單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2161#
發表於 10-3-16 18:09 |只看該作者
沙田邊度呀,等我去"目及"吓先
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:03 發表

終於講服左, 今晚去沙田傾~
(本來佢話想傾, 但驚太快大家啖氣未落)


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2162#
發表於 10-3-16 18:10 |只看該作者
葉謝鄧真係無用架,我咪搵佢搞囉,不知所謂,癈豺
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:05 發表

你誤會左喇!!
C6 個法援律師係女性, 唔知乜水?!
但佢自己就講到搵左葉謝鄧, 好巴閉咁~
但我律師話葉謝鄧無用o架喎!!
我之前o係度唸, 好地地一間律師樓, 做咩要勁賣廣告咁 cheap 呢?? ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2163#
發表於 10-3-16 18:13 |只看該作者
嘩...頭先講左咁耐,你都無講佢send野比你嘅??
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:30 發表

其實都唔知由邊度講起好?!
總之就... 尋晚佢等我o既時候寫左o的野比我, 走o既時間同我講大家要冷靜下, 叫我睇左佢, 要應承佢改到先同佢講~
大致上咪話我唔識得感恩, 又話我只顧自己開心就得~
我尋晚 send 左個 sms ...


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2164#
發表於 10-3-16 18:28 |只看該作者
佢住沙田?
佢肯傾咪得lo
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:03 發表

終於講服左, 今晚去沙田傾~
(本來佢話想傾, 但驚太快大家啖氣未落)


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2165#
發表於 10-3-16 18:31 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 18:09 發表
沙田邊度呀,等我去"目及"吓先

唔知喎!! 我約左佢o係東鐵站等咋!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2166#
發表於 10-3-16 18:33 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 18:10 發表
葉謝鄧真係無用架,我咪搵佢搞囉,不知所謂,癈豺

原來係真o架?? 唔怪得佢勁賣廣告啦!!
C6 真係吹得就吹, 講到佢幾咁巴閉, 車...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2167#
發表於 10-3-16 18:34 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 18:13 發表
嘩...頭先講左咁耐,你都無講佢send野比你嘅??

係佢寫左o的野比我, 我 send 返 sms 比佢呀!!
漏左講o添!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2168#
發表於 10-3-16 18:36 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:32 發表

o係我處於放棄狀態, 一心唸住換律師o既時候, 佢就打黎~
仲有唔夠四個星期就上庭啦!! 不過首次上庭係打左離婚先~


我諗你呢家一定夾雜住好多野煩啦~
我唔知點幫到你呀~最多答應你~鐲來你去街街搵人揍bb
我幫你揍一陣呀~夾到時間既話~嘻嘻~
我地呢到咁多個都支持你既~
唔好咁擔心啦~

我唔知道原來連離婚都要打官c嫁~
重以為你第一堂就打個仔個單tim~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2169#
發表於 10-3-16 18:36 |只看該作者
原帖由 阿藍2006 於 10-3-16 18:28 發表
佢住沙田?
佢肯傾咪得lo

佢住大圍o架!!
佢話我係都要今日傾喎!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2170#
發表於 10-3-16 18:37 |只看該作者
本身都難判斷架啦,你仲講d唔講d,係咪玩野吓,打打先得啦


原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:34 發表

係佢寫左o的野比我, 我 send 返 sms 比佢呀!!
漏左講o添!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2171#
發表於 10-3-16 18:38 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 16:33 發表

尋晚不歡而散, 今日又無電話 / sms (其實都唔會有), 唔同佢傾過真係放唔低心頭大石o架喎!!


我明白呀~呢種事我都遇到過~
的確真係要傾~不過點都好~
記得平心靜氣呀~sasa會為你打打氣~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2172#
發表於 10-3-16 18:40 |只看該作者
係呀,我話用中文地址會寄左樓下架,叫佢改英文都無改到呀,你話係咪癈呀
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:33 發表

原來係真o架?? 唔怪得佢勁賣廣告啦!!
C6 真係吹得就吹, 講到佢幾咁巴閉, 車...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2173#
發表於 10-3-16 18:43 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 18:36 發表


我諗你呢家一定夾雜住好多野煩啦~
我唔知點幫到你呀~最多答應你~鐲來你去街街搵人揍bb
我幫你揍一陣呀~夾到時間既話~嘻嘻~
我地呢到咁多個都支持你既~
唔好咁擔心啦~

我唔知道原來連離婚都要打官c嫁~
重以為你第 ...

其實都係o架!! 男朋友又煩、律師又煩、離婚又煩、還錢又煩~
好彩我都算樂天派o者!! 唔係一定煩死~
我難得先見個仔幾日, 梗係唔肯比你湊啦!! 寧願自己辛苦o的呢!!
我以佢不合理行為提出離婚丫嘛!! 佢要抗辯喎!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2174#
發表於 10-3-16 18:44 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 18:38 發表


我明白呀~呢種事我都遇到過~
的確真係要傾~不過點都好~
記得平心靜氣呀~sasa會為你打打氣~

Thanks~
我要起程喇!!


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


2175#
發表於 10-3-16 19:03 |只看該作者
咁我自己都覺得早d傾好
唔好拖黎拖去,早d傾好大家咪開心d
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:36 發表

佢住大圍o架!!
佢話我係都要今日傾喎!!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2176#
發表於 10-3-16 19:38 |只看該作者
佢請得越屎咪越好啦,你贏面仲大啦,但你唔好出聲喎,等佢以為自己個律師好勁咁,到輸咗先知自己蠢!! (但你可以暗地裡笑佢,不型於色!)
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 18:33 發表

原來係真o架?? 唔怪得佢勁賣廣告啦!!
C6 真係吹得就吹, 講到佢幾咁巴閉, 車...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2177#
發表於 10-3-16 21:10 |只看該作者
hello


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2178#
發表於 10-3-16 21:11 |只看該作者
追左好耐至追返 d post


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2179#
發表於 10-3-16 21:23 |只看該作者
今日點呀,開唔開心呀.....
原帖由 ikle 於 10-3-16 21:11 發表
追左好耐至追返 d post
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


2180#
發表於 10-3-16 21:29 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 21:23 發表
今日點呀,開唔開心呀.....
開 心呀,冇嘈呀
我比咁大驚喜佢喎
(佢比錢都比得開心 )

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo