跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


2161#
發表於 05-2-17 09:09 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

clara,

如果試食大會有我份的話, 我一定會捧你場! 因為我整野唔好食, 所以到時我出肚, 你地出野食, 哈哈!

clara211 寫道:
astor,sasa,eva,
如果真係有試食大會,記住捧我d芒果糯米飯場呀!


男爵府

積分: 6495


2162#
發表於 05-2-17 09:10 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Good Morning!


大宅

積分: 4504


2163#
發表於 05-2-17 09:14 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,

今朝係我地兩個最早!cheeze:

點解今朝唔見sharon? ?-(


大宅

積分: 4504


2164#
發表於 05-2-17 09:17 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eleanor,

澤銘轉左張大頭相, 佢個樣大個左好多呀! 佢係咪似你多d? :mrgreen:


男爵府

積分: 6495


2165#
發表於 05-2-17 09:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

CLARA

更係啦 :mrgreen:

clara211 寫道:
astor,sasa,eva,
如果真係有試食大會,記住捧我d芒果糯米飯場呀!


男爵府

積分: 6495


2166#
發表於 05-2-17 09:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,

係啦, 連c n may may都未見呢!


男爵府

積分: 5300


2167#
發表於 05-2-17 09:27 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

彤:

好靚呀, 好得意呀 (講真, 我真係好鍾意呀, 一d都唔肉酸呀)

引文:
--------------------------------------------------------------------------------


彤b^^ 寫道:
Sams,Fanny,May,KiKi:

請有定心理準備地去查看貓貓!!!
你地將會見倒一d好肉酸既框框!

Sams,May,KiKi → Yahoo

Fanny → Netvigator

真係真係整得唔靚,隻眼開隻眼閉算啦,哈哈哈!!!!


男爵府

積分: 6495


2168#
發表於 05-2-17 09:29 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

今日爬行磅係落空的! 大家努力呀!


男爵府

積分: 7361


2169#
發表於 05-2-17 09:38 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

May,

唔記得問你, 我唔向HK咁多日, 毛毛有無上過榜呀?? 因為我無追message啦......如有, can you...........

All,

我由去旅行直至依家都有小小"ear水不平衡"(我懷疑自己唔係好坐得airplane, 我平時連坐ship都會咁, 不過一陣就無事個隻), 睇左醫生食緊藥都係咁, 成日都好似坐緊ship, 好彩係輕微個隻, 但已經令我好辛苦, 好似聽聞係要等自己好, 無得醫的.....
記得97年我去完美國返來, 病左足足一個月, 好慘呀, 點算?? :cry: :cry: :cry:


男爵府

積分: 6495


2170#
發表於 05-2-17 09:40 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

jenny

勤勤係食e隻yogurt的>>>> YOPLAIT, BABY YOGURT PEAR & PEACH,

有1隻係W/CEREAL的, 不過未試過. 要去百住廣場先有架!

睇睇個樣啦>>>>>
http://www1.parknshop.com/WebShop/home.jsp


別墅

積分: 649


2171#
發表於 05-2-17 09:42 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

MORNING ALL,

多謝有去洛弘留言板/係到祝福他一歲生日的ee~~
thank you very very much~~~~~

昨晚係嫲嫲到替洛弘慶祝生日,大部份食物由嫲嫲整,
表姊就整左沙律,又收到好多禮物,洛弘好開心~~~~
媽咪,daddy就一早訂了生日蛋糕 & 去買了些壽司
:mrgreen:

我洛弘囝囝係2月16日出世呀


男爵府

積分: 6495


2172#
發表於 05-2-17 09:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

ALICE,

RIGHT, "ear水不平衡"係無得醫的, 因為我都有, E生話多數有感冒時會有機會發番出黎的. 我成日都坐ship咁架FEELING 的, 習慣左了.


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


2173#
發表於 05-2-17 09:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

KITTY:
你食飯都掛住我地0舍2 :mrgreen:
kittyng 寫道:
may

我頭先喺德福食飯見到個bb女又係042, 幾cute架, 2月5日出世, 玩左一陣, 佢話喺附近住, 爭d想踢佢入會
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 4504


2174#
發表於 05-2-17 09:55 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

alice,

我hubby個姑姐有好嚴重嘅耳水不平衡, 佢成日要食藥, 坐車一定要坐車頭, 個人好易作嘔作悶, 好慘架! :cry:


大宅

積分: 2028


2175#
發表於 05-2-17 09:57 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Kiki,

I can only go to BK at very late night ja... hazel only slept at 11pm.

Checked PM. and reply... pls check!


大宅

積分: 4504


2176#
發表於 05-2-17 09:59 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,

勤勤食果隻yogurt會唔會打冷震? 因為栢瑜以前都係食呢隻, 佢次次食頭果幾淡都會打冷震!


男爵府

積分: 5300


2177#
發表於 05-2-17 10:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Tung B,

I have another question regarding the frame. How can I upload to BBH and how to use?

I am 白癡 in these area and I have seen the demon in BBH, it is too difficult for me.

Can you help? thanks


大宅

積分: 1327


2178#
發表於 05-2-17 10:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

goodmorning all


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


2179#
發表於 05-2-17 10:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

珠珠:
你失踪左咁多日,毛毛都未上過榜
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 1327


2180#
發表於 05-2-17 10:15 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

may

係呀! 我兩母子好鍾意通街撩女仔
其實我係諗緊會唔會撞到妳&智揚仔, 妳好似喺附近住
mayymlam 寫道:
KITTY:
你食飯都掛住我地0舍2 :mrgreen:
[quote]
kittyng 寫道:
may

我頭先喺德福食飯見到個bb女又係042, 幾cute架, 2月5日出世, 玩左一陣, 佢話喺附近住, 爭d想踢佢入會
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo