立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 64904
原帖由 glorialeebaby 於 12-03-20 發表 一陣食包補番
子爵府
積分: 10570
原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表 粗重野梗係c6做,我負責捕捉my p 出世果一刻
珍珠宮
積分: 37201
原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表 快速, 0:10搞掂
瑪瑙宮
積分: 135797
原帖由 So肥 於 12-03-20 發表 佢一路攪一路睇
原帖由 吉蒂小豬 於 12-03-20 發表 好勁!
原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表 係呀。。。
原帖由 吉蒂小豬 於 12-03-20 發表 快啲fu定個mask,等麵包bb出世同佢影張靚相
原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表 佢應該唔等啦。。。佢好累呀今日。。。
原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表 見到差不多攪成糰時候,睇下桶裏面舊麵糰是否成舊可以跳動?
原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表 無口福添
積分: 42287
原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表 即係一路搞時有冇跳下跳下咁?
原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表 攪到差不多成糰時,葉片轉動有無粉漿黏住桶底? 如果攪到成舊麵糰會跳動,就啱喇!
原帖由 Mimmy 於 12-03-20 發表 請問如果平時係用250g高粉, 170ml水做包 我預備左20g高粉+100ml水做湯種 咁之後應該再落???g高粉???ml水做 ...
男爵府
積分: 5612
原帖由 wing2212 於 12-03-20 發表 終於有得交功課。手撕紅豆包。
原帖由 natalielin 於 12-03-20 發表 你有冇漏斗呀?唔係好難攪
原帖由 emryhk 於 12-03-20 發表 今天的功課 - 玉桂楓糖香蕉吐司,身高19cm
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy