想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


男爵府

積分: 8287


2141#
發表於 12-7-9 23:26 |只看該作者

Quote:原帖由+ovylam+於+12-07-09+發表會係

原帖由 aubmaki 於 12-07-09 發表
所以我決定食





珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2142#
發表於 12-7-9 23:34 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

我要瞓啦~~~~我希望可以一覺瞓天光




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2143#
發表於 12-7-9 23:47 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

又feel到喇~~今日個胸有少少針吉感覺




禁止訪問

積分: 8753


2144#
發表於 12-7-9 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+豬龍b+於+12-07-09+發表死啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15420


2145#
發表於 12-7-10 00:01 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-9 23:47
佢功力深厚,反而我係到諗佢個枕頭會唔會好多口水漬,床褥會唔會已經冇曬承托力,凹曬:happy ...

我一世都唔會見你的!!:;pppp::;pppp:


伯爵府

積分: 16074


2146#
發表於 12-7-10 07:10 |只看該作者

引用:又feel到喇~~今日個胸有少少針吉感覺 +

原帖由 aubmaki 於 12-07-09 發表
又feel到喇~~今日個胸有少少針吉感覺
我個胸都脹痛左幾日!今日day 24了!




禁止訪問

積分: 8753


2147#
發表於 12-7-10 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8753


2148#
發表於 12-7-10 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2149#
發表於 12-7-10 11:06 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-9 23:47
佢功力深厚,反而我係到諗佢個枕頭會唔會好多口水漬,床褥會唔會已經冇曬承托力,凹曬:happy ...

佢買床褥枕頭可能買到變左vip~


禁止訪問

積分: 8753


2150#
發表於 12-7-10 11:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2151#
發表於 12-7-10 11:19 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-10 11:09
你仲講,佢好似嬲左我呀

轉頭佢就無野架喇~~ 豬6d好大方的~~~


禁止訪問

積分: 8753


2152#
發表於 12-7-10 11:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16074


2153#
發表於 12-7-10 13:31 |只看該作者

引用:Quote:nrsemi+發表於+12-7-10+07:10+我個胸

原帖由 qy_yeung 於 12-07-10 發表
出動綠D啦
邊有咁快過多幾日先用紅d日日check!




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2154#
發表於 12-7-10 13:32 |只看該作者
qy_yeung 發表於 12-7-10 11:22
唉!其實我都係關心佢,不過講笑禁啫

呢d咪就係歡喜冤家囉~~~


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2155#
發表於 12-7-10 13:50 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

午安




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2156#
發表於 12-7-10 13:54 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

琴晚11點幾瞓~~~未夠2點扎醒咗~~~今早5點幾先瞓得返~~~好多無人執房(平時8點半就執房)嘈到我無得再瞓今次我醒咗買完飯我執房~~所以都算瞓得到




禁止訪問

積分: 8753


2157#
發表於 12-7-10 14:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8287


2158#
發表於 12-7-10 17:11 |只看該作者
我今日紅d 好深粗丫, 最衰upload唔到相, 之前未試過咁深, 唔知關唔關食o左天喜x 事呢?

我今晚要努力啦...


男爵府

積分: 8287


2159#
發表於 12-7-10 17:11 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-10 13:54
琴晚11點幾瞓~~~未夠2點扎醒咗~~~今早5點幾先瞓得返~~~好多無人執房(平時8點半就執房)嘈到我無得再瞓:thi ...

加油丫..


禁止訪問

積分: 8753


2160#
發表於 12-7-10 17:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo