跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35220


2141#
發表於 06-10-19 09:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我諗係掛.... [quote]
HIN_bb 寫道:
係咪你地最近壓力好大呀,所以出多左暗瘡!
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2142#
發表於 06-10-19 09:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

因為今明都唔洗返學麻 不過都試過明日要返學, 都有8樣 [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

hugo尋日突然有咁多功課做,做到咁夜!
係咪間唔中先咁多咋?[quote]


男爵府

積分: 5403


2143#
發表於 06-10-19 10:02 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

早晨呀 TszHin媽& Hin_bb

TszHin媽: 你好勁呀, 今日唔駛返學都咁早起身....
hugo 真乖囝, 咁快做好晒功課, 我個囝都做晒, 但...d 字寫得好肉酸. 叫佢改..佢又唔太願意.
我會星期日先至同佢溫中默同英默. 因為佢星期六要學小網, 但星期日又要做每日一篇...一個星期都無做過 lu. 睇下今晚我可唔可以7:30返到屋企, 如果可以的話...咁就今晚做每日一篇 ^^


男爵府

積分: 5403


2144#
發表於 06-10-19 10:04 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb, 我囝囝果班都係星期二中默,星期三英默呀.....
[quote]
HIN_bb 寫道:
hugo就辛苦D一星期兩樣默書
[quote]


男爵府

積分: 5403


2145#
發表於 06-10-19 10:05 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係掛...因為我下星期考試了....仲要唔太識呢科講乜tim....2/11果科仲衰....仲唔明, 你話我壓力係咪好大呢...成 4千8一科.....唉...我求pass 算,但都幾難.....
HIN_bb 寫道:
係咪你地最近壓力好大呀,所以出多左暗瘡!
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
我都係呀.....成面都係暗瘡, 好樣衰!! 以前我係無暗瘡ga :-|

我星期五都要去hum, 星期六阿仔要學swimming and 乒乓球, 星期日要返教會......都無乜時間![quote]
homacarol 寫道:
我而呢排成面都係暗瘡呀.....好樣衰呀....
我會努力的了 ^^ tks

Hugo, 真係叻, 8:00就做晒咁多功課, 仲練埋琴, 聽日可以專心溫習默書同測驗. 我星期六又要去hum...無乜時間同佢溫, 要靠佢自己....
[quote]
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


2146#
發表於 06-10-19 10:09 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

你有所不知啦!~ 自我仔出世後, 我從來都無試過晏起身. 阿仔bb時5點幾就起身ga啦, 真係剛好天光....仲準過公雞 後來返左幼兒園, 慢慢改左6點幾.....直至現在, 佢都係好多時6點幾就起身

昨晚中文每日一篇, 聽完故事個wedsite就死左, 答唔到問題. 要星期六 or 日補做 so~~ 我今朝一早要佢做左先, 不知幾暢順


水晶宮

積分: 51182


2147#
發表於 06-10-19 10:13 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你要煲d涼茶飲啦!
TszHin媽咪 寫道:
我諗係掛.... [quote]
HIN_bb 寫道:
係咪你地最近壓力好大呀,所以出多左暗瘡!
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2148#
發表於 06-10-19 10:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我上次飲完涼茶肚痾呀! 我唔係熱氣....壓力大飲涼茶無用ga wor :lol: :lol:
HIN_bb 寫道:
你要煲d涼茶飲啦!
--------------------
TszHin媽咪 寫道:
我諗係掛....
--------------------
HIN_bb 寫道:
係咪你地最近壓力好大呀,所以出多左暗瘡!


水晶宮

積分: 51182


2149#
發表於 06-10-19 10:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

原來放兩日假,唔怪之得咁多啦!
點介唔留d今日做呀?
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

因為今明都唔洗返學麻 不過都試過明日要返學, 都有8樣 [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

hugo尋日突然有咁多功課做,做到咁夜!
係咪間唔中先咁多咋?[quote]


水晶宮

積分: 51182


2150#
發表於 06-10-19 10:16 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol

早晨!你仔仔好叻呀,咁快就做晒做課!
homacarol 寫道:
早晨呀 TszHin媽& Hin_bb

TszHin媽: 你好勁呀, 今日唔駛返學都咁早起身....
hugo 真乖囝, 咁快做好晒功課, 我個囝都做晒, 但...d 字寫得好肉酸. 叫佢改..佢又唔太願意.
我會星期日先至同佢溫中默同英默. 因為佢星期六要學小網, 但星期日又要做每日一篇...一個星期都無做過 lu. 睇下今晚我可唔可以7:30返到屋企, 如果可以的話...咁就今晚做每日一篇 ^^


水晶宮

積分: 51182


2151#
發表於 06-10-19 10:17 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁密呀!
我仔仔就一星期密中文一次!
homacarol 寫道:
Hin_bb, 我囝囝果班都係星期二中默,星期三英默呀.....
[quote]
HIN_bb 寫道:
hugo就辛苦D一星期兩樣默書
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2152#
發表於 06-10-19 10:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

原則係做晒功課先可以玩麻.....佢今明2日只係溫習, 咪有多d時間玩囉 :lol: :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
原來放兩日假,唔怪之得咁多啦!
點介唔留d今日做呀?
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2153#
發表於 06-10-19 10:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你要努力呀!
[quote]
homacarol 寫道:
係掛...因為我下星期考試了....仲要唔太識呢科講乜tim....2/11果科仲衰....仲唔明, 你話我壓力係咪好大呢...成 4千8一科.....唉...我求pass 算,但都幾難.....


珍珠宮

積分: 35220


2154#
發表於 06-10-19 10:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

家譽仔一向都叻仔, 乜野都自己攪掂! 我仔就乜都要我心煩 :-| [quote]
HIN_bb 寫道:
carol

早晨!你仔仔好叻呀,咁快就做晒做課![quote]


水晶宮

積分: 51182


2155#
發表於 06-10-19 10:21 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁你長期落去,咪仲大壓力!你咪成日生暗瘡
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
我上次飲完涼茶肚痾呀! 我唔係熱氣....壓力大飲涼茶無用ga wor :lol: :lol: [quote]


水晶宮

積分: 51182


2156#
發表於 06-10-19 10:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

:mrgreen: :mrgreen:
TszHin媽咪 寫道:
原則係做晒功課先可以玩麻.....佢今明2日只係溫習, 咪有多d時間玩囉 :lol: :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
原來放兩日假,唔怪之得咁多啦!
點介唔留d今日做呀?
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


2157#
發表於 06-10-19 10:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

:-( :-( :-( 我以前係無暗瘡ga :-( :-( :-( [quote]
HIN_bb 寫道:
咁你長期落去,咪仲大壓力!你咪成日生暗瘡
[quote]


男爵府

積分: 5403


2158#
發表於 06-10-19 10:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:

hugo 咁早起身...好彩我囝同囡多數會8點起身(if 唔駛返學) 有時星期六我會叫佢唔好嘈我...比我瞓多陣, hehe, 佢都幾聽話, 自己睇電視, 畫畫 or do anything...比我瞓到9:15 ^^

我上次咪又係(星期日8:45pm), 聽完個故事, 答完問題, 一load 上去...就死左, 都唔知答唔答到d 問題...最後乜都無做...因為數& 電腦都入唔到....


珍珠宮

積分: 35220


2159#
發表於 06-10-19 10:23 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你對囝囡真係好乖呀! 羨慕ing :mrgreen:
homacarol 寫道:
TszHin媽:

hugo 咁早起身...好彩我囝同囡多數會8點起身(if 唔駛返學) 有時星期六我會叫佢唔好嘈我...比我瞓多陣, hehe, 佢都幾聽話, 自己睇電視, 畫畫 or do anything...比我瞓到9:15 ^^

我上次咪又係(星期日8:45pm), 聽完個故事, 答完問題, 一load 上去...就死左, 都唔知答唔答到d 問題...最後乜都無做...因為數& 電腦都入唔到....


水晶宮

積分: 51182


2160#
發表於 06-10-19 10:23 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔同ma!carol仔仔一向都係自己做功課!
hugo一路都係你跟開,hugo都好叻仔!
TszHin媽咪 寫道:
家譽仔一向都叻仔, 乜野都自己攪掂! 我仔就乜都要我心煩 :-| [quote]
HIN_bb 寫道:
carol

早晨!你仔仔好叻呀,咁快就做晒做課![quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo