啦!


大宅

積分: 2549


2148#
發表於 04-12-12 15:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung, 唔該晒.


珍珠宮

積分: 33190


2149#
發表於 04-12-12 19:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部



無上黎幾多日呢??
放產假, 放到d日子都唔記得添! :wink:


珍珠宮

積分: 33190


2150#
發表於 04-12-12 19:14 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

kyleung 寫道:
莫先生:
我隻蘆薈Gel 係弟婦用過話好用
佢個女塊面豬搽左好好多
牌子係 Herbalife!

原來你講既蘆薈gel係herbalife架.
之前我都想問你架喇.
因為我用緊herbalife既護膚品架.


珍珠宮

積分: 33190


2151#
發表於 04-12-12 19:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Dear all Mami~
(1) 其實你地惡露同 M 到易唔易分呀?
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!

1. 其實我仲未知我m come左未? 之前停過下1-2日, 又突然流鮮紅1day後, 又好似d 尾聲咁. 停左1-2日又流返小小啡咁. so 真係唔知點呢?
2. elise 就係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.伸懶腰就好大聲叫,所以奶奶成日叫我帶elise去睇醫生


伯爵府

積分: 18746


2152#
發表於 04-12-12 19:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

天使,
你同bb打5合1幾多$$呀??因為我問過有好多唔同價錢呀,最平個間就$480....我仲想比較下呀 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


2153#
發表於 04-12-12 20:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
咁q, 星期五去飲我細妹餐滿月, elise臨走飲左4.5oz奶. 返到屋企唔夠個半鐘又扭食. 我見都訓覺時間, 又隊左2oz奶佢飲, elise仲想飲多d添. 不過我無比, 驚佢太飽.


珍珠宮

積分: 33190


2154#
發表於 04-12-12 20:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all,
我發覺elise用左金銀花沖涼後, 夜晚係可以訓4.5hrs-5.5hus不等先飲奶, 仲可以飲5oz(開5oz, 開完over5oz個隻). 日頭都可訓4hrs先飲奶架.


大宅

積分: 4607


2155#
發表於 04-12-12 20:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami~~ 寫道:
天使,
你同bb打5合1幾多$$呀??因為我問過有好多唔同價錢呀,最平個間就$480....我仲想比較下呀 :mrgreen: :mrgreen:

我問我樓下個 e 生, 佢收 $350, 可以唔駛睇 e 生, 但係都係 e 生打針喎!!!
sandy 講果個, 5 合 1 都係收 $360 咋噃!!!


大宅

積分: 4607


2156#
發表於 04-12-12 20:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女 寫道:
all,
我發覺elise用左金銀花沖涼後, 夜晚係可以訓4.5hrs-5.5hus不等先飲奶, 仲可以飲5oz(開5oz, 開完over5oz個隻). 日頭都可訓4hrs先飲奶架.

用左金銀花沖涼, 同飲奶都有關係?? 咁攪計


男爵府

積分: 6152


2157#
發表於 04-12-12 20:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我返黎啦,,,話說我返澳門擺滿月,,你地話終於BB洗吾洗搭夜船返香港??你地估下先啦,我去溫書


珍珠宮

積分: 33190


2158#
發表於 04-12-12 20:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
我已經打左2次邊爐喇.

唔知有無關係呀!
不過沖完, 佢好舒服囉. 舒服咪好訓囉. 好訓咪肚仔餓囉. 肚仔餓咪食得多囉


伯爵府

積分: 18746


2159#
發表於 04-12-12 20:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
你樓下邊個呀...我入黎打呀....... :mrgreen: :mrgreen:
car_pretty 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
天使,
你同bb打5合1幾多$$呀??因為我問過有好多唔同價錢呀,最平個間就$480....我仲想比較下呀 :mrgreen: :mrgreen:

我問我樓下個 e 生, 佢收 $350, 可以唔駛睇 e 生, 但係都係 e 生打針喎!!!
sandy 講果個, 5 合 1 都係收 $360 咋噃!!![/quote]


伯爵府

積分: 18746


2160#
發表於 04-12-12 20:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
真係work架...因為今日我都買左喎..........
car_pretty 寫道:
[quote]
pekkle女 寫道:
all,
我發覺elise用左金銀花沖涼後, 夜晚係可以訓4.5hrs-5.5hus不等先飲奶, 仲可以飲5oz(開5oz, 開完over5oz個隻). 日頭都可訓4hrs先飲奶架.

用左金銀花沖涼, 同飲奶都有關係?? 咁攪計 [/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo