懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6004


2161#
發表於 08-12-8 11:21 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 11:19 發表




係呀^^ 最好既禮物啦
一定會好開心!!!

不過唔知可唔可以俾晴晴食埋蛋糕呢~~哈哈

哈哈。。。咁呢樣難d喎!!
係呢 你諗住幾時開始比奶以外既野晴晴食呀?


男爵府

積分: 8804


2162#
發表於 08-12-8 11:22 |只看該作者
tok,
做全職mama咪幾開心,我都想呀 !!!

ccleung,
無雪印呀 ?? 咁我都唔知lu.

rebecca / lokyee,
你o也公司都ok喎,有14個月糧,我就13個月+ bonus,不過我公司bonus都唔差,去年有成3個月糧,希望今年都係啦 ! 有左阿仔,錢對我好重要呢 !!


男爵府

積分: 6004


2163#
發表於 08-12-8 11:24 |只看該作者
原文章由 TracynWayne 於 08-12-8 11:21 發表


我個衰仔聽日都去健康院打針.....
唔知佢而家幾重呢....記得上一次去私家度打針係3個零月 17磅....


你就好啦。。。3個幾月已經17磅。。。
我唔敢再同bb去健康院打針喇。。。桔大脾好痛呀 陰工 mouth:


大宅

積分: 2335


2164#
發表於 08-12-8 11:24 |只看該作者
收到曬~
Thank you !!!

我會自己去搵下架喇 ~



原文章由 CherryB 於 08-12-8 10:57 發表
ChanC9,
我之前買開奶粉果間加左價,要成$19X/罐呀 !! 跟住我搵到BK online shop有得買,都係$184/罐,就係BK買囉 !! 你出返BK主頁,右手邊既BAR位,拖低D就睇到有個位係買森永奶粉,噤入去就見到,好似仲有其他brand買架 !!

gu ...

               SirSir1歲生日最想收到D咩?
                    (((((美白產品)))))
lokyee129 該用戶已被刪除

2165#
發表於 08-12-8 11:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3528


2166#
發表於 08-12-8 11:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2167#
發表於 08-12-8 11:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

2168#
發表於 08-12-8 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


2169#
發表於 08-12-8 11:29 |只看該作者
原文章由 ccleung 於 08-12-8 11:27 發表


我剛睇左, 森永都係得大b, 冇左細b 奶粉...


我都係上2星期訂,月底送貨,果時都仲有架 !!!
可能以家無貨,又無埋啦.......
下次訂又要周圍搵 !! 煩.............
lokyee129 該用戶已被刪除

2170#
發表於 08-12-8 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8804


2171#
發表於 08-12-8 11:31 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 11:29 發表




咁你咪等於 16個月糧lor
唔係仲好咩~~~
今年d 褔利我諗會差少少啦,好多公司都cut=.=


bonus唔講明有幾多架,公司有賺咪多d,嚟緊個市唔好,今年都唔知會唔會出少d呀 !!


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2172#
發表於 08-12-8 11:32 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 11:24 發表


你就好啦。。。3個幾月已經17磅。。。
我唔敢再同bb去健康院打針喇。。。桔大脾好痛呀 陰工 mouth:


無計啦, 鬼叫我窮....阿仔唯有崖多幾針,不過好在佢次次打針都無咩點喊....私家果度包晒所有既針要$7200... 所以我就跟健康院打, 無果D先向私家補返. 事實上私家打係好D既, 私家吉pat pat, 唔係吉大脾, 無甘痛....


男爵府

積分: 8099


2173#
發表於 08-12-8 11:32 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 10:31 發表


涼粉仔同我地小晴同一日出世架bor?
咁快去打既??
唔係要4個月之後咩? 提早左少少去打?

我約個間, 佢唔會俾我約得太早~~佢話遲少少反而ok
我都唔知係咪咁,不過諗諗下又好似有道理!

係啦....bb識痛啦....所以我咪 ...


係呀, 我提早左少少比佢打呀, 因為下個星期要開party, 唔想佢打完針針周圍去, 19號又要返健康院打四合一, 連續兩個星期唔得閒, 問過診所27號又太遲, 所以咪早少少打囉~~
  


別墅

積分: 972


2174#
發表於 08-12-8 11:33 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 11:22 發表
tok,
做全職mama咪幾開心,我都想呀 !!!

ccleung,
無雪印呀 ?? 咁我都唔知lu.

rebecca / lokyee,
你o也公司都ok喎,有14個月糧,我就13個月+ bonus,不過我公司bonus都唔差,去年有成3個月糧,希望今年都係啦 ! 有左阿仔, ...



係呀....真係有左囡囡, 好重要呀...


男爵府

積分: 6004


2175#
發表於 08-12-8 11:34 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 11:30 發表



但係妳唔去....唔通bb自己去呀.....
心痛都要睇住架,起碼妳知佢痛, 會好好照顧佢多d呀
我都好怕打針,但我都要望住佢!
因為佢會望返我, 可以同我撒嬌呀嘛!!! 希望咁樣佢會覺得冇咁痛啦!!!!!

哎.....越講越心痛!!! ...


而家唔去健康院打 去私家打 可以打patpat。。。唔駛咁痛呀
佢打左一次大脾 喊到超可憐 攪到我同老公跟住佢一齊喊呀 陰工


大宅

積分: 2616


2176#
發表於 08-12-8 11:35 |只看該作者
早呀, 未得閒睇post, 我一陣同老公上大陸揼骨呀, 正, 我成身骨痛呀

之前我係這shop訂奶粉的, 不過對上一次係cherry介紹果間買, 平d, 如果加價/冇貨, 可以睇埋這間,

http://www.bnm.com.hk/?o=item&act=show&category=329
lokyee129 該用戶已被刪除

2177#
發表於 08-12-8 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


2178#
發表於 08-12-8 11:36 |只看該作者
我去私家都係打大脾喎!

原文章由 tok604 於 08-12-8 11:34 發表


而家唔去健康院打 去私家打 可以打patpat。。。唔駛咁痛呀
佢打左一次大脾 喊到超可憐 攪到我同老公跟住佢一齊喊呀 陰工

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


男爵府

積分: 6004


2179#
發表於 08-12-8 11:36 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-8 11:28 發表




我mami話,佢4個月大既時候
就係咁e 大家出去食餐飯慶祝下,當係預祝晴晴可以食奶粉以外既野啦(不過又係星期二, 好難就到一家人一齊食,但係尋晚都出左去食飯了, 如果真係星期二就唔到,就當預祝左算啦)

之後可以慢 ...


其實有時真係無所適從。。。有d就話4個月可以開始試其他野食 有d又話6個月後。。。真係煩


男爵府

積分: 5221

畀面勳章


2180#
發表於 08-12-8 11:37 |只看該作者
GOOD MORNING ,

琴日仔仔100日充大呀~~~但我同c6陪唔到阿仔出街玩.coz我哋出咗海影婚紗相.....淨係可以係夜晚同佢食下cake咋.....
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo