懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7955

好媽媽勳章


2161#
發表於 09-5-5 23:09 |只看該作者
chanmibb:
我見你有寫
[email protected] ; [email protected]
我7w6d得0.77cm,8w6d 時有1.88cm...
我個b會唔會太細? 其他mama lai??


大宅

積分: 3110

醒目開學勳章


2162#
發表於 09-5-5 23:17 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-5 20:35 發表
你地個胸仲有無脹痛呀?
我仲好脹痛


痛呀 唔知點解好似生完呀女個陣谷奶咁痛
[當然冇奶水啦]
幾時先可以唔痛呀..!!!!!!


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2163#
發表於 09-5-6 00:00 |只看該作者
原帖由 babysoon 於 09-5-5 23:09 發表
chanmibb:
我見你有寫
[email protected] ; [email protected]
我7w6d得0.77cm,8w6d 時有1.88cm...
我個b會唔會太細? 其他mama lai??


我的是:
5w4d - 0.9cm
7w4d - 1.4cm

醫生無話你胎細就沒問題吧


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2164#
發表於 09-5-6 07:28 |只看該作者
大家早晨呀!
今朝起身到依家暫時都感覺良好呀 飲左一杯奶,隔一陣又食左一份大早餐,所以心情都好好呢!

My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2165#
發表於 09-5-6 07:29 |只看該作者
原帖由 ~*candy*~ 於 09-5-5 23:17 發表


痛呀 唔知點解好似生完呀女個陣谷奶咁痛
[當然冇奶水啦]
幾時先可以唔痛呀..!!!!!!

但我發覺,好似個人累既時候會比較痛ga...
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2166#
發表於 09-5-6 07:31 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 22:16 發表



恭喜晒呀...希望你個甲亢一路都KEEP住係正常水平.....

多謝呀!
其實,醫生話有左BB之後係會逐步正常,因為身體有所改變,但好多時生完BB後會再覆發,不過呢D到時再算啦....
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2167#
發表於 09-5-6 07:32 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-5-5 22:36 發表


咁咪好囉..因為囡囡係你既開心果來架嘛~~佢又會同你玩下tum下你~~真係好sweet!!所以我覺得你咁樣就會唔記得唔舒服lor~

都有好大關係既....我都同意!
點解你今個星期六又要去睇醫生呀?
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2168#
發表於 09-5-6 07:33 |只看該作者
原帖由 callist_b 於 09-5-5 22:39 發表
各位sis, 我今晚好想食糖水, 大家知唔知有乜野糖水我地係食得架??
蕃薯糖水?
紫米露?
熱豆腐花?
以上3種有邊種食得??

我唔知邊種食得呀....
不如食合桃露 or 芝麻糊<---我好想食
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2169#
發表於 09-5-6 07:34 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 21:45 發表


朝早訓醒好痛, 晏 d 會好 d !

係呀?點解會甘得意既?
係呢?話時話,好似好多日都無見鼠鼠,佢無事嗎?
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2170#
發表於 09-5-6 07:36 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 21:36 發表


係啦, 之諗下間屋點攪, 工人房, 亞b房, 最麻煩請工人, 請工人真係好似買 mark six 架 ! 因為聽得實在太多 d 工人o既衰野 !

你話得好岩呀!請工人真係好睇彩數,好煩!
我之前請左個工人俾我99,幫手照顧我62﹙因有老人病﹚,我99一直都唔鐘意,點知個工人黎左唔夠1個星期,就要我地炒左佢,要補埋機票佢走,幾鬼傷呀!
My Two Princess


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


2171#
發表於 09-5-6 07:38 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 20:49 發表


我對住果D,年紀大好多,心智另計。呵呵﹗

oic!甘係咪即係老人院呢?
My Two Princess


大宅

積分: 1996


2172#
發表於 09-5-6 08:40 |只看該作者
幫我處理家務及膳食的媽媽得了肺炎,好擔心呢幾日會唔會傳染比我,今日已建議媽媽在她家休息.


子爵府

積分: 14184


2173#
發表於 09-5-6 08:48 |只看該作者
原帖由 旖旎 於 09-5-6 08:40 發表
幫我處理家務及膳食的媽媽得了肺炎,好擔心呢幾日會唔會傳染比我,今日已建議媽媽在她家休息.


你媽媽都係o向屋企休息好d ! 你都要休息多d 喇, 你仲有無流啡, 情況好d 未 ?


大宅

積分: 1996


2174#
發表於 09-5-6 09:00 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-6 08:48 發表


你媽媽都係o向屋企休息好d ! 你都要休息多d 喇, 你仲有無流啡, 情況好d 未 ?


介有流啡,不過就好少,今日去法國復診,希望BB冇事,我都仍然好擔心。


子爵府

積分: 14184


2175#
發表於 09-5-6 09:21 |只看該作者
原帖由 旖旎 於 09-5-6 09:00 發表


介有流啡,不過就好少,今日去法國復診,希望BB冇事,我都仍然好擔心。


relax d 喇, bb 無事架 ! 覆完診記我向我地報告呀 !


別墅

積分: 599


2176#
發表於 09-5-6 09:26 |只看該作者
原帖由 天大地大 於 09-5-5 19:27 發表
各位姐妹,大家好﹕

日日放工返黎都見你地傾左十幾版.......追住睇都要成個鐘頭....好羨慕你地返工可以上網傾。

PIGPIG,
身體好左,好替你高興。


QQ+GISELLE1012

放心啦﹗你地今次一定有個健康BB~~~

我約左5月14日去照 ...


)我都係5月叫照, 到時小b6 weeks 3 days


禁止訪問

積分: 2117


2177#
發表於 09-5-6 09:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2117


2178#
發表於 09-5-6 09:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14184


2179#
發表於 09-5-6 09:44 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 09-5-6 07:33 發表

我唔知邊種食得呀....
不如食合桃露 or 芝麻糊


早晨, pig pig
你今日精神幾好, wor !


別墅

積分: 699


2180#
發表於 09-5-6 09:51 |只看該作者
芝麻糊滑腸呀, 要到8個月先食得架, 但合桃露就唔知食唔食得~

原帖由 pigpig 於 09-5-6 07:33 發表

我唔知邊種食得呀....
不如食合桃露 or 芝麻糊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo