親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1453


2141#
發表於 06-7-7 09:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama 寫道:

hay

你記唔記得cx 回港班機點多點到 hk


DEP SAPPORO CHITOSE 16:45 CX581
ARR HONG KONG INT'L 20:50
該用戶已被刪除

2142#
發表於 06-7-7 15:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1301


2143#
發表於 06-7-7 17:33 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

HI!各位,我剛剛昨晚從spp回到,去了9日.
北海道的一早一晚真的好凍,我穿2件外套都覺得涼.
被GPS點錯了兩次路!
全程都好天,除了在登別那天,落毛毛雨,及昨天回程時,ssp一直下雨.都算好彩.
用左好多錢
:-( :-(
因此交通費和酒店費真的好貴!!


大宅

積分: 1051

BK Milk勳章


2144#
發表於 06-7-7 18:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

好凍,我本來打算拿件薄薄的風褸仔被他夜晚着,唔知得唔得?



好不好玩?食咗什麽?買咗什麽?
:mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1301


2145#
發表於 06-7-7 18:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

三座師奶,
一早一晚,風褸+長袖衫會好D.

覺得好過跟團(除了支出較多外)
所有北海道的名產都有食.
買左襪,化妝品,白之戀人,麵包,蛋糕,零食.
(本來仲想買多D,不過有手CARRY,因冇旅遊巴放)


大宅

積分: 1453


2146#
發表於 06-7-7 20:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

conniedodo,

Welcome back!

相信今次的旅程洗得好開心啦!有時間再同我地分享多 D 遊記吧!

子健&媽媽,

祝旅途愉快!


大宅

積分: 1051

BK Milk勳章


2147#
發表於 06-7-7 20:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

一於帶多件長袖衫裨仔仔,多謝你conniedodo , 看你真開心, :lol: :lol: 就快到我啦


大宅

積分: 1453


2148#
發表於 06-7-7 20:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

三座師奶,

妳會幾時出發呀?
該用戶已被刪除

2149#
發表於 06-7-7 21:58 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 629


2150#
發表於 06-7-7 22:14 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位明天出發的媽媽,

玩得開心d啦! 最緊要全程天氣好 等候您們回來報料!


大宅

積分: 3608


2151#
發表於 06-7-7 23:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hay, Ivyl,

你們好勁, 我同731mon一樣, 本諗着到時先問toyota拿地圖慢慢研究, 見你們提供咁多有用的資料, 現在真係要急起直追先得啦 !

子健&媽媽, heidicheng8,

一路順風啦 !


男爵府

積分: 7420


2152#
發表於 06-7-7 23:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


子健&媽媽,

Have a nice trip
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


2153#
發表於 06-7-7 23:29 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


conniedodo

我諗你實玩得好開心啦, 有咩筍野係必食, 買和玩呢 可以報下料嗎
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 3608


2154#
發表於 06-7-7 23:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama, Ivyl,

原來這裡都有4家人係715出發, 到時睇下大家有無機會見啦 !


男爵府

積分: 8507


2155#
發表於 06-7-7 23:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

christybbmama,adrian mama,tatacat,

咁你哋睇清楚d我個囡張大頭相,到時我哋玩認人遊戲 .

hay,

你好似欠我哋d料噃 ... 你同事咪晌地下街買咗好多靚衫ge .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


2156#
發表於 06-7-7 23:51 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Adrian媽媽,

聽講 Toyota 送個張地圖幾好架, 就係因為我無一張好地圖, 所以咪事前揾多 D 資料囉!

我朋友都係北海道帶左好多資料番黎比我, 但好似覺得資料唔多夠, 尤其係道路的地圖呢!


大宅

積分: 1453


2157#
發表於 06-7-7 23:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

噢, 我問左啦, 原來唔係地下街呀, 係 JR TOWER 呀!大家去尋寶啦!佢仲叫我唔好花時間行地下街呀!

Ivyl 寫道:

hay,

你好似欠我哋d料噃 ... 你同事咪晌地下街買咗好多靚衫ge .


男爵府

積分: 8507


2158#
發表於 06-7-7 23:58 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

icic

hay03 寫道:
噢, 我問左啦, 原來唔係地下街呀, 係 JR TOWER 呀!大家去尋寶啦!佢仲叫我唔好花時間行地下街呀!
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


民房

積分: 51


2159#
發表於 06-7-8 00:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

出發啦,返


男爵府

積分: 7420


2160#
發表於 06-7-8 09:08 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


heidicheng8

Have a nice trip
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo