立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7955
大宅
積分: 3110
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:35 發表 你地個胸仲有無脹痛呀? 我仲好脹痛
積分: 9596
原帖由 babysoon 於 09-5-5 23:09 發表 chanmibb: 我見你有寫 [email protected] ; [email protected] 我7w6d得0.77cm,8w6d 時有1.88cm... 我個b會唔會太細? 其他mama lai??
琥珀宮
積分: 152003
原帖由 ~*candy*~ 於 09-5-5 23:17 發表 痛呀 唔知點解好似生完呀女個陣谷奶咁痛 [當然冇奶水啦] 幾時先可以唔痛呀..!!!!!!
原帖由 qk330 於 09-5-5 22:16 發表 恭喜晒呀...希望你個甲亢一路都KEEP住係正常水平.....
原帖由 celiasy 於 09-5-5 22:36 發表 咁咪好囉..因為囡囡係你既開心果來架嘛~~佢又會同你玩下tum下你~~真係好sweet!!所以我覺得你咁樣就會唔記得唔舒服lor~
原帖由 callist_b 於 09-5-5 22:39 發表 各位sis, 我今晚好想食糖水, 大家知唔知有乜野糖水我地係食得架?? 蕃薯糖水? 紫米露? 熱豆腐花? 以上3種有邊種食得??
原帖由 QQ70 於 09-5-5 21:45 發表 朝早訓醒好痛, 晏 d 會好 d !
原帖由 QQ70 於 09-5-5 21:36 發表 係啦, 之諗下間屋點攪, 工人房, 亞b房, 最麻煩請工人, 請工人真係好似買 mark six 架 ! 因為聽得實在太多 d 工人o既衰野 !
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:49 發表 我對住果D,年紀大好多,心智另計。呵呵﹗
積分: 1996
子爵府
積分: 14184
原帖由 旖旎 於 09-5-6 08:40 發表 幫我處理家務及膳食的媽媽得了肺炎,好擔心呢幾日會唔會傳染比我,今日已建議媽媽在她家休息.
原帖由 QQ70 於 09-5-6 08:48 發表 你媽媽都係o向屋企休息好d ! 你都要休息多d 喇, 你仲有無流啡, 情況好d 未 ?
原帖由 旖旎 於 09-5-6 09:00 發表 介有流啡,不過就好少,今日去法國復診,希望BB冇事,我都仍然好擔心。
別墅
積分: 599
原帖由 天大地大 於 09-5-5 19:27 發表 各位姐妹,大家好﹕ 日日放工返黎都見你地傾左十幾版.......追住睇都要成個鐘頭....好羨慕你地返工可以上網傾。 PIGPIG, 身體好左,好替你高興。 QQ+GISELLE1012 放心啦﹗你地今次一定有個健康BB~~~ 我約左5月14日去照 ...
禁止訪問
積分: 2117
原帖由 pigpig 於 09-5-6 07:33 發表 我唔知邊種食得呀.... 不如食合桃露 or 芝麻糊
積分: 699
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy