在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2141#
發表於 04-9-16 11:39 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

係呀!係呀! :lol: :lol: :lol: :lol: [quote]
loumaomao 寫道:
alone 想你專一d呀...
:mrgreen: :mrgreen: [quote]


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2142#
發表於 04-9-16 11:41 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

我不嬲都從一而終
ga la.
irene都要


loumaomao 寫道:
alone 想你專一d呀...
:mrgreen: :mrgreen: [quote]
irenenghm 寫道:
haha, 咁可能alone block左妳只可以向kt mami度吹水呀!(講笑咋, 唔好 我呀!)
btw, 妳試下send個pm比 alone求救呀!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2143#
發表於 04-9-16 11:43 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

irene,
話時話我去邊度揾alone呀 ?-( ?-( ?-( ?-(


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2144#
發表於 04-9-16 11:44 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

嘩, 咁多mame鍾意食羊, 咁irene一定要打包番黎lu.

[quote]
loumaomao 寫道:
hugoma & 888
我都中意食羊呀....但只係western style - 羊扒
[quote]


男爵府

積分: 5424


2145#
發表於 04-9-16 11:45 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

從一而終
..................對alone???

雲兒白 寫道:
我不嬲都從一而終
ga la.
irene都要


[quote]
loumaomao 寫道:
alone 想你專一d呀...
:mrgreen: :mrgreen: [quote]
irenenghm 寫道:
haha, 咁可能alone block左妳只可以向kt mami度吹水呀!(講笑咋, 唔好 我呀!)
btw, 妳試下send個pm比 alone求救呀!
[/quote]
盧貓貓


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2146#
發表於 04-9-16 11:46 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

woo, woo, woo, 好嘢雲兒白只係陪住我地lu.:mrgreen: :mrgreen:
不過又真係幾慘既! 點解bk會short得咁牟利架. ?-( ?-(

雲兒白 寫道:
IRENE,
依家淨係呢個topic係現在, 其它都仲係9月14日號呀. ?-( ?-( ?-( ?-(


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2147#
發表於 04-9-16 11:46 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

maomao,
作水你呀

loumaomao 寫道:
從一而終
..................對alone???

[quote]
雲兒白 寫道:
我不嬲都從一而終
ga la.
irene都要


[quote]
loumaomao 寫道:
alone 想你專一d呀...
:mrgreen: :mrgreen: [quote]
irenenghm 寫道:
haha, 咁可能alone block左妳只可以向kt mami度吹水呀!(講笑咋, 唔好 我呀!)
btw, 妳試下send個pm比 alone求救呀!
[/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2148#
發表於 04-9-16 11:52 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

wanyipa
你係咪好奈冇搵alone ar ????
依家係good chance for you lar ... hahahaaa

888, i dont like 羊 woo, so what 'hand letter' should i need nei ??? any suggestion ??
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2149#
發表於 04-9-16 11:54 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

老萧,:-P :-P
呢個啱唔啱?

cc&longlong 寫道:
至於食野呢...個度d麵包同蛋糕就真係好好味,


別墅

積分: 755


2150#
發表於 04-9-16 11:57 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Hi good afternoon

lamb!!!!!! Good!!!

irene, 預埋我一份.


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2151#
發表於 04-9-16 11:57 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

要irene 'tor'住幾袋cake and bread, 我會唔會好過份呢 ???

mcyw888 寫道:
老萧,:-P :-P
呢個啱唔啱?

[quote]
cc&longlong 寫道:
至於食野呢...個度d麵包同蛋糕就真係好好味,
[/quote]
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 2224


2152#
發表於 04-9-16 11:58 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

wanyipa,

Too much task can't be completed by daily. I should take time to let myself relax ar ......

雲兒白 寫道:
hugo_ma,
呢個時候見到你o寄 ?-( ?-( ?-( ?-(

我留咗係"舊史", 返唔到來現代呀.....
woo woo woo.... :cry: :cry: :cry:
Sik Sik was born in Aug 18 2003


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


2153#
發表於 04-9-16 11:58 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

yumama
你都幾快手喎
一眼就'立'到lamb
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


男爵府

積分: 5424


2154#
發表於 04-9-16 12:00 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

[quote]
雲兒白 寫道:
maomao,
作水你呀
盧貓貓


男爵府

積分: 7361

好媽媽勳章


2155#
發表於 04-9-16 12:00 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

雲兒白,
左手邊有個地方叫"聯緊管理員"及"聯絡我們", 妳試試click下, 睇下幫唔幫到妳呀!

yumama,
無問題, 有好野實預埋大家既.

mrs. siu,
咁妳要包包定羊羊呀?


別墅

積分: 755


2156#
發表於 04-9-16 12:01 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

Mrs. Siu,

Your are so busy. Your "big name" appears in many discussion areas.

Sure ah la, llamb one of my favourite.


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2157#
發表於 04-9-16 12:02 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

夫人,
失禮啦,我要
你呀 !

蕭夫人信箱 寫道:
wanyipa
你係咪好奈冇搵alone ar ????
依家係good chance for you lar ... hahahaaa

888, i dont like 羊 woo, so what 'hand letter' should i need nei ??? any suggestion ??


男爵府

積分: 5424


2158#
發表於 04-9-16 12:02 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

總好過'tor'住幾隻羊過關呀

:lol: :lol: [quote]
蕭夫人信箱 寫道:
要irene 'tor'住幾袋cake and bread, 我會唔會好過份呢 ???
盧貓貓


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2159#
發表於 04-9-16 12:05 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

hugo_ma,
啱啱啱,咁你可以多d陪我啦,我走唔出呢度呀!


伯爵府

積分: 16520

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2160#
發表於 04-9-16 12:09 |只看該作者

Re: Working in Kwun Tong

irene,
首先預祝你玩得開心d,最好返來又有好消息話我哋知!!  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
我羊冋包都唔啱,仲有乜選呀 ???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo