在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4316


2161#
發表於 04-7-26 02:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 我前日同柏維去左荷里活見到可以舊換新咪張其中1架換部combi(方便自己同佢出去都拎得, 比我自己用開出街果架輕dd)又見到好鬼靚wor........TM359好似係 , 藍色有波波點o既...........不過未有貨.....比左$佢話1個星期到先有貨......平時架大士的車我o吾可以同佢出街用架(除左去supermarket or 街市就最好用夠大又可以o吾使拎野)所以用換架combi for 出街o吾使o甘重law :mrgreen: 好似好多餘............o甘呵.........


大宅

積分: 2087


2162#
發表於 04-7-26 02:58 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

都幾好COMBI呢個價錢,你呢段時間換車都係必須,
如果我換就多餘囉 :lol:


大宅

積分: 4316


2163#
發表於 04-7-26 03:21 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

點解我要換車呀, 我個仔歲半la wor, 應該換咩......我諗諗下好似好無謂o甘呀...........佢o甘大仲換...........不過都比左$.........費是諗lu.......


大宅

積分: 2087


2164#
發表於 04-7-26 03:26 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

你個堂妹走咗 ?


大宅

積分: 4316


2165#
發表於 04-7-26 03:33 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh: 前日同佢一起出左荷里活之後同我個妹食飯law hehe~~

我要訓la............無電了..........byebye


大宅

積分: 2087


2166#
發表於 04-7-26 03:34 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~


別墅

積分: 693


2167#
發表於 04-7-26 10:08 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

hi,all:
點解你o地o的水,電,煤咁平? ?-(
我電--1722
水--1223
煤--1434(冇供機)
?-( ?-(
大公子 Daniel 二公子 Edmond 三公子 Brian 四小姐 Zoe


大宅

積分: 1992


2168#
發表於 04-7-26 16:45 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

kgpooh2

囡囡又轉左新相呀,一張比一張省鏡喎


乜你地d水費咁貴既,我今期水費百幾,電費一千零幾,煤氣費都係四佰幾囉


大宅

積分: 4316


2169#
發表於 04-7-27 00:14 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

sandy: 可能係屋企6個wor.........hehe不過真係好似好""勁""呀o甘貴o既...

dobe: 你o甘平水費o既...........我貴你幾陪.........(都係要慳返d至得!!! :lol:


男爵府

積分: 6042

育兒性格勳章


2170#
發表於 04-7-27 01:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

乜水電煤呢d雜費開支咁貴架? 死啦... 我做左人地老婆咁多年, 都唔清楚自己屋企雜費幾多, 所以好少會慳住黎用.


大宅

積分: 4316


2171#
發表於 04-7-27 02:15 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

JESSICA: 你o吾知架.........o甘平時邊個交(你老公交呀?)

o甘夜都無人來架.............你地o甘早訓左la.........

我訓lu............都無人來.........悶死我la...... :evil:
goodnight


男爵府

積分: 6042

育兒性格勳章


2172#
發表於 04-7-27 02:24 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai,

屋企所有開支都係老公攪掂晒, 所以我乜都唔知架, 你地唔講開我真係唔知完來咁貴


男爵府

積分: 6042

育兒性格勳章


2173#
發表於 04-7-27 02:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

有料報 -- 有關新北江商場 (轉自嘉湖網)

個間麼法美容店講起就興,有一次我見到佢話有得植脻毛,我心痕痕就去植,我本想只植一次玩玩,問佢對我本身睫毛有冇影響,佢話冇,就試試,植完後,我俾錢佢,佢唔比我走,狂叫我買套票,我唔肯,我拿個銀包出來,扮唔夠錢,佢竟然拿我銀包睇,話咪夠囉,我唔識推佢,就俾左400元佢!點知幾日後我的假睫毛掉下來,重連真果D都掉下來,我打比佢佢話唔會的,話我可能冇用假睫毛專用的睫毛液,叫我下去佢舖頭買,我就買了200元,佢就同我補番D睫毛!點知幾天後掉的情況非常嚴重,我用左佢比D睫毛液都冇效 之後差不多冇晒眼睫毛,幾肉酸呀,之後我打比佢,問佢點算,我話下去找她,佢話BOOKING好FULL冇時間,就算過幾天都好FULL冇時間,我無可奈可就走去卓悅想睇下有冇D增長睫毛液買,等自己D真的睫毛生番出來,點知我見到卓悅賣佢講果支假睫毛專用的睫毛液原來只是一知普通的睫毛液重買8元正,就知我被騙了,我就冇再找佢,佢亦從來冇聯絡我,當然D套票變成費票 可惡...... 個果正一黑店,好識騙人錢大家小心

-------------------------------

呢個商場幾乎所有店鋪都係呃人ga~!

例証一:果間「魔法美容」已經証實為黑店 , 大家行過都要運路行 ~!

例証ニ:屈人寺附近有間影印店,我上次朝頭早(大約10:30am)幫襯佢影印身份証&信用咭,點知佢話啱啱開鋪要run部機,叫我企o係度等,如是者我等左5分鐘,有個o靚妹攞住疊notes話要影晒全部&訂裝,點知佢地就即刻開工,咁我就上前問佢"乜你部機run完la?"咁佢先施施然幫我影印,咁我原先同佢講話身份証同信用卡擺埋一張,一式兩份!咁就拎定個兩蚊出o黎,諗住實夠la!點知影完之後佢收我$4,身份証兩張,信用卡兩張,$1/張,total$4~!咁我咪話我唔係要咁樣影,點知佢揸住我張身份証&信用卡,話"影左冇得改wor!"於是我無奈俾錢~!

例証三:又係黑抆抆果邊,有間改衣店,冇名o既,由兩隻師奶揸fit!我上次攞條levis俾佢改褲腳,俾錢佢o既時候多謝都冇句兼黑口黑面,到我翌日攞返條levis返屋企o既時候,成條褲都係線頭線尾,褲腳仲唔係幾齊tim~!我都費事再落去同佢理論/叫佢再改過,如果唔係,我條levis實凍過水~!

例証四:近ok扶手梯上一樓,有間賣牛雜o既,我上次見佢$10碗牛雜米咁抵,咪幫襯佢買碗外賣lor,點知返到屋企開碗蓋一睇,除左有兩小塊牛肚之外,其餘o既都係碎o既,包括米粉,又一俾人呃o既經典力作~!

例証五:新北江裡面只得一個菜檔,永遠唔標價,唔問唔送葱!叫你個樣生得純良d,就即刻開天殺價,我老公曾幾何時o係佢果度買左舊體積好似組合櫃手柄咁o既薑,收左佢$4,平時最多收$1.5/送o既,真係呃人唔駛本~!

例証六:菜檔附近有間藍色招牌o既salon,標明洗剪吹$5x,入到去佢問我要邊個師傅,我話有冇女師傅ga?(因我個人認為女師傅比較好)結果女師傅幫我略修髮尾,埋單$8x!佢地話wor,指定師傅要收$wor!fine,第ニ次我去整負離子,整整下個boy冇lala走出去戴副黑超&一對黑抆抆o既勞エ手套,佢o既解釋係曬(因為佢地係落地玻璃)同埋我d頭髮去wor!騎呢!經我投訴後,女師傅親自幫我整,今次冇多收$,but我個頭就last唔到一個星期~!

例証七:新北江地下京士活直行有間成間鋪都係綠色o既salon,話說佢出面寫住洗吹$28,咁我見平咪幫襯洗過頭lor,點知埋單$38,佢地話多左果$10係服務費wor,仲話出面有寫tim!我行出一睇,發現果行字寫得好細,而且仲俾佢地擺出o黎o既雜物遮住左,真係俾佢吹漲~!

例証八係百德飲茶,你一定要5分鐘提下帶位果個你要吸煙區/非吸煙區,搭枱/唔搭枱,如果唔係就會口同鼻拗!我就曾經試過,我要唔搭枱,估就俾左張搭枱我,於是我就走去同帶位果個理論,點知佢話要唔搭枱就要再輪過,我即刻火滾話"唔飲la",某個部長見狀,即刻變張四人枱俾我!唔通真係下下要惡?!

例証九係大押隔籬,德興附近,有檔賣中藥o既,呢檔o野d醫術超差,十問九唔應,只會答"得la,得la,把完脈再問,"把完脈之後,問佢o野又答到九唔搭八,寒底熱底都分唔到!d藥飲完又冇料到!我已經有十幾個fd中招~!

例証十:講開睇醫生,千祈唔好幫襯「基健」,d醫生全部呃$ga,其中「丘man父」就被果dxx協會「照肺」而上過報紙,另外「鄭眾man」&「陳樂sze」診症時態度極度求其,我試過兩次因喉嚨發炎而求診,點知兩次「鄭眾man」&「陳樂sze」一見我喉嚨發炎都即刻攞張「memu」出o黎,話加$30-幾百蚊不等就可以轉食呢張list上面o既「特效藥」,騎呢~!點知衰o野真係一浪接一浪,出去攞藥埋單o既時候,我同姑娘講話想要假紙&收據,點知個肥婆助護即刻好惡咁話"要假紙頭先又唔同醫生講,而家醫生有好多症要睇ga,唔係即刻話寫就寫ga,你等下la~!"我等都冇等到就即刻好嬲咁走左,過左15mins,果個肥婆助護打電話o黎話"你張假紙寫如la,你走左去邊..."未待佢講完我已經cut線~!

例証十一:「熊太郎」隔籬果間醫務所有個「夜更劉醫生」,睇症o既時候瞌眼瞓,狂「放蚊」!我大肚o既時候,因為嘔吐,所以求診,呢個「夜更劉醫生」,雲遊太虛,問非所答,結果佢只係開左一包止嘔藥俾我,埋單二百幾!勁唔抵~!

例証十二:許留山附近,美聯,茶檔隔籬有間醫務所,係女醫生,個名唔記得,報紙賣過佢醫死人,成個一期都收過唱衰佢o既匿名信好似連天瑞,天愛都收到tim!d助護又寸,都唔明佢點解唔執~!

例証十三:講開就講埋隔籬茶檔,污糟邋遢,成班古惑仔三五成群,煲煙吹水,污煙瘴氣,d食物又唔掂,我試過o係果度食過碟廈門炒米係凍ga!嘔~!

例証十四:b記d車仔麵唔差ga,衰在果度全部男性staff態度極之惡劣呢~!

我打得好辛苦ga,希望俾到你地一個警惕la~!
-------------------------------

佢地仲話個度好多趴手, 大家出入都要小心.


大宅

積分: 4316


2174#
發表於 04-7-27 03:44 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

又訓o吾著............tim.........hehe~~

jessica: thanks........新北江o甘多點店o架
(呢位mummy真係有心機呀......打左o甘多提醒我地, 大家真係要小心lu)


大宅

積分: 2368


2175#
發表於 04-7-27 12:31 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

Jessica :咁我地真係要小心D喇!!!!!!!

打咗咁多字一定好辛苦
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2176#
發表於 04-7-27 21:12 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=medium]有人無呀??????
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 4316


2177#
發表於 04-7-27 21:33 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

heiray: [size=large]有呀..............食左飯未呀?


大宅

積分: 2368


2178#
發表於 04-7-27 23:15 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

paiwai :

[size=medium]好早食咗喇 :mrgreen: :mrgreen:
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


大宅

積分: 2368


2179#
發表於 04-7-27 23:24 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

[size=large]hihi~~~~~~~~
希希相薄 我叫大佬希,2002年8月14日出世


男爵府

積分: 6042

育兒性格勳章


2180#
發表於 04-7-27 23:35 |只看該作者

Re: 天水圍mama入嚟傾下喇~~~~~~

咁快又走晒喇?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo