在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2161#
發表於 09-1-9 09:51 |只看該作者
原帖由 phibow 於 09-1-9 09:34 發表


咁呢個跌打有冇話你咩事丫, 要睇幾耐
咁佢都有d料到wor

之前我已經照左, 係有骨刺, 我都有帶比佢睇, 仲話我咁遲先去, 條刺都幾粗.
至於睇幾耐, 話要視乎隻腳吸收藥既程度, 吸收得好就唔駛睇好耐喎


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2162#
發表於 09-1-9 09:52 |只看該作者


尋晚整左 "迷你肉桂卷", 香噴噴~


珍珠宮

積分: 40434


2163#
發表於 09-1-9 09:54 |只看該作者
原帖由 tattat 於 09-1-9 09:51 發表

之前我已經照左, 係有骨刺, 我都有帶比佢睇, 仲話我咁遲先去, 條刺都幾粗.
至於睇幾耐, 話要視乎隻腳吸收藥既程度, 吸收得好就唔駛睇好耐喎


加油丫


珍珠宮

積分: 40434


2164#
發表於 09-1-9 09:56 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 09:52 發表


尋晚整左 "迷你肉桂卷", 香噴噴~


好得下wor


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2165#
發表於 09-1-9 10:04 |只看該作者
oh~

加油呀! 腳腳要聽話, 吸多d藥
原帖由 tattat 於 09-1-9 09:51 發表

之前我已經照左, 係有骨刺, 我都有帶比佢睇, 仲話我咁遲先去, 條刺都幾粗.
至於睇幾耐, 話要視乎隻腳吸收藥既程度, 吸收得好就唔駛睇好耐喎


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2166#
發表於 09-1-9 10:05 |只看該作者
好easy, 尋晚公公都加入左"猜麵兵團"
原帖由 phibow 於 09-1-9 09:56 發表


好得下wor


珍珠宮

積分: 40434


2167#
發表於 09-1-9 10:11 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:05 發表
好easy, 尋晚公公都加入左"猜麵兵團"


咁sweet

猜===>搓


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2168#
發表於 09-1-9 10:20 |只看該作者
係呀~

hehe, 我個輸入法.. 唔識打"搓"字, 仲有其他既拼音我都唔識打, eg. 教, 決, 膠... 我要用好轉接既方法先打到 , 所以你地好少可能見到我打...
原帖由 phibow 於 09-1-9 10:11 發表


咁sweet

猜===>搓


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2169#
發表於 09-1-9 10:23 |只看該作者
wei, 要唔要我打舊粉團過你地sweet sweet
原帖由 phibow 於 09-1-9 10:11 發表


咁sweet

猜===>搓


子爵府

積分: 12326


2170#
發表於 09-1-9 10:24 |只看該作者
噚日有冇上影另一套人鬼情未了既片段?

原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:05 發表
好easy, 尋晚公公都加入左"猜麵兵團"


珍珠宮

積分: 40434


2171#
發表於 09-1-9 10:25 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:20 發表
係呀~

hehe, 我個輸入法.. 唔識打"搓"字, 仲有其他既拼音我都唔識打, eg. 教, 決, 膠... 我要用好轉接既方法先打到 , 所以你地好少可能見到我打...
...


你用咩輸入法
我用速成....不過有d字都唔識拆


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2172#
發表於 09-1-9 10:26 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 09:52 發表


尋晚整左 "迷你肉桂卷", 香噴噴~

下次試下肉鬆同芝士呀唔該


珍珠宮

積分: 40434


2173#
發表於 09-1-9 10:27 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:23 發表
wei, 要唔要我打舊粉團過你地sweet sweet


唔駛啦, 人地同豆豆玩左[人鬼情未了]啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2174#
發表於 09-1-9 10:28 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:04 發表
oh~

加油呀! 腳腳要聽話, 吸多d藥

thanks phibow 叉燒媽.

家下晚晚大少幫我套個紗網, 朝早一叫佢就彈起身, 同我除紗布呀, 無形中唔駛好辛苦就叫到佢起身


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2175#
發表於 09-1-9 10:31 |只看該作者
我用"余氏拼音輸入法"

不如你地suggest下 我講o個d字點拼, 等我試下...

呀~ 講講下, 成功左一個... 決=kuet

請你地提議一下"教"既拼法... 唔係gau / kau

原帖由 phibow 於 09-1-9 10:25 發表


你用咩輸入法
我用速成....不過有d字都唔識拆


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2176#
發表於 09-1-9 10:32 |只看該作者
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-9 10:20 發表
係呀~

hehe, 我個輸入法.. 唔識打"搓"字, 仲有其他既拼音我都唔識打, eg. 教, 決, 膠... 我要用好轉接既方法先打到 , 所以你地好少可能見到我打...
...

乜公公都咁有興致呀???

呢排好早訓, 尋晚掙扎左好耐起身, 整mango pudding比2位少爺嘆. 之前大少話幫手, 不過太耐無整, 試左一次先, 希望成功啦.

d芒果早2日買, 20蚊6個好大隻添.


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2177#
發表於 09-1-9 10:32 |只看該作者
啋啋啋, 我地2個都係人黎嫁

btw, 呢套咩黎嫁, 我無睇過, 你講邊一幕?

原帖由 SukiYau 於 09-1-9 10:24 發表
噚日有冇上影另一套人鬼情未了既片段?


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2178#
發表於 09-1-9 10:33 |只看該作者
你地今次玩咩?

原帖由 phibow 於 09-1-9 10:27 發表


唔駛啦, 人地同豆豆玩左[人鬼情未了]啦


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2179#
發表於 09-1-9 10:34 |只看該作者
好呀! 你係話肉鬆同芝士一齊or 分開?

原帖由 tattat 於 09-1-9 10:26 發表

下次試下肉鬆同芝士呀唔該


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2180#
發表於 09-1-9 10:36 |只看該作者
甘就好啦~ 有無順便話佢知你好痛, 撒下嬌呀?
原帖由 tattat 於 09-1-9 10:28 發表

thanks phibow 叉燒媽.

家下晚晚大少幫我套個紗網, 朝早一叫佢就彈起身, 同我除紗布呀, 無形中唔駛好辛苦就叫到佢起身

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo