想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


2141#
發表於 12-7-18 15:34 |只看該作者
mrs.simple 發表於 12-7-18 15:29
O係公司電腦睇, 我驚比同事見到呀, 手機睇又唔夠你地快~~

你將個畫面縮細d囉


大宅

積分: 4865


2142#
發表於 12-7-18 15:34 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 15:33
但係我隻手仲痺緊,我係咪要瞓番一覺先可以制番D血呀

我上次冇理佢呀, 不過都要3日先散晒D瘀 ><


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2143#
發表於 12-7-18 15:35 |只看該作者
mrs.simple 發表於 12-7-18 15:29
O係公司電腦睇, 我驚比同事見到呀, 手機睇又唔夠你地快~~

但係又唔想收工返屋企先追番十版八版呢


大宅

積分: 3724


2144#
發表於 12-7-18 15:35 |只看該作者

引用:回覆+tungkiu+的帖子 哈哈..咁你咪應該同

原帖由 moledy 於 12-07-18 發表
回覆 tungkiu 的帖子

哈哈..咁你咪應該同我一日生得LAW
應該唔係,因為我第一次去私家照,發現比預期小咗1w,再下一次照追番2日,中醫想我追多2-3日就最好,下星期會知追到幾多,我預產期暫時係2月25日,你呢?





伯爵府

積分: 15109


2145#
發表於 12-7-18 15:36 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:33
回覆 Purybaby 的帖子

你地經驗好豐富...咩問題都識...

我都係靠睇得多既喳


大宅

積分: 4865


2146#
發表於 12-7-18 15:36 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 15:34
你將個畫面縮細d囉

我縮細左喇, 不過次次refresh 個版面, 左上角個大大親子王國icon咁大,
我d同事個個都係c9黎, 一定知我睇緊咩啦 ><
快d過多兩星期啦, 我就可以比佢地知喇!!


男爵府

積分: 7065


2147#
發表於 12-7-18 15:36 |只看該作者
回覆 mrs.simple 的帖子

因為DORIS 話如果早期唔PASS要做埋中期...所以我先話早期準D..中期無咁準..做咩要做埋中期....無咁準PASS都驚驚地LA


大宅

積分: 3724


2148#
發表於 12-7-18 15:37 |只看該作者

引用:Quote:mrs.simple+發表於+12-7-18+15:25+應

原帖由 doristws 於 12-07-18 發表
但係我隻手仲痺緊,我係咪要瞓番一覺先可以制番D血呀
飲多啲水就得喇




伯爵府

積分: 15109


2149#
發表於 12-7-18 15:38 |只看該作者
我c6話如果oscar我只係剛好pass, 佢會要我出去做nifty, 佢話寧願穩陣d


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2150#
發表於 12-7-18 15:38 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:32
回覆 doristws 的帖子

但人地話早孕期做係準D架WO..如果做中期又無咁準...咁其實做多次無咩用架WO?

咁定係我記錯?如果唔PASS係要做抽羊水呀?因為佢之前俾過張唐氏既單張我,我依家又唔記得擺咗去邊喎,總之,如OSCAR唔PASS係要做多一個TEST架


男爵府

積分: 7065


2151#
發表於 12-7-18 15:39 |只看該作者
回覆 tungkiu 的帖子

係WO..我都忘記左就算LAST M 一樣都要睇番平時我地PERIOD係幾多先得同埋有無遲排卵....我平時PERIOD 都係28日..所以佢話個BB SIZE都係正確咁大WO..所以我都係用LAST M 第一日來計..係2月18日LAW..我早過你了....


大宅

積分: 3724


2152#
發表於 12-7-18 15:39 |只看該作者

引用:回覆+mrs.simple+的帖子 因為DORIS+話如果

原帖由 moledy 於 12-07-18 發表
回覆 mrs.simple 的帖子

因為DORIS 話如果早期唔PASS要做埋中期...所以我先話早期準D..中期無咁準..做咩要 ...
唔pass唔係做中期,係有其他test幾星期內做呀,好似係抽羊水之類,而中期只有60%準




男爵府

積分: 7065


2153#
發表於 12-7-18 15:40 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

係呀..我都必要時會做埋NIFTY...準確度高好多...不過要自己比錢LAW...但買個保障OK呀...


男爵府

積分: 7065


2154#
發表於 12-7-18 15:42 |只看該作者
回覆 doristws 的帖子

我諗應該係抽羊水了....但有風險LAW


伯爵府

積分: 15109


2155#
發表於 12-7-18 15:43 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:40
回覆 Purybaby 的帖子

係呀..我都必要時會做埋NIFTY...準確度高好多...不過要自己比錢LAW...但買個保障OK ...

係呀, 我c6平時好慳家架, 佢上次主動問醫生好多野, 聽完醫生講個價錢, 佢竟然話當然要買個安心啦, 佢都算係咁嘞


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2156#
發表於 12-7-18 15:44 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:42
回覆 doristws 的帖子

我諗應該係抽羊水了....但有風險LAW

如果真係唔PASS都無得揀架啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2157#
發表於 12-7-18 15:46 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 15:43
係呀, 我c6平時好慳家架, 佢上次主動問醫生好多野, 聽完醫生講個價錢, 佢竟然話當然要買個安心啦, 佢都算 ...

其實妳老公好錫妳既,不過佢唔鍾意講出嚟之嘛


男爵府

積分: 7065


2158#
發表於 12-7-18 15:47 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

我C6都係呀..佢平時唔捨得用錢架...不過今次佢無出過聲...仲好落力..

好彩而+有個NIFTY 衣樣野咋...早幾年我朋友生..佢要選擇抽羊水來CONFIRM 最準確BB 係無事LAW..但抽羊水好危險架MA..估唔到而+有衣個方法又唔使去冒險姐.....


伯爵府

積分: 15109


2159#
發表於 12-7-18 15:48 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 15:46
其實妳老公好錫妳既,不過佢唔鍾意講出嚟之嘛

係呀, 佢成日話心照架, 佢話唔係樣樣要講出口囉, 但我成日話你唔講我又點知啫


男爵府

積分: 7065


2160#
發表於 12-7-18 15:50 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

哈哈..你FEEL唔到架咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo