心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9252


2141#
發表於 06-12-12 10:40 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

小小謙,吾好意思幫吾到你
唔關事...!!:lol: :lol:

希望大家都早日找到一様好work的方法啦!
yes, 聞氣..快d大個, 身體強壯d... :-( :-(

請問你個女幾多歲及幾時開始會呢!
4.5yrs, 冇喘氣,只是咳,咳,咳..咳了半年, 昨天終於排到去聯合專科,亦証實佢係哮喘 :-( :-( ,要聞啡色氣2個月,個醫生教我睇, 因為佢咳得太耐, 連個胸骨都變形, 睇到真係好肉赤,唉...快d好啦!


複式洋房

積分: 419


2142#
發表於 06-12-12 19:58 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

piglet328

我個仔之前都有睇養和的楊教授,佢好細心,年紀都算大,應該有曬經驗,佢係兒科架,但只係睇上午。


別墅

積分: 646


2143#
發表於 06-12-12 21:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

你好piglet:
如有需要,我很樂意介紹給你,你可send e-mail and tel 給我聯絡,這位医師與其他医生不同,我相信他一定幫到你們,但這位医師真的要熟人介紹,如果你決定看,請CONTACT我,希望你囡囡的身体早日得到改善。


複式洋房

積分: 469


2144#
發表於 06-12-13 00:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi wjd, Yes, I'm waiting you send me the ec information. please check your pm.

Many thanks!!
wjd 寫道:
你好piglet:
如有需要,我很樂意介紹給你,你可send e-mail and tel 給我聯絡,這位医師與其他医生不同,我相信他一定幫到你們,但這位医師真的要熟人介紹,如果你決定看,請CONTACT我,希望你囡囡的身体早日得到改善。


伯爵府

積分: 15203

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2145#
發表於 06-12-14 10:15 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


又嚟啦, 又嚟啦! 阿女又鼻敏感又鼻水倒流又咳喇....

食翻醫生開的piriton, 食咗两日都無咩效; 攞翻樽藥房買的成藥dimetapp比佢食, 又反而得得地, 哎!


別墅

積分: 646


2146#
發表於 06-12-14 15:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi:piglet
我的朋友(袁太)Mandy有沒有找你?她已幫你約了時間嗎?


複式洋房

積分: 469


2147#
發表於 06-12-14 23:37 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

ok 啦! Thank you 你呀! 明天6:00pm 我們會見面呀!
睇完再話個情況比你知呀!
Thanks again.
wjd 寫道:
Hi:piglet
我的朋友(袁太)Mandy有沒有找你?她已幫你約了時間嗎?


子爵府

積分: 14241


2148#
發表於 06-12-15 10:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

今日好cold 呀, 要小心小心呀
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1521


2149#
發表於 06-12-15 10:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽 寫道:
今日好cold 呀, 要小心小心呀

大仔星期三已經要睇醫生喇,尋日輪到細佬發燒流鼻。


侯爵府

積分: 21395


2150#
發表於 06-12-15 12:24 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

好q凍.................


大宅

積分: 4169


2151#
發表於 06-12-15 14:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)



唉, 明天要同大囡同細仔去海洋公園玩, 答應左好耐, 唔可以cancel, 但我怕天氣又凍又雨, 唔知大囡個鼻頂唔頂得住呢????

我諗要帶定好多寒衣, 頸巾, 手套, 暖水........


別墅

積分: 646


2152#
發表於 06-12-15 16:43 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)


piglet:
請告訴你囡囡在睇症前二小時內只可飲水,不可吃東西。


侯爵府

積分: 21395


2153#
發表於 06-12-15 16:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

TPY

如果你吾係買左annual pass的話, 就等多一日, 17號先去啦, 因為17號開始有愛斯基犘人村, 有雪屋玩呀.........


大宅

積分: 1847


2154#
發表於 06-12-15 22:05 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

BBMaMe 寫道:
[quote]
heihei媽 寫道:
今日好cold 呀, 要小心小心呀

大仔星期三已經要睇醫生喇,尋日輪到細佬發燒流鼻。[/quote]

BBMaMe
又係x傳染係未呢 ? 無法啦 :cry: :cry: ....我兩個仔仔都係成日係禁嫁... 試得多, e+我就成日同大仔講如果有吾舒服就吾好'痴'埋細佬度, 又會同細佬講阿哥吾舒服吾好同阿哥玩...
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 1847


2155#
發表於 06-12-15 22:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

跟住lee兩日仲凍呀 , 好彩吾駛番學咋. 阿仔都成日'卒鼻', 訓覺又鼻室, 我諗都可能要see doctor了. :-|

TPY
我都諗住聖誕假同佢地去ocean park, 吾知去'愛斯基x村'駛吾駛帶多件衫呢 ? 你可吾可以去完番黎報下料呀 ? . thank you.
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 2344


2156#
發表於 06-12-16 00:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi,

I am new to this topic. Appreciate very much to hear your views if air purifier could help to reduce 鼻敏感 or not. If so, which air purifier are you using?

Thanks in advance!


別墅

積分: 898


2157#
發表於 06-12-16 21:30 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

係呀,我個仔又黎料 阿仔都成日'卒鼻', 訓覺又鼻塞,真係頭痛,

我想問各位有無試過食蜂膠,或者識得有小朋友食緊,唔知有無效for 鼻敏感
cailford 寫道:
跟住lee兩日仲凍呀 , 好彩吾駛番學咋. 阿仔都成日'卒鼻', 訓覺又鼻室, 我諗都可能要see doctor了. :-|

TPY
我都諗住聖誕假同佢地去ocean park, 吾知去'愛斯基x村'駛吾駛帶多件衫呢 ? 你可吾可以去完番黎報下料呀 ? . thank you.


複式洋房

積分: 419


2158#
發表於 06-12-17 17:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

亞薛

我之前都有比蜂膠個仔食,我仲加埋honey比佢食,但都唔見效。不過你可以試吓,都冇壞呀!


大宅

積分: 1847


2159#
發表於 06-12-17 22:00 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

亞薛
我都有比阿仔食蜂膠, 但就吾係日日食 (因成日都吾記得), 又怕食左野痰咳.... 真係吾知應吾應該比佢食了

d屋企存貨食完都仲係鼻室, 相信聽日都又要同佢睇了 :cry: :cry:
:wave:  :wave:  :wave:


侯爵府

積分: 21395


2160#
發表於 06-12-18 08:57 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILFORD

尋日去左op啦, 一去到(正門), d staff就話因為大風, 所以覽車暫停, 甘我們諗住果個愛斯基摩人村都係山下(上年都係), 所以就入去, 一心諗住係山下邊玩啦, 點知..........原來今年個愛斯基犘人村係大樹灣果邊, 即係以前的集古村, 跟住我們就拿拿臨出返正門, 搭穿梭巴士去集古村law

一去到, 都吾係太多人, 排左一陣隊就入得啦, 可能因為吾係太多人, 所以我們玩左大半個鐘都無趕我們走呀, 入邊有d愛斯基犘人的衫任著, 但如果小朋友係論盡型, 即係成日跌果種呢, 就最好幫佢地帶多一套衫換啦, 我個仔跌左幾次落地, 條褲連un un都濕埋, 還要吾知點解襪都可以濕架wor

入邊其實無乜野玩, 都係比佢地玩下冰, 同埋有一條好短的用冰做的sir滑梯, 比佢地用水泡墊住黎sir law, 我對仔女就玩左兩次

之後就出去行左一陣, 12點鐘有場show, 諗住1130返去排隊實得啦, 點知1130返到去, 已經打蛇餅

但真係好精彩, 我個仔看得好開心..................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo