烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   42


水晶宮

積分: 64904


2141#
發表於 12-3-20 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表落酵

原帖由 glorialeebaby 於 12-03-20 發表
一陣食包補番
佢應該唔等啦。。。佢好累呀今日。。。



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:44
從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 10570


2142#
發表於 12-3-20 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-03-20+

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
粗重野梗係c6做,我負責捕捉my p 出世果一刻





珍珠宮

積分: 37201


2143#
發表於 12-3-20 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-03-20+發表乜

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
快速, 0:10搞掂
快啲fu定個mask,等麵包bb出世同佢影張靚相



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:44


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2144#
發表於 12-3-20 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表各位

原帖由 So肥 於 12-03-20 發表
佢一路攪一路睇
見到差不多攪成糰時候,睇下桶裏面舊麵糰是否成舊可以跳動?



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:45


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2145#
發表於 12-3-20 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-03-20+

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
粗重野梗係c6做,我負責捕捉my p 出世果一刻





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2146#
發表於 12-3-20 22:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-03-20+發

原帖由 吉蒂小豬 於 12-03-20 發表
好勁!





子爵府

積分: 10570


2147#
發表於 12-3-20 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-03-20+

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
係呀。。。
等你報告




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2148#
發表於 12-3-20 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表快速

原帖由 吉蒂小豬 於 12-03-20 發表
快啲fu定個mask,等麵包bb出世同佢影張靚相





水晶宮

積分: 64904


2149#
發表於 12-3-20 22:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表快速

原帖由 吉蒂小豬 於 12-03-20 發表
快啲fu定個mask,等麵包bb出世同佢影張靚相
好似楊千代咁烏低身輕輕托腮嗎:lol



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2150#
發表於 12-3-20 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-03-20+

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
佢應該唔等啦。。。佢好累呀今日。。。
無口福添




水晶宮

積分: 64904


2151#
發表於 12-3-20 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-03-20+發表佢一路

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
見到差不多攪成糰時候,睇下桶裏面舊麵糰是否成舊可以跳動?
即係一路搞時有冇跳下跳下咁?



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2152#
發表於 12-3-20 22:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表佢應

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
無口福添
佢要食菠蘿包啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 42287

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


2153#
發表於 12-3-20 22:42 |只看該作者
請問如果平時係用250g高粉, 170ml水做包
我預備左20g高粉+100ml水做湯種
咁之後應該再落???g高粉???ml水做包包呢


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2154#
發表於 12-3-20 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-03-20+發

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
即係一路搞時有冇跳下跳下咁?
攪到差不多成糰時,葉片轉動有無粉漿黏住桶底?

如果攪到成舊麵糰會跳動,就啱喇!




水晶宮

積分: 64904


2155#
發表於 12-3-20 22:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表即係

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
攪到差不多成糰時,葉片轉動有無粉漿黏住桶底?

如果攪到成舊麵糰會跳動,就啱喇!
塊葉係咪會攪到好似就甩就甩咁?我以為佢甩了,仲安返好



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2156#
發表於 12-3-20 22:49 |只看該作者

引用:請問如果平時係用250g高粉,+170ml水做包我

原帖由 Mimmy 於 12-03-20 發表
請問如果平時係用250g高粉, 170ml水做包
我預備左20g高粉+100ml水做湯種
咁之後應該再落???g高粉???ml水做 ...
扣回湯種所有高粉 & 水份!




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2157#
發表於 12-3-20 22:51 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 4]

我整個手撕包撕唔到,要當吐司咁切



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:46


男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2158#
發表於 12-3-20 22:53 |只看該作者

引用:終於有得交功課。手撕紅豆包。+ +

原帖由 wing2212 於 12-03-20 發表
終於有得交功課。手撕紅豆包。
我整個手撕包撕唔到,要當吐司咁切



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:46


男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2159#
發表於 12-3-20 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表So肥

原帖由 natalielin 於 12-03-20 發表
你有冇漏斗呀?唔係好難攪
我就咁用匙,冇用漏斗都OK




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2160#
發表於 12-3-20 22:57 |只看該作者

引用:今天的功課+-+玉桂楓糖香蕉吐司,身高19cm+

原帖由 emryhk 於 12-03-20 發表
今天的功課 - 玉桂楓糖香蕉吐司,身高19cm





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo