影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   18


子爵府

積分: 13850


2161#
發表於 17-11-18 13:41 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-18 13:17
係!好睇!值得細味!但我是女主會選男二

如我係女主角,都唔知點算,會鐘意男二,但同男一有咁多年感情,仲有個仔呢。。真係唔知點。


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2162#
發表於 17-11-18 14:56 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-18 10:32
聽見你的聲音真係不容錯過,韓劇之中我俾好高分!然後普普通通就同朴信惠做的匹諾曹pinocchio~

另外,W ...

w我都看得好好睇wor


侯爵府

積分: 22849


2163#
發表於 17-11-18 15:56 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-11-18 14:56
w我都看得好好睇wor



琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2164#
發表於 17-11-18 20:26 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-17 15:02
本帖最後由 babybabywanted 於 17-11-17 15:13 編輯

如果有時間可以睇呢個,我頭先翻睇都覺得好爆笑~ ...

呢段片我知我點解咁熟但又冇乜印象,原來我只可以睇6分鐘,睇到尹相炫話秘密花園果時玄彬同碩都太高,但又唔好意思話彬彬,唯有向碩發洩睇到呢度就冇得睇喇


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2165#
發表於 17-11-18 20:34 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-18 13:09
因為女主的確係唔知邊個!導演係想朴勛同庸醫一齊,覺得朴勛即使愛第二個女仔都情有可原~ 所以一直朝那個 ...

唔知點解異鄕人我覺得好睇,我算係另類見到庸醫單戀我心痛聽音丶Pinocchio丶沉睡全部都係我喜歡果類劇種,反而W最後我真係tune唔到佢個頻道


侯爵府

積分: 22849


2166#
發表於 17-11-18 21:31 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-18 20:26
呢段片我知我點解咁熟但又冇乜印象,原來我只可以睇6分鐘,睇到尹相炫話秘密花園果時玄彬同碩都太高,但又 ...

咁而家你睇唔睇到?成半個鐘架喎


大宅

積分: 4387


2167#
發表於 17-11-18 21:35 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Happymami8 於 17-11-18 21:36 編輯

我好難咁挨到31已唔睇了,結局呢幾集我覺得好悶


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2168#
發表於 17-11-18 22:56 |只看該作者
babybabywanted 發表於 17-11-18 21:31
咁而家你睇唔睇到?成半個鐘架喎

睇唔到呀,只有6分鐘,我搵到段係個幾鐘的,但又唔想睇曬,我只想睇鍾碩的,係咪最後果半個鐘係碩呢?


侯爵府

積分: 22849


2169#
發表於 17-11-18 23:11 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-18 22:56
睇唔到呀,只有6分鐘,我搵到段係個幾鐘的,但又唔想睇曬,我只想睇鍾碩的,係咪最後果半個鐘係碩呢?
...

碩唔係尾架,佢地三個輪流講,你可以到其他兩個時就飛囉~
但我之前睇得晒個cut,而唔係6分鐘既?而家又真係6分鐘喎


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2170#
發表於 17-11-18 23:33 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-18 20:34
唔知點解異鄕人我覺得好睇,我算係另類見到庸醫單戀我心痛聽音丶Pinocchio丶沉睡全部 ...

原來我同你好夾都係另類我都覺得異鄉人好睇,反而W麻麻個頭開得好夠特別可惜後尾開始亂到好多都不能理解,其他嗰幾部都好睇,唯獨是秘花時個造型麻麻囉


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2171#
發表於 17-11-19 09:47 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-18 23:33
原來我同你好夾都係另類我都覺得異鄉人好睇,反而W麻麻個頭開得好夠特別可惜後尾開始亂到好多都不能 ...

我都唔知你有睇異鄕人添

我都唔太喜歡碩喺秘密花園的造型,加上又做gay去到聽音就完全改觀了


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2172#
發表於 17-11-19 09:54 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-18 23:33
原來我同你好夾都係另類我都覺得異鄉人好睇,反而W麻麻個頭開得好夠特別可惜後尾開始亂到好多都不能 ...

你開左魔女未?


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


2173#
發表於 17-11-19 10:54 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 07:17
沉睡係拍好曬先播架,我估唔會嘅

這兩日我有些小煲劇感。繼續追沉睡。

二碩出院去洪註家休養幻想宇卓和洪珠耍花槍果度笑死我。


估唔到崔科長就係13年被救的警察大叔。


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2174#
發表於 17-11-19 11:55 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-19 09:47
我都唔知你有睇異鄕人添

我都唔太喜歡碩喺秘密花園的造型,加上又做gay去到聽音就完全改 ...

我睇完異鄉人之後就鍾意睇二碩做戲,所以之後佢D戲我都有睇㗎,但聽音我一般啦佢同李寶英年紀相差太遠喇,我接受唔倒佢地做一對雖然故事ok


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2175#
發表於 17-11-19 11:55 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-19 09:54
你開左魔女未?

已經dl但未開,你打算開告白?


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2176#
發表於 17-11-19 11:57 |只看該作者
ctyying 發表於 17-11-19 10:54
這兩日我有些小煲劇感。繼續追沉睡。

二碩出院去洪註家休養幻想宇卓和洪珠耍花槍果度笑死我。

二碩出院去洪註家休養幻想宇卓和洪珠耍花槍果度笑死我>>>呢part好笑呀剩係呢part先可以見到宇卓談情

我覺得成套劇都好多笑料去到尾都好睇,比起近排的劇來講算唔錯了


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2177#
發表於 17-11-19 11:57 |只看該作者
ctyying 發表於 17-11-19 10:54
這兩日我有些小煲劇感。繼續追沉睡。

二碩出院去洪註家休養幻想宇卓和洪珠耍花槍果度笑死我。

呢套ok㗎好多都估佢唔到係近期少有佳作


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


2178#
發表於 17-11-19 12:03 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-19 11:57
二碩出院去洪註家休養幻想宇卓和洪珠耍花槍果度笑死我>>>呢part好笑呀剩係呢part先可以見到宇卓談 ...

我希望洪珠和宇卓一起


水晶宮

積分: 74588

熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章


2179#
發表於 17-11-19 12:03 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-19 11:57
呢套ok㗎好多都估佢唔到係近期少有佳作

我剛追到28。mtv super。繼續


侯爵府

積分: 22849


2180#
發表於 17-11-19 19:08 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-19 09:47
我都唔知你有睇異鄕人添

我都唔太喜歡碩喺秘密花園的造型,加上又做gay去到聽音就完全改 ...

我好鍾意修夏那種清純感~
清純但沒有幼稚感~
一路睇劇就覺得陪住修夏成長一樣~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo