烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   42


複式洋房

積分: 308


2161#
發表於 12-3-20 22:58 |只看該作者

Panasonic 麵包機分享 [Part 4]

各位媽咪,我想買一部,請問可否告知代理資料?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2162#
發表於 12-3-20 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-03-20+發

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
塊葉係咪會攪到好似就甩就甩咁?我以為佢甩了,仲安返好
mouth:mouth:mouth:

唔會甩架喎!




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2163#
發表於 12-3-20 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wing2212+於+12-03-20+發表終

原帖由 Jennybearbear 於 12-03-20 發表
我整個手撕包撕唔到,要當吐司咁切





男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2164#
發表於 12-3-20 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-03-20+發表唔使

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
嘩好野我今日係二記求其買左包細粉頂住檔而家攪緊喇 ...






男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2165#
發表於 12-3-20 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-03-20+發表唔使

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
嘩好野我今日係二記求其買左包細粉頂住檔而家攪緊喇 ...
祝佢快高長大




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2166#
發表於 12-3-20 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-03-20+發表見

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
隻肉手係我老公架





水晶宮

積分: 64904


2167#
發表於 12-3-20 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表塊葉

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
唔會甩架喎!
咁唔通我安得唔好?



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2168#
發表於 12-3-20 23:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表塊葉

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
唔會甩架喎!
放塊葉時洗唔洗扭實架我而家好不安啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2169#
發表於 12-3-20 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-03-20+發表

原帖由 Jennybearbear 於 12-03-20 發表
我就咁用匙,冇用漏斗都OK
用匙舀唔係唔得,只不過 d 酵母唔多唔少唔黏到落袋邊,匙邊又會黏住 d ,要 d 時間清理啫!

除非一大匙過直接伸入袋




珍珠宮

積分: 37201


2170#
發表於 12-3-20 23:07 |只看該作者
MKONNG 發表於 12-3-20 22:58
各位媽咪,我想買一部,請問可否告知代理資料?

你想買乜MODEL????


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2171#
發表於 12-3-20 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-03-20+發

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
放塊葉時洗唔洗扭實架我而家好不安啊
唔好扭,跟番位安上去就得!




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2172#
發表於 12-3-20 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表塊葉

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
唔會甩架喎!
唔會甩




水晶宮

積分: 64904


2173#
發表於 12-3-20 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表嘩好

原帖由 Jennybearbear 於 12-03-20 發表
祝佢快高長大
承你貴言啦



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2174#
發表於 12-3-20 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-03-20+發表放塊

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
唔好扭,跟番位安上去就得!
知道大人



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2175#
發表於 12-3-20 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jennybearbear+於+12-03-20+

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
我分左8份,包完丟返入去,出到嚟8合歸1
myphoto.jpg



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:49
tp168    發表於 12-3-20 23:48


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2176#
發表於 12-3-20 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
放塊葉時洗唔洗扭實架我而家好不安啊
跟機身個半月形擺落去,擺好塊頁可以郁同埋擺動30度左右喎。妳擺左頁先定落麵粉先架?




珍珠宮

積分: 37201


2177#
發表於 12-3-20 23:10 |只看該作者
Cayee 發表於 12-3-20 23:06
放塊葉時洗唔洗扭實架我而家好不安啊

放啱位就唔要按/TWIST...


子爵府

積分: 10265

好媽媽勳章


2178#
發表於 12-3-20 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wing2212+於+12-03-20+發表終

原帖由 Jennybearbear 於 12-03-20 發表
我整個手撕包撕唔到,要當吐司咁切
你係咪無用手粉呀?




男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2179#
發表於 12-3-20 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jennybearbear+於+12-03-20+

原帖由 hallonatalie 於 12-03-20 發表
用匙舀唔係唔得,只不過 d 酵母唔多唔少唔黏到落袋邊,匙邊又會黏住 d ,要 d 時間清理啫!

除非一大匙過 ...
我懶,冇換細匙,痴住袋邊嗰啲,用手彈一彈,等佢跣返入個袋度



點評

tp168    發表於 12-3-20 23:56
tp168    發表於 12-3-20 23:55
tp168    發表於 12-3-20 23:54


男爵府

積分: 5612

大廚勳章 BK Milk勳章


2180#
發表於 12-3-20 23:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-03-20+發

原帖由 Cayee 於 12-03-20 發表
放塊葉時洗唔洗扭實架我而家好不安啊
唔洗扭實,但要按到落底




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo