跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1684


2141#
發表於 12-3-13 09:23 |只看該作者
buymom 發表於 12-3-11 01:07
回覆 foggy 的帖子

foggy,
buymon,

細仔在陌生人面前唔多敢講野, 唔係好善於表達自己(當然平時在屋企就bilibala), 希望佢入左劇團可以有改進, 同埋領略下什麼是團隊精神, 希望佢努力!


男爵府

積分: 7877


2142#
發表於 12-3-13 09:42 |只看該作者
WARBIAU 發表於 12-3-13 08:39
好耐冇黎啦,呢排比兩個寶貝攪到頭暈,細b咳左兩星期煲湯食葯都未好哂,
阿女重煩,上兩星期發高燒好番,尋日又 ...

盤菜宴同你地影左張靚相都未比番,你地比email我send to you啦好嗎

囡囡仲未好返? 要小心保重呀!! 菠蘿大個左好多,見佢肥肥白白,應該好快康復!!

我有無份同D靚太影相呀? 印象中有影過,不過唔知係米你部機呢? 有就發埋俾我吖!!



大宅

積分: 1890


2143#
發表於 12-3-14 17:08 |只看該作者
回覆 buymom 的帖子

buymom,

阿囡學校除咗兩測兩考之外,好似重有兩次評估.
MST有打算攪劇團?阿囡當初都係因為MST冇呢樣活動,先至放棄揀佢做第一志願.希望佢下年攪得成喇.

聽講校友會遲啲有活動,你囝囝參唔參加?


男爵府

積分: 8817


2144#
發表於 12-3-14 17:21 |只看該作者
WARBIAU 發表於 12-3-13 08:39
kanax,buymom,

盤菜宴同你地影左張靚相都未比番,你地比email我send to you啦好嗎
好呀!唔該晒!


大宅

積分: 4110


2145#
發表於 12-3-15 23:17 |只看該作者
回覆 WARBIAU 的帖子

WARBIAU,

Sorry, 咁耐先覆, 已把email給你, 唔該晒!!!



大宅

積分: 4110


2146#
發表於 12-3-15 23:24 |只看該作者
回覆 Yatyat 的帖子

Yatyat,

3月31號的舊生BBQ嗎? 阿仔梗係去啦, 佢不知幾期待!!!
你囡去唔去呀?

我地報中學個時, 都唔知MST無劇團架... 因為無考慮到咁深入~


大宅

積分: 2676


2147#
發表於 12-3-16 08:57 |只看該作者
Kanax,buymom,

剛剛send左相,睇下收唔收到啦

Jac,

點會冇你份呢,你係最紅o個個喎
已o係fb send左啦


男爵府

積分: 7877


2148#
發表於 12-3-16 10:30 |只看該作者
回覆 WARBIAU 的帖子

收到喇!! Thanks!! 下次我要做個 45度post先得喇! 好大舊紅色呀!!mouth:


子爵府

積分: 12241


2149#
發表於 12-3-22 16:57 |只看該作者
唔係呀, 要找第二版才找到我們個topic, 搞咩呀......

快d多多上來傾計呀
我係天天豬, 爸爸媽媽好愛我呀!


子爵府

積分: 12241


2150#
發表於 12-3-22 17:02 |只看該作者
jac,
你果日十分索呀, 邊角度都咁正

kanax,

sat. 見唔見到你呀, 很掛住你呀.

buymom
近排仍很忙嗎? 要注意自己的身體呀.
仲有, 你隻大食蟲, 仍十分健康呀

foggy,

細仔入劇團. 一定會bi li ba la 啦...嘻. 充份發揮天份.

warbiau,
你同jac就好啦, 成日秘密整cake, 搞到我流晒口水.......

我係天天豬, 爸爸媽媽好愛我呀!


男爵府

積分: 7877


2151#
發表於 12-3-22 19:53 |只看該作者
Joy 發表於 12-3-22 16:57
唔係呀, 要找第二版才找到我們個topic, 搞咩呀......

快d多多上來傾計呀:handso ...

主席大人,

係你先夠號召力GA! 大家見唔到你,唔肯上來呀!!


男爵府

積分: 8817


2152#
發表於 12-3-25 22:48 |只看該作者
WARBIAU 發表於 12-3-16 08:57
Kanax,buymom,

剛剛send左相,睇下收唔收到啦
我收到喇,唔該晒呀!


男爵府

積分: 8817


2153#
發表於 12-3-25 22:54 |只看該作者
Joy 發表於 12-3-22 17:02
kanax,

sat. 見唔見到你呀, 很掛住你呀.
真係唔好意思,撞啱次次開會我都唔得閒,希望下次可以黎到,話時話,下次係幾時?


子爵府

積分: 12241


2154#
發表於 12-3-28 13:40 |只看該作者
Jac,
你整的cake好吸引人呀... 下次整來學校俾大家分享下....嘻

kanex,
唔緊要, 下次見吧. 祝旅途愉快.

有冇人去花展呀, 我看她們影回的相, 好靚呀....
我係天天豬, 爸爸媽媽好愛我呀!


男爵府

積分: 7877


2155#
發表於 12-3-31 20:27 |只看該作者
回覆 Joy 的帖子

我只可以整好簡單的蛋糕,你見到好靚個D係導師指導下的成品,自家做還是做麵包叫做OK D咋!

復活節假你同天天會去邊度玩?


大宅

積分: 1684


2156#
發表於 12-4-3 08:39 |只看該作者
祝大家有個愉快又有意義的復活節假期!!!


大宅

積分: 1890


2157#
發表於 12-4-3 10:14 |只看該作者
回覆 foggy 的帖子

foggy,

上星期六我囡囡返曾梅參加校友會活動,佢請校長俾佢探"曾梅劇團"班,你囝囝有冇見到啲"閒人"參觀佢哋排練呀
復活節重使唔使返學校排戲?


大宅

積分: 1684


2158#
發表於 12-4-3 10:49 |只看該作者
Yatyat 發表於 12-4-3 10:14
回覆 foggy 的帖子

foggy,
哈哈, 要問下阿仔先! 我呢排夜放工, 同佢少溝通左~~

佢呢個假期唔駛排練, 但4月下旬同5月就好多個星期六都要(wholeday).

咁岩o既, 我大仔上星期六又番曾梅出席校友會活動, 佢仲話想帶埋個結他, 同d同學合奏, 不過最後唔知點解佢無帶到~~


子爵府

積分: 12241


2159#
發表於 12-4-3 15:56 |只看該作者
31日我都有返學校, 見到好多舊生, (雖然冇個識), 不過見到大家氣氛咁好, 咁開心, 真係開心埋一份呀.

jac,
果日我晒到條頸甩皮, 好鬼痛. 豪b 有冇事.....仲有, 要水一定要出聲. 一d都唔麻煩....
不過有不滿.... 果日, 我發現自己由頭到尾... 食得一塊你的面包jar..... 太....唔...夠...喉啦...... 嗚..嗚....... 真係好鬆軟, 好好味. 俾十個叻你.

buymom,
嘻...... 想不到我今日咁早呢..... 係阿囝好想去, 好掛住d 標本wor..... 嘻.
所以旅行前一定要去看一看wor...

warbiau

多謝你的小菠蘿呀..... 令我今日真係...... 好好好好.... 滿足..... 佢真係好鬼抵"打"呀...

foggy,
我仔今年也有劇團呀.... 你仔仔是什麼組呀...

kanex
你去邊旅行呀.... 好玩嗎.... 回來call我.....

各位,
復活節快樂呀... 我明天出發去普沱山吸下天地之靈氣.....嘻




我係天天豬, 爸爸媽媽好愛我呀!


男爵府

積分: 7877


2160#
發表於 12-4-3 21:33 |只看該作者
回覆 Joy 的帖子

大人,

先日我無時間整麵包BOR!! 你食左個隻係所謂 scone 的英式鬆餅,我都知整得麻麻,攪到你誤會左

你咁白淨梗係曬到脫皮,我地一家都OK WOR! 豪B的皮膚曬唔曬都係咁差喇! 唯有希望這個復活假可以使佢的皮膚都復活啦!!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo