懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2705

BK Milk勳章


2161#
發表於 08-10-20 10:12 |只看該作者
SAMMICHOI1002,
小心身體呀!!!
我C6最近都病呀!! 我都怕佢傳染比我呀!!!

原文章由 SAMMICHOI1002 於 08-10-20 10:05 發表
無上黎成個星期, 追post追到我傻
我上星期病左呀!! 請左四日假係home休息, 每日起碼訓成廿個鐘


大宅

積分: 2705

BK Milk勳章


2162#
發表於 08-10-20 10:19 |只看該作者
QQ2006,

Thank you for your information!!
宜家知道左就唔會再食啦~~

原文章由 QQ2006 於 08-10-19 13:38 發表
木瓜有避孕作用, 好多做 iui/ivf 嘅人, 醫生都嚴禁佢地食, 木瓜太涼喇, 多食可引致流產架, 你唔好再食喇!


複式洋房

積分: 361


2163#
發表於 08-10-20 10:27 |只看該作者
威爾斯都好有效率喎! 我星期六下午先上網登記做 oscar, 佢地啱啱都打嚟同我約時間!

我會11月18日(week 13) 去做! 希望順利過關啦!


大宅

積分: 1970


2164#
發表於 08-10-20 10:43 |只看該作者
係咪真架? 見到你咁講都安心d..mouth:

因為我都有飲過木瓜湯同南北杏木瓜燉雪耳糖水, 食哂d木瓜添. 生吃就無試過.

原文章由 leung-baby 於 08-10-19 16:44 發表
木瓜係唔好生吃, 但煲咗湯同煮熟係無問題架,仲好潤添.


複式洋房

積分: 152


2165#
發表於 08-10-20 11:05 |只看該作者
太好啦, 又過左一關.........我明天覆診, 我估應該係度頸皮&抽血, 真係好擔心添...............希望順順利利就好啦!!

原文章由 NOPAN 於 08-10-18 23:45 發表
咁, 安心啦, 好野.


大宅

積分: 2599


2166#
發表於 08-10-20 11:08 |只看該作者
原文章由 <i>rr101305</i> 於 08-10-19 13:28 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=27788529&ptid=1685934" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />

<br />

<br />
我O係醫生度磅, 兩次都相差2磅<br />
因為第一次係未食野<br />
第二睇就食飽左<br />
<br />
但個醫生都冇叫我食少D 野既...
<br />


複式洋房

積分: 152


2167#
發表於 08-10-20 11:09 |只看該作者
我聽聞木瓜係涼o既, 即係好似香蕉&涼瓜咁...........不過唔係好肯定, 唔知大家有冇聽過呢??

原文章由 mouse_tomato 於 08-10-19 11:12 發表
請問點解唔食得木瓜呀!!!
我呢個星期食左兩個呀???
對BB係唔係唔好架~~~~


複式洋房

積分: 152


2168#
發表於 08-10-20 11:15 |只看該作者
係呀, 綠茶涼架, 唔好飲, 我最多都係叫壺普洱加幾滴, 望落去有d顏色, 當如氹下自己咋.............

原文章由 周師奶karen 於 08-10-19 13:10 發表
綠荼係涼架喎...最好唔好飲.想飲茶.溝淡d~~


大宅

積分: 3618


2169#
發表於 08-10-20 11:17 |只看該作者
木瓜就真係冇聽過...
我屋企就間唔中都會煲湯...我d姑姐都叫我飲,因為佢地都先過小朋友,都話ok,所以我都有食或者係木瓜雪耳糖水囉...
至於涼瓜...我睇中醫,佢話食得...我估有d食物都係因人而異...
我諗所有食物都係,就算食得,都唔可以過量囉...

但香蕉就...中醫話一定一定一定唔可以食!


原文章由 pekopoko911 於 08-10-20 11:09 發表
我聽聞木瓜係涼o既, 即係好似香蕉&涼瓜咁...........不過唔係好肯定, 唔知大家有冇聽過呢??

[ 本文章最後由 mc_baby 於 08-10-20 11:18 編輯 ]


洋房

積分: 71


2170#
發表於 08-10-20 11:23 |只看該作者
原文章由 ivy_man_man 於 08-10-18 15:25 發表
各位好!

我尋日終於照到BB心跳啦, 仲聽埋BB心跳聲. 好開心呀. 不過BB仲好細, 冠臀長度都只係有0.6cm左右. 醫生話我可能係遲左2個星期排卵, 所以BB只有6-7週, 預產期應該係6月7日先啱. 原來我係6月預產媽媽.....

見 ...


恭喜, 恭喜.

我要下個星期2先去照心跳 (到時已經9week + 4day), 上個星期已經7week + 4 days 都未照到, 得個胎嚢。 攪到個人成日"囉囉luen"


大宅

積分: 1493


2171#
發表於 08-10-20 11:39 |只看該作者
係呀! 同路媽咪, 同路bb,互相支持過10個月懷孕期, 將來又傾湊仔經! YEAH!

原文章由 domcheng 於 08-10-17 16:49 發表
MIMIKO_1 唔知有同路人仲有同路bb~~

Mc_baby, 好羡慕你可以食咁多唔同fruit, 我先先都有. 不過覺得食完個胃好漲.


大宅

積分: 1493


2172#
發表於 08-10-20 11:44 |只看該作者
我搵老薑咋, 用熱水煲滾佢, 又可以加少少蜜糖, 不過我發覺華潤堂有隻蜂蜜薑荼好正, 成份係蔗糖,薑, 純正蜂蜜, 好暖胃又方便

原文章由 cb_jackie 於 08-10-18 09:40 發表
我想問熱薑水, 係咪無分老薑同子薑o架?


男爵府

積分: 9006


2173#
發表於 08-10-20 12:07 |只看該作者
sammi, take care ah!

我過去一個week, 有返D胃口, 食到嘢, 唔知有無重到. 可能係第二個啦, 無咩話太緊張. 而且, 都係做埋OSCAR TEST, 先係最安心.


大宅

積分: 2389


2174#
發表於 08-10-20 12:30 |只看該作者
我由第6週開始唔舒服到而家10週, 輕左5磅


別墅

積分: 834


2175#
發表於 08-10-20 12:47 |只看該作者
I secretly took a few sip from my daughter's pearl green tea yesterday. Hehehehe !! i think a few sips is ok gua.

Good that you guys can do the 度頸皮 in HK, they don't have this in Canada. If I want to do it, I'll have to pay $2xxcdn myself lor and even don't know where can do it tim wor !! so worry


大宅

積分: 2705

BK Milk勳章


2176#
發表於 08-10-20 12:49 |只看該作者
pekopoko911,

我下星期一先圯度頸皮同抽血呀!!
我都好擔心,成個月都冇見過醫生,唔知亞B係個肚入面會點!!
我C6話我每次睇醫生前一個WEEK就係度亂咁唸野!!!
唉~~佢唔明架啦~~ 我都FEEL唔到亞B係入面做緊咩,點會安心喎~ 希望快D到下星期一啦~~

原文章由 pekopoko911 於 08-10-20 11:05 發表
太好啦, 又過左一關.........我明天覆診, 我估應該係度頸皮&抽血, 真係好擔心添...............希望順順利利就好啦!!


複式洋房

積分: 361


2177#
發表於 08-10-20 13:28 |只看該作者
原文章由 mouse_tomato 於 08-10-20 12:49 發表
pekopoko911,

我下星期一先圯度頸皮同抽血呀!!
我都好擔心,成個月都冇見過醫生,唔知亞B係個肚入面會點!!
我C6話我每次睇醫生前一個WEEK就係度亂咁唸野!!!
唉~~佢唔明架啦~~ 我都FEEL唔到亞B係入面做緊咩,點會安心喎~ ...


我都有同感呀! 成日會擔心阿b究竟係咪仲好穩定地生長咁! 唔知有冇咩嘢令佢危險! 因為現階段佢未有咩反應俾到我.... 只有見醫生時先確實到佢咩情況!


男爵府

積分: 9006


2178#
發表於 08-10-20 13:51 |只看該作者
原文章由 SAMMICHOI1002 於 08-10-20 12:30 發表
我由第6週開始唔舒服到而家10週, 輕左5磅


我就要食酸嘢先有胃口, 之前都有點不太舒服, 現在好少少. 你樣樣小心呀.


禁止訪問

積分: 1577


2179#
發表於 08-10-20 14:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2389


2180#
發表於 08-10-20 14:42 |只看該作者
我呢胎所有咸濕野都試過晒, 無一款係食完會有胃口
暫時試過無數咁多様野, 係叫做飲菓汁先生橙汁叫無咁口淡淡咋!!

原文章由 雙子座bb 於 08-10-20 14:12 發表



以前我從來都唔會掂 "話梅" ,依家我直頭 "話梅" 不離口添呀 !! 真係體會到咩係作嘔作悶了 !

[ 本文章最後由 SAMMICHOI1002 於 08-10-20 14:44 編輯 ]


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo