跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2788


2141#
發表於 05-2-16 23:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty
唔使客氣,我只係多嘴搭下訕唧,依家d抽濕機同我買那時有乜唔同,我都唔係太update,但我娘家也是在柴灣所以我之前都有用...[quote]
kittyng 寫道:
sharon
thanks!
好詳盡呀, 我記得舊年bb出左世我反轉間屋黎清潔, 發現假天花放什物處有小動物 :evil: 所以今年我要小心處理, 要買部好d有防'毛'功能
妳個friend重誇張.....小姑仔
諗起都驚呀

[quote]
mattiemama 寫道:
kitty
我用hitachi,用左好多年(我諗起碼7年,因為柴灣好濕同將軍澳一樣,無抽濕機係唔得架),都唔錯,當日我買時睇晒選擇月刊d測試,details唔記得,只記得歐洲機抽濕度無o甘高..所以如果你會用抽濕機抽濕連乾衫都係日本機好d

講開將軍澳濕,n年前我有個同學搬左入去,但無用抽濕機,有日佢反轉床"肉"來睇發現有幾隻小姑仔長左出來 ...
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7784


2142#
發表於 05-2-16 23:58 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen,

芷晴真係好得意喎...塊面仔又圓, 又著得多衫(搞到個身都係圓)...係喎...真人無咁圓架.

Minanotabo 寫道:
sams,

你見唔見到芷晴面仔瘀左, 佢生日PK呀! 睇到我幾肉痛, 不過好在果日見你地時已經好番, 佢係影相肥, 真人你都見啦! 所以D明星真人好瘦架, 因為上鏡係會肥D! :mrgreen:

carmen


男爵府

積分: 7784


2143#
發表於 05-2-17 00:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

joey:

1歲針係"麻疹, 流行性腮腺炎及德國麻疹混合疫苗", 有機會o向5-12日發燒, 亦有機會出疹. 但亦都有bb乜事都無. 人人唔同.

至於"智能測驗"/"綜合觀察"幾時做, 間間健康院都唔同喎, 翀翀下次就要到3歲先至再做 (佢3個月 & 7個月做過, 無問題)

JJBB 寫道:
咁其實1歲針係打d咩架? 會唔會好易發燒呢? 同埋仲使唔使做智能測驗之類d野呀?


男爵府

積分: 7784


2144#
發表於 05-2-17 00:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Hazel, 洛弘,

Happy Birthday! 身體健康, 越來越精靈 :mrgreen:


大宅

積分: 2457


2145#
發表於 05-2-17 00:09 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

thank you 會長 :lol: :lol:


大宅

積分: 2788


2146#
發表於 05-2-17 00:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ki-ki
hello 又撞到你 :mrgreen:
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7784


2147#
發表於 05-2-17 00:35 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

彤:

我而家都學緊flash呀 (公司o既網上學習課), 而家學初班, 遲d上埋高班, 到時回禮番俾妳啦.

彤b^^ 寫道:
kiki:
幫高手fanny整左,咁我就有機會攝位請佢幫我整個flash嘛,哈哈
我有時間都幫你整個,
不過技術有限,對完成品唔好咁大期望呀!!! :mrgreen:


男爵府

積分: 7784


2148#
發表於 05-2-17 00:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon:

基本上呢個時候多數得我同妳:mrgreen:

頭先整緊我d小手工, 未整晒, 又心掛掛...所以上o黎bk睇下妳地囉.

mattiemama 寫道:
ki-ki
hello 又撞到你 :mrgreen:


大宅

積分: 2028


2149#
發表於 05-2-17 00:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Clara EE,

Many thanks... Can you send to my mom's email address... actually i remember I have the email address but I forget tim....?-( ?-(

Hazel

clara211 寫道:
子維,芷晴,duncan,hazel,
你o地有d相漏左o係我本相薄到,會唔會認領番?
家熙上


男爵府

積分: 7784


2150#
發表於 05-2-17 00:41 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

彤:

好靚呀, 好得意呀 (講真, 我真係好鍾意呀, 一d都唔肉酸呀)

彤b^^ 寫道:
Sams,Fanny,May,KiKi:

請有定心理準備地去查看貓貓!!!
你地將會見倒一d好肉酸既框框!

Sams,May,KiKi → Yahoo

Fanny → Netvigator

真係真係整得唔靚,隻眼開隻眼閉算啦,哈哈哈!!!!
:mrgreen:


大宅

積分: 2788


2151#
發表於 05-2-17 00:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ki_ki
我打完個咩死住,見你唔係"在線上",點知你又番轉頭....係呀我已經變左042媽媽中嘅夜鬼喇
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7784


2152#
發表於 05-2-17 00:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

clara:

我都鍾意食"芒果糯米飯"架.

clara211 寫道:
astor,sasa,eva,
如果真係有試食大會,記住捧我d芒果糯米飯場呀!


男爵府

積分: 7784


2153#
發表於 05-2-17 00:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

katie:

妳都咁夜???有無check pm呀?


大宅

積分: 2788


2154#
發表於 05-2-17 00:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

講開在線上,我依家番工如果上來抖氣都唔係好想log-in,費事俾人知我響度 :-|
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7784


2155#
發表於 05-2-17 00:49 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon:

嘻嘻...我無諗過呢個問題添.

我瞓喇..妳呢?

mattiemama 寫道:
講開在線上,我依家番工如果上來抖氣都唔係好想log-in,費事俾人知我響度 :-|


大宅

積分: 2788


2156#
發表於 05-2-17 00:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ki-ki
我都瞓喇....good nite
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


2157#
發表於 05-2-17 00:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Hehe...
証明我係一個比較多顧慮嘅人[quote]
Ki-ki 寫道:
sharon:
嘻嘻...我無諗過呢個問題添.
我有兩個小寶貝!


大宅

積分: 2788


2158#
發表於 05-2-17 00:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

KI-KI
見你仲響度講多次bye bye 先
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 7784


2159#
發表於 05-2-17 01:36 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sharon:

嘻嘻...我而家先至瞓...好攰呀!!!

mattiemama 寫道:
KI-KI
見你仲響度講多次bye bye 先


大宅

積分: 4504


2160#
發表於 05-2-17 09:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

All,

Good Morning!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo