ymc2727 寫道:
星期二打六合一, 番嚟再報料比大家
唔知會唔會發燒呢?
好擔心添
hkcindy 寫道:
ymc....我都想好似妳以上噤講呀緊係唔係啦... 佢而家食緊人奶, 每日我會pump一次出黎比奶樽佢食, 佢都係食下停下, 呢個星期好好多啦, 上個星期仲係食成粒鐘架 :evil: .
kyleung 寫道:
Dear all Mami~
(1) 其實你地惡露同 M 到易唔易分呀?
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!