想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2776


2141#
發表於 12-8-31 17:29 |只看該作者

Quote:doristws+發表於+12-8-31+17:05+會有

原帖由 siujanjan 於 12-08-31 發表
嗯, 西梅對我都work, 我食幾粒西梅乾就有得去喇
我食哩隻
1346405468582.jpg




珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2142#
發表於 12-8-31 17:30 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 17:29
我食哩隻
我食地"門"咯


大宅

積分: 2776


2143#
發表於 12-8-31 17:31 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-08-31+發表我就係

原帖由 Summire123 於 12-08-31 發表
太大火呀,你試下用中細火呀,耐d但唔會爆
咁煲幾耐到?




男爵府

積分: 7065


2144#
發表於 12-8-31 17:31 |只看該作者
係WO..咁到低奶樽買玻璃定膠好D呀?


大宅

積分: 4195


2145#
發表於 12-8-31 17:31 |只看該作者
忙到呀...
終於可以蛇下啦.... 點解有咁多功課要追ga???!!!!


伯爵府

積分: 15109


2146#
發表於 12-8-31 17:31 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 17:29
但C6會唔會自己都想試埋一份呢..唔好晒MA....

我覺得佢又未必有興趣試喎, 平時佢都唔鍾意飲奶既


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2147#
發表於 12-8-31 17:32 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 17:29
咁不如一邊俾亞B食...另一邊就叫C6用泵泵出嚟...慳番D時間...可以休息下仲好喎 ...
如果夠奶係可以咁, 初期唔太夠就兩邊都要食, 就冇得咁哩


大宅

積分: 2776


2148#
發表於 12-8-31 17:32 |只看該作者

Quote:misstree+發表於+12-8-31+17:20+O岩O

原帖由 siujanjan 於 12-08-31 發表
我食西梅乾咋, 所以一次唔敢食太多
我一次4粒到




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2149#
發表於 12-8-31 17:33 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 17:27
點解呀? 游水係最溫和既孕婦運動喎, 因為有水壓嘛, 我果日先同doris講唔識游都係池邊郁吓手腳, 可以舒緩腰 ...

係呀...我唔識游水都想响水入面做下D仲展...不過一定要有人睇住囉...妳問下醫生幾時穩定D...到時就可以做啦...我醫生話我足咗5個月就可以做少少運動...仲有三個禮拜就得啦


大宅

積分: 4195


2150#
發表於 12-8-31 17:33 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:38
我尋晚睇書先話阿b最活躍係夜晚, 到時真係無覺好瞓嘞
咁佢陏下陏下... 咁我地就唔怕話成日要check佢的心跳... 個心會定好多ga....


大宅

積分: 3571


2151#
發表於 12-8-31 17:35 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 17:31
咁煲幾耐到?

我呢, 好誇, 15分鐘, 因為我肚柯得太密了


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2152#
發表於 12-8-31 17:36 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-8-31 17:30
我食地"門"咯

我覺得地捫太甜...食咗一粒就擺咗起度..因為甜到我入唔到口呀


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2153#
發表於 12-8-31 17:36 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-8-31 17:31
忙到呀...
終於可以蛇下啦.... 點解有咁多功課要追ga???!!!! ...

因為我哋個個都好勤力囉


大宅

積分: 2776


2154#
發表於 12-8-31 17:37 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-8-31+17:31+咁煲幾耐

原帖由 misstree 於 12-08-31 發表
我呢, 好誇, 15分鐘, 因為我肚柯得太密了
我煲開20分鐘架,哈,原來我仲怕死




大宅

積分: 4195


2155#
發表於 12-8-31 17:37 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 10:47
再續
嘩... 原來會咁大影響ga... 我都係平心靜氣... 唔好成日話打我c6 先...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2156#
發表於 12-8-31 17:38 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 17:31
我覺得佢又未必有興趣試喎, 平時佢都唔鍾意飲奶既

我C6肯定唔會飲...因為佢連鮮奶...椰奶果D都唔飲既


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2157#
發表於 12-8-31 17:39 |只看該作者
本帖最後由 siujanjan 於 12-8-31 17:39 編輯
doristws 發表於 12-8-31 17:36
我覺得地捫太甜...食咗一粒就擺咗起度..因為甜到我入唔到口呀

我覺得ok, 不過都唔敢食太多, 一次食3粒


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2158#
發表於 12-8-31 17:40 |只看該作者
siujanjan 發表於 12-8-31 17:32
如果夠奶係可以咁, 初期唔太夠就兩邊都要食, 就冇得咁哩

係頭一星期差D啫...之後應該都可以既


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


2159#
發表於 12-8-31 17:40 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 17:38
我C6肯定唔會飲...因為佢連鮮奶...椰奶果D都唔飲既
男人多數唔鐘意飲奶? 我c6係飲奶會痾


大宅

積分: 2776


2160#
發表於 12-8-31 17:40 |只看該作者

版主 的帖子

我今日買左檸檬喇,自己將佢成個去皮,原個掉落杯到,今朝飲到宜家,每次飲水都督幾下,到宜家都仲好酸:;pppp:希望對傷風有效喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo