想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3724


2161#
發表於 12-7-18 15:51 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-7-18+15:46+其實

原帖由 Purybaby 於 12-07-18 發表
係呀, 佢成日話心照架, 佢話唔係樣樣要講出口囉, 但我成日話你唔講我又點知啫 ...
你宜家乘機迫佢講出口嘛,我成日要老公講出口




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2162#
發表於 12-7-18 15:51 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-7-18 15:52 編輯
Purybaby 發表於 12-7-18 15:48
係呀, 佢成日話心照架, 佢話唔係樣樣要講出口囉, 但我成日話你唔講我又點知啫 ...

佢下次再係咁,妳問下佢其實係咪怕丑唔敢講咋...因為我成日都會問我C6佢怕丑定係驚架


伯爵府

積分: 15109


2163#
發表於 12-7-18 15:52 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 15:47
回覆 Purybaby 的帖子

我C6都係呀..佢平時唔捨得用錢架...不過今次佢無出過聲...仲好落力..

我媽咪當年陀我個妹都37歲, 佢都考慮左好耐要唔要抽羊水, 佢地果陣無第二個方法啦, 而且我當年已經14歲, 如果第二胎有咩問題佢梗係唔搏啦, 如果都係抽, 驚左佢幾耐呀


子爵府

積分: 13137


2164#
發表於 12-7-18 15:52 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-18 15:15
我今日見佢同我平時做身體檢查嗰D唔同咪多口問姑娘囉,佢係拮支針筒落手到,然後續支吉TUBE放入針筒入面,支T ...

隻手痺咗, 可能真係同你成日打字有關喎! ^^

話時話, 你地瞓覺有冇手痺或腳痺? 我呢幾日, 日日都係咁呀! 一晚會醒幾次, 次次都係手手腳腳痺左而醒架!

I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 4865


2165#
發表於 12-7-18 15:54 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 15:52
隻手痺咗, 可能真係同你成日打字有關喎! ^^

話時話, 你地瞓覺有冇手痺或腳痺? 我呢幾日, 日日都係咁呀! ...

我有呀, 今朝訓醒, 隻大脾抽住痛, 唔知係咪抽筋呢, 要c6幫我按下先好d


伯爵府

積分: 15109


2166#
發表於 12-7-18 15:57 |只看該作者
咁我暫時又無手痺腳痺呢樣野喎

點評

zarara188  可能我心臟唔好, 所以特別快開始痺啦!  發表於 12-7-18 16:10


大宅

積分: 3724


2167#
發表於 12-7-18 16:01 |只看該作者

引用:咁我暫時又無手痺腳痺呢樣野喎

原帖由 Purybaby 於 12-07-18 發表
咁我暫時又無手痺腳痺呢樣野喎
我都未有喎




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2168#
發表於 12-7-18 16:04 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 15:52
我媽咪當年陀我個妹都37歲, 佢都考慮左好耐要唔要抽羊水, 佢地果陣無第二個方法啦, 而且我當年已經14歲, ...

我媽咪當年生最細個細佬都36歲,我尋日問過佢,佢話以前無我哋而家咁多野驗架,去產檢都係度高,磅重同量血壓架咋,我仲問佢連飲糖水測試都無咩,佢又真係話無驗過喎,佢仲話以前都無話高唔高齡既...不過佢就話生過同我依家三十幾先第一胎係有唔同喎

點評

zarara188  生過又真係唔同D. 我地呢D 可能會幸苦少少啦!  發表於 12-7-18 16:09


子爵府

積分: 13137


2169#
發表於 12-7-18 16:04 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-18 15:51
你宜家乘機迫佢講出口嘛,我成日要老公講出口

我老公又係鐘意將D 野放喺心, 唔多講.

家下我成日要佢學習表達出來, 無論開心與否.
I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


2170#
發表於 12-7-18 16:08 |只看該作者
mrs.simple 發表於 12-7-18 15:54
我有呀, 今朝訓醒, 隻大脾抽住痛, 唔知係咪抽筋呢, 要c6幫我按下先好d

抽筋.... 咁係會好痛好痛架喎! 要拉返筋先得架, 唔可以按下就好返AR.
I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2171#
發表於 12-7-18 16:08 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 15:52
隻手痺咗, 可能真係同你成日打字有關喎! ^^

話時話, 你地瞓覺有冇手痺或腳痺? 我呢幾日, 日日都係咁呀! ...

我早期時日日都會架...但自從同醫生講咗,佢開咗D補血丸俾我之後就變得間中先會有一次,唔知妳哋會唔會好似我咁因為唔夠血先會有咁既情況呢?

但係妳哋唔好自己去買D補血丸亂食呀,一定要問咗妳哋醫生有冇需要先呀


男爵府

積分: 7065


2172#
發表於 12-7-18 16:10 |只看該作者
我媽好後生已生我出來了..佢21歲...我打後2個細佬都係細3年3年..所以佢即係30歲前都已攪惦晒了...唔知係咪佢後生營養好D..只有我中間個細佬有小小哮喘咋...


伯爵府

積分: 15109


2173#
發表於 12-7-18 16:10 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 16:04
我老公又係鐘意將D 野放喺心, 唔多講.

家下我成日要佢學習表達出來, 無論開心與否.

我c6好明顯架, 唔開心就黑起塊面唔出聲唔講野, 開心就開籠雀咁, 會古靈精怪, 好極端呢


伯爵府

積分: 15109


2174#
發表於 12-7-18 16:12 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-18 16:10
我媽好後生已生我出來了..佢21歲...我打後2個細佬都係細3年3年..所以佢即係30歲前都已攪惦晒了...唔知係咪 ...

後生生仔梗係爭得遠啦, 所以我個妹成日話daddy媽咪既精華係晒我度囉, 因為佢唔夠我高, 我雙眼皮佢單眼皮


大宅

積分: 2841


2175#
發表於 12-7-18 16:12 |只看該作者
本帖最後由 ling330 於 12-7-18 16:14 編輯

各位JM, 你地通常係幾點食魚油丸,葉酸,維他命個D ?? 我而家安排緊時間表.. 我又唔想一次過食晒... 好似堆埋晒消化唔切!!


大宅

積分: 4865


2176#
發表於 12-7-18 16:14 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-18 16:08
抽筋.... 咁係會好痛好痛架喎! 要拉返筋先得架, 唔可以按下就好返AR.

其實我都唔知我係咪抽筋呀, 因為我平時好少好少抽架, 咁今朝又未訓醒,
只係大脾冇啦啦好緊好痛, 半分鐘度啦, 又冇事


大宅

積分: 3724


2177#
發表於 12-7-18 16:17 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ling330+於+12-7-18+16:14+編

原帖由 ling330 於 12-07-18 發表
本帖最後由 ling330 於 12-7-18 16:14 編輯

各位JM, 你地通常係幾點食魚油丸,葉酸,維他命個D ?? 我而家 ...
我只食葉酸咋




大宅

積分: 3906


2178#
發表於 12-7-18 16:17 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-18+16:08+抽

原帖由 mrs.simple 於 12-07-18 發表
其實我都唔知我係咪抽筋呀, 因為我平時好少好少抽架, 咁今朝又未訓醒,
只係大脾冇啦啦好緊好痛, 半分鐘度 ...
我都有呀呢幾日不過係手同少腿




男爵府

積分: 7065


2179#
發表於 12-7-18 16:18 |只看該作者
講多一個鐘就放工啦..大家加油呀...繼續傾...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2180#
發表於 12-7-18 16:18 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-18 16:12
後生生仔梗係爭得遠啦, 所以我個妹成日話daddy媽咪既精華係晒我度囉, 因為佢唔夠我高, 我雙眼皮佢單眼皮 : ...

我又唔覺得係喎,我對落個細佬細我5年起碼高我一個頭,我最細個細佬細我8年佢仲高過佢亞哥,有成六呎2,兩個都大大隻咁,反而我哋五個女就好平均,都算差唔多高咁囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo