立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2776
原帖由 siujanjan 於 12-08-31 發表 嗯, 西梅對我都work, 我食幾粒西梅乾就有得去喇
珍珠宮
積分: 31519
Fi. 發表於 12-8-31 17:29 我食哩隻
原帖由 Summire123 於 12-08-31 發表 太大火呀,你試下用中細火呀,耐d但唔會爆
男爵府
積分: 7065
積分: 4195
伯爵府
積分: 15109
moledy 發表於 12-8-31 17:29 但C6會唔會自己都想試埋一份呢..唔好晒MA....
doristws 發表於 12-8-31 17:29 咁不如一邊俾亞B食...另一邊就叫C6用泵泵出嚟...慳番D時間...可以休息下仲好喎 ...
原帖由 siujanjan 於 12-08-31 發表 我食西梅乾咋, 所以一次唔敢食太多
積分: 15117
Purybaby 發表於 12-8-31 17:27 點解呀? 游水係最溫和既孕婦運動喎, 因為有水壓嘛, 我果日先同doris講唔識游都係池邊郁吓手腳, 可以舒緩腰 ...
Purybaby 發表於 12-8-31 10:38 我尋晚睇書先話阿b最活躍係夜晚, 到時真係無覺好瞓嘞
積分: 3571
Fi. 發表於 12-8-31 17:31 咁煲幾耐到?
siujanjan 發表於 12-8-31 17:30 我食地"門"咯
BigBear2011 發表於 12-8-31 17:31 忙到呀... 終於可以蛇下啦.... 點解有咁多功課要追ga???!!!! ...
原帖由 misstree 於 12-08-31 發表 我呢, 好誇, 15分鐘, 因為我肚柯得太密了
Purybaby 發表於 12-8-31 10:47 再續
Purybaby 發表於 12-8-31 17:31 我覺得佢又未必有興趣試喎, 平時佢都唔鍾意飲奶既
doristws 發表於 12-8-31 17:36 我覺得地捫太甜...食咗一粒就擺咗起度..因為甜到我入唔到口呀
siujanjan 發表於 12-8-31 17:32 如果夠奶係可以咁, 初期唔太夠就兩邊都要食, 就冇得咁哩
doristws 發表於 12-8-31 17:38 我C6肯定唔會飲...因為佢連鮮奶...椰奶果D都唔飲既
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy