立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 59007
原帖由 phibow 於 09-1-9 09:34 發表 咁呢個跌打有冇話你咩事丫, 要睇幾耐 咁佢都有d料到wor
侯爵府
積分: 21093
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 tattat 於 09-1-9 09:51 發表 之前我已經照左, 係有骨刺, 我都有帶比佢睇, 仲話我咁遲先去, 條刺都幾粗. 至於睇幾耐, 話要視乎隻腳吸收藥既程度, 吸收得好就唔駛睇好耐喎
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 09:52 發表 尋晚整左 "迷你肉桂卷", 香噴噴~
原帖由 phibow 於 09-1-9 09:56 發表 好得下wor
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:05 發表 好easy, 尋晚公公都加入左"猜麵兵團"
原帖由 phibow 於 09-1-9 10:11 發表 咁sweet 猜===>搓
子爵府
積分: 12326
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:20 發表 係呀~ hehe, 我個輸入法.. 唔識打"搓"字, 仲有其他既拼音我都唔識打, eg. 教, 決, 膠... 我要用好轉接既方法先打到 , 所以你地好少可能見到我打... ...
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:23 發表 wei, 要唔要我打舊粉團過你地sweet sweet
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:04 發表 oh~ 加油呀! 腳腳要聽話, 吸多d藥
原帖由 phibow 於 09-1-9 10:25 發表 你用咩輸入法 我用速成....不過有d字都唔識拆
原帖由 SukiYau 於 09-1-9 10:24 發表 噚日有冇上影另一套人鬼情未了既片段?
原帖由 phibow 於 09-1-9 10:27 發表 唔駛啦, 人地同豆豆玩左[人鬼情未了]啦
原帖由 tattat 於 09-1-9 10:26 發表 下次試下肉鬆同芝士呀唔該
原帖由 tattat 於 09-1-9 10:28 發表 thanks phibow 叉燒媽. 家下晚晚大少幫我套個紗網, 朝早一叫佢就彈起身, 同我除紗布呀, 無形中唔駛好辛苦就叫到佢起身
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy