跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4607


2161#
發表於 04-12-12 21:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬 ma
個 e 生叫盧偉浩 e 生, 不過佢好 q 多人, 掛咗號去到都要等好耐.... 你可以 try try..

豬 ma, car man
我今日都買咗白菊花金銀花煲水同亞囡抺面, 唔知 work 唔 work... ?-( ?-(

joe
我估大力 b 冇搭夜 ship 返 hk ?-( ?-(


大宅

積分: 4607


2162#
發表於 04-12-12 21:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女 寫道:
car仔,
我已經打左2次邊爐喇.

唔知有無關係呀!
不過沖完, 佢好舒服囉. 舒服咪好訓囉. 好訓咪肚仔餓囉. 肚仔餓咪食得多囉

但係餵人奶可唔可以 10 吓 10 吓呢

又幾有邏輯喎!!! :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 3899


2163#
發表於 04-12-12 21:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
(2) 你地隻B訓覺時嘈唔嘈呀?唔係鼻塞傷風那種嘈,係佢自己e e unk unk 咁叫.
我隻仔一伸懶腰就好大聲叫,成日都比佢嘈醒!


草本... 我阿仔都係噤架, 好大聲架. 不過佢滿左月就訓工人房, 不過好近, 只係3-4步距離, 我係自己房都聽到架. 冇左佢係隔離, 好訓好多.


大宅

積分: 3899


2164#
發表於 04-12-12 21:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:lol: 今日磅114磅 :lol: 一星期瘦左3磅 :lol: 好快到岸 :lol: :lol: :lol:

囝囝連埋衫13磅


大宅

積分: 4607


2165#
發表於 04-12-12 21:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy
璁仔好近呀, 13 lbs.... add oil
你都好近呀, 114 lbs.... 呢個數字都係我心目中想要o既.... add oil also


伯爵府

積分: 17684


2166#
發表於 04-12-12 22:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

CAR MAN,
Elise 好西利呀! 1個月多d已經可以飲成5oz幾奶, 重以為淨係男仔至得添
Fish早排餐餐嘔, 成3個禮拜都係食梗5oz, 分3次掃風, 重要成7-8個字至食完
今日至比佢食5.5oz, 都驚佢個胃頂唔住嘔, 希望佢快d食到同食快d就好lu
我同事個女好勁架, 可以一口氣20分鐘食5oz-6oz至掃風, 拍拍兩嘢就ur完攪掂收工架喇, 真係同人唔同命, 恨死隔離呀!!!!!!!


大宅

積分: 3899


2167#
發表於 04-12-12 22:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔... 妳阿女雙眼好大呀


伯爵府

積分: 17684


2168#
發表於 04-12-12 22:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy,
係呀係呀! car女對眼似mami呀!


伯爵府

積分: 17684


2169#
發表於 04-12-12 22:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish ,玩嘢, bye bye!


伯爵府

積分: 18746


2170#
發表於 04-12-12 23:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
盧偉浩 e 生係邊架??? ?-( ?-(

白菊花金銀花煲水沖涼,會唔會仲好過只抹面呢


大宅

積分: 4607


2171#
發表於 04-12-12 23:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami~~ 寫道:
car仔,
盧偉浩 e 生係邊架??? ?-( ?-(

白菊花金銀花煲水沖涼,會唔會仲好過只抹面呢

盧偉浩 e 生喺福安商場隔離 (喺街舗, 唔係喺商場), 係馬鞍山茶餐廳對面呀!!!

我隻囡而家塊面係重災區, touch wood, 個身暫時未有....所以咪 only 抺面 law...


大宅

積分: 4607


2172#
發表於 04-12-12 23:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy, fish ma
亞囡對眼 ok 大 la , 最唔好就係有隻眼似我一時單眼皮, 一時双眼皮 law :evil: :evil:


大宅

積分: 4607


2173#
發表於 04-12-12 23:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all
閃 la, talk u all tomorrow.. bye bye


伯爵府

積分: 18746


2174#
發表於 04-12-12 23:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car仔,
thank you~~


大宅

積分: 4613


2175#
發表於 04-12-13 00:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

最近呢幾日加到6安比金撈b,佢食得夠飽,
咁就好訓左兼訓多左,呢2日仲冇食夜奶
(第1日11:00-6:00,第2日12:30-7:00),
生佢以黎最好訓都算呢2日羅
希望佢真係介到夜奶

pekkle
妳既理論好深層面,不過聽落好似0岩既

joe
咁風騷,梗係冇0拉

elaine
妳囡囡都好食得下,好呀!!食得生肉

carol,
妳小寶寶食飽唔會擰開個頭
金撈b會羅利頂同擰開個頭唔食架,所以佢唔會食過龍

sandy
14/12金撈b足2個月啦,遲d會帶佢去小fish醫生到打
6合1,希望唔好太痛,好肉(尺)

奀豬ma
好多地方打5合1都係3百幾咋喎
妳住第一城,點解唔check下mos個d兒科有冇得打
新港城有個容立偉e生,佢係威耳斯兒科e生,咁就唔駛
出城又可以行街羅


伯爵府

積分: 18746


2176#
發表於 04-12-13 00:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈媽,
你都好勁喎,連馬鞍山你都知呀
容立偉e生係邊架???????


珍珠宮

積分: 33190


2177#
發表於 04-12-13 00:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
我隻囡而家塊面係重災區, touch wood, 個身暫時未有....所以咪 only 抺面 law...

elise都係得塊面有粒粒.
我之前都係抹面, 不過硬係覺得唔夠侯, 沖涼全身覺得全面d, 佢又舒服.


伯爵府

積分: 18746


2178#
發表於 04-12-13 01:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我豬女都係咁呀......成面都係呀,,,琴日同仍搽左"寶貝濕疹膏就好左dd,不過仲係好多呀 :-( :-(
pekkle女 寫道:
[quote]
car_pretty 寫道:
我隻囡而家塊面係重災區, touch wood, 個身暫時未有....所以咪 only 抺面 law...

elise都係得塊面有粒粒.
我之前都係抹面, 不過硬係覺得唔夠侯, 沖涼全身覺得全面d, 佢又舒服.[/quote]


大宅

積分: 4613


2179#
發表於 04-12-13 01:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬ma,
新港城d座,電話自已打1083check問多次睇下
有冇搬喎
曾經住過,住個陣商場個幾座都未入伙,睇住八佰伴
開又睇住佢執,係開荒牛,妳話幾早,話妳聽,
第一城12年前我都住過


伯爵府

積分: 18746


2180#
發表於 04-12-13 02:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

金撈媽,
原來係咁.........thx~~
我18年前都開始住第一城架,可能我地係鄰居呀 :lol: :lol:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo