立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10503
原帖由 ChristieMing 於 09-1-23 14:37 發表 HI...各位... 皓皓開始放農曆年長假o剌~ 今日搞到佢又悶..我又悶咁~ 習慣o左佢返學,一唔洗返學, 好似大家一齊吽o係屋企唔知做乜好!mouth:mouth:" />
侯爵府
積分: 20768
原帖由 elkykit 於 09-1-23 14:51 發表 一齊大掃除囉 我都喺度做緊呀...mouth:mouth:" />
原帖由 ChristieMing 於 09-1-23 14:57 發表 搵佢幫手做大掃除??? 我驚我要double 時間做o忝喎! 不過...上星期五,已經搵o左個鐘點做o剌~ 仲做o左全日o忝呀~ 所以今日都冇咩野做... 都係做吓o的例行公事咁... ...
原帖由 elkykit 於 09-1-23 15:11 發表 我都係例行咁做吓...但諗住打蠟 我哋又無細路仔...兩條友都唔係好污穢啫!!! 係咁二抺吓...執返整齊都OK喇!!!
積分: 10674
原帖由 ChristieMing 於 09-1-23 15:12 發表 我成日都覺得,打蠟好辛苦...所以住o左咁耐,都冇打過蠟..而家又諗住抽宿舍搬..就更加唔想做咁多野了
別墅
積分: 982
原帖由 elkykit 於 09-1-23 15:17 發表 我買咗支好方便既蠟水呀...唔洗起蠟就咁打上去就得架喇!!! 所以咪試吓囉...但我諗住而家執好間屋...抺乾淨佢之後等老公陣間返嚟洗埋個廚房抺埋d窗...今晚我先吸塵抺地打蠟...!!! ...
原帖由 mayho1119 於 09-1-23 15:17 發表 hi..........
原帖由 毛B 於 09-1-23 15:16 發表 我黎喇~~~~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-23 15:20 發表 你今日應該冇咩心機做野o個喎~ 都咁晏先浦頭o既?
原帖由 毛B 於 09-1-23 15:18 發表 咦~~~~公司上到網喇~~~
原帖由 ChristieMing 於 09-1-23 15:23 發表 好耐冇見o剌~ 真開心...今日晏就咁多人呢... 好耐冇咁熱鬧o剌~
原帖由 mayho1119 於 09-1-23 15:23 發表 其實公司係可以上網,不過,係會統計時間&睇你上咩網.........今日都出埋年尾份bonus,咪放肆下囉.
原帖由 毛B 於 09-1-23 15:18 發表 你好勤力呀~~~我仲未執屋呀.....
原帖由 ChristieMing 於 09-1-23 15:25 發表 嘻~唔係你老公執嗎?
原帖由 mayho1119 於 09-1-23 15:25 發表 你好嗎?細b仲有沒令你唔舒服呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy