烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2161#
發表於 11-12-8 12:11 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-8 12:00
我暫時都係用二德X D日本高粉, 未用過其他, 比較唔到, 早2日都買左2包台灣高粉, 比日本的平$2
我見有MAMA ...
台灣粉無日本粉咁白咋, 我買開台灣粉果間 d 人講, 而家仲貴過日本粉喎 ~~


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2162#
發表於 11-12-8 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2163#
發表於 11-12-8 12:13 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-8 12:03
我係人地個post 睇到, 話日本粉無理由咁平, 話扮喎...
日清就堅日本粉咁話, 三十幾蚊/1kg
但日清又貴WOR...

點評

hallonatalie  mouth:  發表於 11-12-8 12:29
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 8867


2164#
發表於 11-12-8 12:13 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-8 12:06
平時D粉...我去價真X到買, 16-18/KG, 有泰國,韓國, 都OK...不過果日去PK 買左盒金象..25.9/KG, 軟身好多, ...

3.6 牛奶~~ 正喎~~

我見之前金象50lb 係HKD164, 去大埔抬..

問咗, 計埋CALL VAN, HKD110 ... 但50lbs 粉, 真係食足三個月...



禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2165#
發表於 11-12-8 12:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8867


2166#
發表於 11-12-8 12:15 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-8 12:12
所以我去二德X, 佢D粉去得好快, 每次去都會見人買粉, 我一次買3包, 用完先再買, 應該唔怕佢有積存, 我見佢 ...

呢個熱門烘焙店, 去貨好快, 唔係太怕係死貨,
不過, 個日本粉係唔係堅日本...呢....
大6 粉佢都有, 平幾蚊1kg


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2167#
發表於 11-12-8 12:17 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-8 12:03
7/F 咩價錢?
http://orangebakingstore.com/webpage/main.htm

see see ...

點評

cat_man_man  thanks!!  發表於 11-12-8 12:29


禁止訪問

積分: 33268

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2168#
發表於 11-12-8 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2169#
發表於 11-12-8 12:21 |只看該作者

引用:點解要買雲石呀?除左好樚,仲有咩好呢? +

原帖由 Sorriso 於 11-12-08 發表
點解要買雲石呀?除左好樚,仲有咩好呢?
因為我估雲石夠重,咁轆麵團時就唔使咁用力,不過都係自己估



        


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2170#
發表於 11-12-8 12:22 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-8 12:13
3.6 牛奶~~ 正喎~~

我見之前金象50lb 係HKD164, 去大埔抬..


係呀, 所以要搵人夾份買...粉放太耐又唔係幾好...不過..禁計...平時街買要14/KG大約, 買大包就平成半, 當食左一半變壞左,都抵....
Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2171#
發表於 11-12-8 12:26 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-8 12:06
平時D粉...我去價真X到買, 16-18/KG, 有泰國,韓國, 都OK...不過果日去PK 買左盒金象..25.9/KG, 軟身好多, ...
咁真係買包大金像, 2-3 人分咗去, 最抵喎 ~~

但係金像粉無得送貨, 要入大埔抬喎 ~~

點評

hinhin_ma  麻煩反而係分粉... 又無個大磅?? ..  發表於 11-12-8 12:31


男爵府

積分: 8867


2172#
發表於 11-12-8 12:27 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-8 12:22
係呀, 所以要搵人夾份買...粉放太耐又唔係幾好...不過..禁計...平時街買要14/KG大約, 買大包就平成半, 當 ...

等我三個月之後仲做包先考慮入50lbs...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2173#
發表於 11-12-8 12:29 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-8 12:12
所以我去二德X, 佢D粉去得好快, 每次去都會見人買粉, 我一次買3包, 用完先再買, 應該唔怕佢有積存, 我見佢 ...
你咁近喎, 幾好吖, 我要搭 bus 出來, 來回車錢都 $1X, 有 d 唔化算囉 ~~


男爵府

積分: 8867


2174#
發表於 11-12-8 12:29 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-8 12:19
堅唔堅都好啦...可以食就得, 主要係貪平啦....來源真係唔知家, 我見8同9樓D貨, 其實都係差唔多, 不過有時 ...

咁又係.. 自己做, 已經好過食出面的多多聲~

點評

hallonatalie    發表於 11-12-8 12:44


男爵府

積分: 8867


2175#
發表於 11-12-8 12:30 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 11-12-8 12:13
但日清又貴WOR...

日清邊度有得賣?

點評

BabyChristy  日式超市都會有  發表於 11-12-8 12:42


大宅

積分: 1277


2176#
發表於 11-12-8 12:31 |只看該作者

引用:Quote:BabyChristy 發表於 11-12-8 10:36

原帖由 cat_man_man 於 11-12-08 發表
我係爬了成個PANASONICS / 少少象印同少少栢翠的POST , 就決定買PANASONICS~ 嘿嘿~~ ...
我都係爬晒3個牌子,最後決定p仔,好好用,無後悔



點評

hallonatalie    發表於 11-12-8 12:45


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2177#
發表於 11-12-8 12:31 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-8 12:13
3.6 牛奶~~ 正喎~~

我見之前金象50lb 係HKD164, 去大埔抬..
自己揸車入去大埔車, 都唔太化算 ~~

最好佢哋有送開貨, 一包都可以送上樓就最好, 又或者送到樓下都好 ~~


男爵府

積分: 8867


2178#
發表於 11-12-8 12:31 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-8 12:26
咁真係買包大金像, 2-3 人分咗去, 最抵喎 ~~

但係金像粉無得送貨, 要入大埔抬喎 ~~

其實有想過搵人分, 但分粉果度又煩.....
好似做大拆家, 分粉

點評

hinhin_ma  分粉果PART...有DD難度....無大磅...  發表於 11-12-8 12:51
hallonatalie    發表於 11-12-8 12:41


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2179#
發表於 11-12-8 12:33 |只看該作者
BabyChristy 發表於 11-12-8 12:15
YES...我好懶家...叫我自己用手搓包, 仲要日日搓, 真係唔會
唔好用手搓喇, 會搓傷手仲弊呀 ~~


男爵府

積分: 8867


2180#
發表於 11-12-8 12:34 |只看該作者
carmanmama 發表於 11-12-8 12:31
我都係爬晒3個牌子,最後決定p仔,好好用,無後悔

我都想咗成個星期呀, 始終要拖隻大牛, 不過, 夠位, set 好咗又唔覺隻牛的存在~
好彩我媽間屋係黑洞, 放乜都ok~~ (但成日唔見野law 我仔的玩具/積木...黑洞的缺點)



點評

hallonatalie    發表於 11-12-8 12:46

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo