立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 63611
原帖由 rubyplk 於 13-11-02 發表 我以為又要落乜野糖膠..... 果D....... 明白
積分: 70794
heffalumpiglet 發表於 13-11-2 00:04 魚仔&心心要落魚膠粉呀!
原帖由 rubyplk 於 13-11-02 發表 OK, 屋企長期都有, 都好過之前有人教用糖膠, 都唔知邊到買
heffalumpiglet 發表於 13-11-2 00:08 有人話喺二德惠買糖膠定糖漿?? 會甜d
原帖由 rubyplk 於 13-11-02 發表 唔知WO, 我唔係要佢甜, 係要似糖咋.
heffalumpiglet 發表於 13-11-2 00:09 魚膠粉得喇
珊瑚宮
積分: 119442
原帖由 heffalumpiglet 於 13-11-01 發表 啫喱柸:最煩係兩層果柸,雙色,我要先放雪櫃等下面果層凝固先開手整第二層。 啫喱糖:要裝起啫喱後才加魚 ...
原帖由 柏架山莊 於 13-11-02 發表 成擔心機
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy