立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 33575
大宅
積分: 2387
原帖由 貓姐 於 09-1-9 11:05 發表 我都聽e生講, 小朋友著衫只需要多大人1件就已經足夠. 有時小朋友手腳凍唔=真係凍傢, 要feel下佢頸後暖唔暖先為準
別墅
積分: 732
原帖由 littlewater 於 09-1-9 11:08 發表 對呀. 一般小朋友的體溫比大人高小小. 所以最緊要摸佢地的頸及頸後. 用手腳的標準唔得嫁, 睇自己就知啦, 個人暖但對手 / 腳仲系凍的.
伯爵府
積分: 17810
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-9 11:44 發表 原來要睇小朋友夠唔夠暖係睇頸後架,又學到野啦。
原帖由 Snoopywy 於 09-1-9 12:15 發表 呀媽..... 我之前都吾識...不過我手腳都凍,吾知係咪呀女跟我...有次同人講起,都係教我睇條頸...佢話健康院教,點解我聽吾到既,哈哈
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-9 12:20 發表 我印象中健康院都冇教過我。
原帖由 littlewater 於 09-1-9 12:39 發表 我生時醫院有講.
原帖由 貓姐 於 09-1-9 14:08 發表 我諗係撞中個姑娘/e生諗起就有講, 其實我發現佢地做野都冇咩程序既
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-9 14:02 發表 邊間醫院咁好啊
原帖由 貓姐 於 09-1-9 12:42 發表 我就係自己睇書學既
原帖由 貓姐 於 09-1-12 09:23 發表 早晨!!
男爵府
積分: 7268
原帖由 貓姐 於 09-1-12 10:39 發表 佢發咩癲呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy