跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2161#
發表於 08-6-24 09:48 |只看該作者
cc, 原來個時間表係 3堂小息, 再3堂後 lunch + 小息, 再3堂放學, 依家想改為, 4堂小息, 再4堂後 lunch + 小息, 再1堂放學, 即係lunch 時間由 12:30 改為1:00 我同呀女都覺得唔好囉.....

你知啦, 小朋友一早邊會食太飽既早餐丫....佢地胃痛又唔知以為係肚痛 (因我女試過), 所以唔想改...

原文章由 cc0524 於 08-6-24 09:30 發表
你地改咩時間表呀??

[ 本文章最後由 PANCO 於 08-6-24 09:50 編輯 ]


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2162#
發表於 08-6-24 10:04 |只看該作者
我都唔知算係解決左未!!

星期六已去 AGENT 處選了另外一個工人, 希望趕得切係呢個走既時間到!!

不過呢段時候我都驚而家個工人玩野!!! 我知佢未搵到僱主, 佢昨日仲問我隔離屋, 叫人地幫手搵僱主!! 你話佢係唔係搵黎攪!!



原文章由 Goody 於 08-6-24 09:43 發表
cc, 你工人問題解決未呀?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2163#
發表於 08-6-24 10:10 |只看該作者
老師有無解釋點解要推遲食飯呀???


原文章由 PANCO 於 08-6-24 09:48 發表
cc, 原來個時間表係 3堂小息, 再3堂後 lunch + 小息, 再3堂放學, 依家想改為, 4堂小息, 再4堂後 lunch + 小息, 再1堂放學, 即係lunch 時間由 12:30 改為1:00 我同呀女都覺得唔好囉.....

你知啦, 小朋友一早邊會食太 ...


別墅

積分: 916


2164#
發表於 08-6-24 10:26 |只看該作者
你工人真麻煩,搵你玩之餘仲搵自己攪! 你新工人係香港完約果d?

原文章由 cc0524 於 08-6-24 10:04 發表
我都唔知算係解決左未!!

星期六已去 AGENT 處選了另外一個工人, 希望趕得切係呢個走既時間到!!

不過呢段時候我都驚而家個工人玩野!!! 我知佢未搵到僱主, 佢昨日仲問我隔離屋, 叫人地幫手搵僱主!! 你話佢係唔係搵 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2165#
發表於 08-6-24 10:29 |只看該作者
咪就係羅!!! 其實大家都無好處架!!!!

唔係呀, 係印尼申請過黎架!! agent 手上約滿那些曰子唔夾呀!


原文章由 Goody 於 08-6-24 10:26 發表
你工人真麻煩,搵你玩之餘仲搵自己攪! 你新工人係香港完約果d?


別墅

積分: 916


2166#
發表於 08-6-24 10:45 |只看該作者
Oh! 咁要等耐d同埋要請假教0路!

原文章由 cc0524 於 08-6-24 10:29 發表
咪就係羅!!! 其實大家都無好處架!!!!

唔係呀, 係印尼申請過黎架!! agent 手上約滿那些曰子唔夾呀!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2167#
發表於 08-6-24 10:50 |只看該作者
AGENT 話加多封信比移民局應該趕得切和!!
係呀!!! 希望佢醒 D, 唔洗咁勞氣啦!!





原文章由 Goody 於 08-6-24 10:45 發表
Oh! 咁要等耐d同埋要請假教0路!


別墅

積分: 916


2168#
發表於 08-6-24 10:51 |只看該作者
CC,
係呢,你老公找到車去廣州嗎?


子爵府

積分: 12757


2169#
發表於 08-6-24 10:54 |只看該作者
Panco
亞女就話冇所謂, 一樣上甘多堂,而我都覺得幾好, 可以上午上晒d堂,萬一下午要告假吾洗掛住仲有冇功課lor .
亞女今次考試麻麻咋, 我 no eye C
原文章由 PANCO 於 08-6-24 09:48 發表
cc, 原來個時間表係 3堂小息, 再3堂後 lunch + 小息, 再3堂放學, 依家想改為, 4堂小息, 再4堂後 lunch + 小息, 再1堂放學, 即係lunch 時間由 12:30 改為1:00 我同呀女都覺得唔好囉.....

你知啦, 小朋友一早邊會食太 ...


子爵府

積分: 12757


2170#
發表於 08-6-24 10:57 |只看該作者
係ar , 成日諗住會買好多野, 但去到又口啞啞
原文章由 Goody 於 08-6-24 09:40 發表
szewan,
我sat. 路過兒興泰,不過佢舗面乜都冇,唔知點問佢買,所以空手而回!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2171#
發表於 08-6-24 10:57 |只看該作者
荃灣搵唔到呀!! 不過佢話今次要係深圳同另外一個人上, 所以今早要由羅湖過關呀!


原文章由 Goody 於 08-6-24 10:51 發表
CC,
係呢,你老公找到車去廣州嗎?


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2172#
發表於 08-6-24 10:58 |只看該作者
亞囡對左卷啦???

亞仔今次無得睇卷, 要等到派成績表呀!!



原文章由 szewan 於 08-6-24 10:54 發表
Panco
亞女就話冇所謂, 一樣上甘多堂,而我都覺得幾好, 可以上午上晒d堂,萬一下午要告假吾洗掛住仲有冇功課lor .
亞女今次考試麻麻咋, 我 no eye C


子爵府

積分: 12757


2173#
發表於 08-6-24 11:26 |只看該作者
對左一半lor, 英文卷同上學期一樣甘多分, 中文卷高分左 , 不過中英默比上次低分ar
原文章由 cc0524 於 08-6-24 10:58 發表
亞囡對左卷啦???

亞仔今次無得睇卷, 要等到派成績表呀!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2174#
發表於 08-6-24 11:37 |只看該作者
英文你唔係 TIP 中 TSA 既咩???? 都無幫助呀??


原文章由 szewan 於 08-6-24 11:26 發表
對左一半lor, 英文卷同上學期一樣甘多分, 中文卷高分左 , 不過中英默比上次低分ar


子爵府

積分: 12757


2175#
發表於 08-6-24 11:42 |只看該作者
佢英作果度吾掂ar , 真係要惡補下
原文章由 cc0524 於 08-6-24 11:37 發表
英文你唔係 TIP 中 TSA 既咩???? 都無幫助呀??


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2176#
發表於 08-6-24 12:32 |只看該作者
佢地英文作文係點考架??


原文章由 szewan 於 08-6-24 11:42 發表
佢英作果度吾掂ar , 真係要惡補下


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2177#
發表於 08-6-24 13:49 |只看該作者
szewan, 校長都打左電話比我同我解釋左, 都ok 既....
呀女今次考試成績我估比上學期可能差左少少....中英有8x尾到9x分, 中英默就full mark, 常識有95分, 數學就凶多吉少.....

原文章由 szewan 於 08-6-24 10:54 發表
Panco
亞女就話冇所謂, 一樣上甘多堂,而我都覺得幾好, 可以上午上晒d堂,萬一下午要告假吾洗掛住仲有冇功課lor .
亞女今次考試麻麻咋, 我 no eye C


男爵府

積分: 7751


2178#
發表於 08-6-24 17:06 |只看該作者
szewan:

我買。


原文章由 szewan 於 08-6-19 16:55 發表
cc,chrisitne

你地買吾買者........


男爵府

積分: 7751


2179#
發表於 08-6-24 17:09 |只看該作者
PANCO:

時間好長, 晤好.

原文章由 PANCO 於 08-6-24 09:48 發表
cc, 原來個時間表係 3堂小息, 再3堂後 lunch + 小息, 再3堂放學, 依家想改為, 4堂小息, 再4堂後 lunch + 小息, 再1堂放學, 即係lunch 時間由 12:30 改為1:00 我同呀女都覺得唔好囉.....

你知啦, 小朋友一早邊會食太 ...


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2180#
發表於 08-6-24 17:19 |只看該作者
Christine,
唔好都冇辦法...校長決定左啦


原文章由 chrisitne 於 08-6-24 17:09 發表
PANCO:

時間好長, 晤好.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo