心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1847


2161#
發表於 06-12-18 14:49 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
吾該晒你報料呀. thank thank thank you :lol: .
我就要帶多套衫+襪+un un了...
原來op都會因大風而停開纜車....到時我都要留意下了, 因細仔好想坐的.
係呢....想問下個村d氣溫會吾會好凍嫁 ? arm吾arm我地d鼻敏感仔嫁 ? 有無好似disney禁有bb車租嫁 ? 以前就好似係無的, e+吾知會吾會有呢 ? 吾該晒 :lol:
:wave:  :wave:  :wave:


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2162#
發表於 06-12-18 15:21 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy, 咁巧呀, 昨日我都去海洋公園呀

不過我哋幾乎咩都無玩到, 那里都人山人海, 比玩水仲要多人, 我要再去一次先得.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 21395


2163#
發表於 06-12-18 16:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILFORD

冰屋吾凍, 我仔同女入到去..........touch wood..............

係玩冰, 用手, d冰凍law

我尋日著一件t shirt, + 一件吾係好羽紱的羽紱, 最後排隊時都熱到頂吾順, 要除左件褸................

至於覽車, 我建議你, 如果係金鐘搭shuttle的話, 就係大樹灣落車, 一落車入去, 右手邊就係冰屋, 甘玩左先上去玩機動遊戲(but仔太細, 都係得滑浪飛船岩佢玩), 跟住順路搭吊車返落山先去兒童王國, 甘條路似乎會順路d

bb車................我仔吾駛用, 所以無留意, 但沿路好似吾覺有op的bb車

雪文

你好晏去咩? 我甘樣玩法, 沿路又吾覺多人wor, 起碼無上年x'mas時甘多law, ok啦我覺得


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2164#
發表於 06-12-18 16:19 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmmy,因我老公朋友一家人來訪, 第一次去海洋公園, 咁11點我哋到達, 買票再入埋場11點3, 排隊坐纜車過到去都12點幾, 之後就去坐佢哋坐礦車, 我同仔去咗玩滑浪飛船, 玩咗一次, 再排一次, 等佢哋來時再玩一次, total二次, 玩完都2點 睇冰上表演已來不及啦, 想去愛屋, 嘩, 大排長龍, 咁又趕上來想睇海豚表演啦, 又滿座啦. 咁又想去睇水母, 排隊人龍到海洋館出口 咁放棄啦, 又走返去海豚表演場, 等佢3點半開場. 全部爆滿 睇完再坐係到吃M記, 之前去買外賣都買咗 20幾分鐘.

4點半去海洋館, 5點離場, 又大排長龍, 6點幾先過到來大門口, 離開............



生日月, 開心過


大宅

積分: 1847


2165#
發表於 06-12-18 16:47 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
吾該晒教路, 我會記住的了.
因為果日得我同家姐帶住4個細路去 (係weekday), 我怕細仔玩到累要我抱law , 我一把年紀無咩氣力抱佢太耐咋 .
我都係主要比細仔睇下d魚/海豚之類咋
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 4014


2166#
發表於 06-12-18 16:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

cailford 寫道:
跟住lee兩日仲凍呀 , 好彩吾駛番學咋. 阿仔都成日'卒鼻', 訓覺又鼻室, 我諗都可能要see doctor了. :-|

我仔都係又來料....又留鼻涕...ARMARM先食完藥好反....又來過 :-( ....今日又要去睇醫生....從上個月頭到宜加都藥不離身 :-(


侯爵府

積分: 21395


2167#
發表於 06-12-18 17:01 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

CAILFORD

魚, 海豚成日都有得看(對我黎講), so我主力都係去玩冰屋同埋看表演

雪文

我們行程好簡單
9點幾到達
搭shuttle 去大樹灣10點左右
排隊玩冰屋, 玩到11點(加埋換褲時間)
11點去百鳥居
1130, 去排隊看表演, 老公帶d細的去食麵包(自己帶去)
12點看show
1230散場, 搭返車去正門麥當當食包(跟據觀察, 山下邊果間麥當當係小人過山上邊果間, so我們次次都係山下邊食, 吾會係山上邊食)
食完, 再去兒童王國, 玩到3點左右, 返歸


一d都見吾到人群


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


2168#
發表於 06-12-18 17:22 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy,咁等我下次都照你行程, 我未心C加, 1月1日前要去玩多次.
:mrgreen:
生日月, 開心過


別墅

積分: 646


2169#
發表於 06-12-18 17:54 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

Hi piglet:
已联絡我朋友,知道你囡囡的体質不太好,她有冇按時吃營飬素?多些鼓勵她,一段時間後一定有改善,我囝囝的体質指数都試过得4點幾,他吃的營飬素同你囡囡的差不多,比心機呀!!


子爵府

積分: 14241


2170#
發表於 06-12-18 18:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

嘩, 好cold 呀.....各位啲小朋友好嗎,

cailford, 仔仔睇左醫生未呀?

sally1, 無辦法呀, 天氣咁, 你要同佢睇到好呀.

hinma, 呢排亞仔係咪低打左呀, 無聽你講佢bor!

亞女有小小鼻水呀. 希望食下屋企啲平安藥, 無事啦, 明天還要去迪士x 呀
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1847


2171#
發表於 06-12-18 21:10 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

hinhinmummy
我都要跟你的行程了

heihei媽
今日無同阿仔睇e生呀.... 一來無時間, 二來見佢吾知係未天氣無禁凍, 就抵打d, 淨係夜晚鼻室, 日頭就抵打d law
你阿女都係小小鼻水'姐', +上睇日又無咁凍, 應該無事可如常去disney的. 玩得開心d啦
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 4169


2172#
發表於 06-12-19 00:29 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

原來你地都好多人去海洋公園玩wor, sorry, 我遲左黎報料, 我17/12號去左玩但同無去無分別, 因為我同d仔囡只去左愛斯基犘人村玩雪屋, 但佢地無玩滑梯, 因為我見個水泡中間個圈好大, 怕佢地濕身無衫褲換, 而且我見個地下好'線'我都差不多'線'親, 所以都敢玩太耐, 可能因為人多, 我地玩左大概10分鐘就比人趕走lu, 因為實在太多人玩la.

根住無睇show, 實在太多人排隊, 而且都好大風, 我唔想兩個細路吹親, 於是拿拿聲搽電梯坐吊車落山, 我同大囡玩左動感戲院, 佢好心到c, 我就驚到c, 攪到條頸好痛添


跟住兩個細路就繼續玩電動車(2元一次)同埋拋波仔換公仔, 最後食埋雞飯先走.

你地話咁樣的行程是否同去商場玩無分別呢?????


hinhinmummy 寫道:
TPY

如果你吾係買左annual pass的話, 就等多一日, 17號先去啦, 因為17號開始有愛斯基犘人村, 有雪屋玩呀.........


侯爵府

積分: 21395


2173#
發表於 06-12-19 08:50 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

HEIHEI

阿仔係半夜有咳law, d 平安藥就黎食晒架啦, 又x'mas wor, so我還諗住一陣打去wong醫生樹拿藥, 聽日親無乜野做, 叫工人一早去拿藥law

tpy

如果驚人多呢, 最好就係早d去, 同埋吾好怕要排隊, 因為x'mas前後, 去邊都多人架啦, 我就自己幸苦d自己排隊, 差吾多到, 先call老公帶兩隻細的黎'插隊', 甘老公呢個時侯可以帶佢地去下廁所, 食下零食(自己帶去), 甘時間好快過架啦

同埋如果你一早上山, 即係抑流而行呢, 會無甘多人架.....................


大宅

積分: 4014


2174#
發表於 06-12-19 11:22 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

heihei媽 寫道:
sally1, 無辦法呀, 天氣咁, 你要同佢睇到好呀.

琴日睇左醫生啦....嘩多人到好似有得分咁...重個個小朋友派左一份聖誕GIFT比佢地....亞醫生真係色做人架姐.....搞到我仔話要去睇多次....真係大吉過佢!!

醫生今次又開擴生拒素(上次個隻無咁勁)...天呀!!
實又變thin仔啦....話同佢清左d黃鼻涕....重比多次洗鼻嘢我地...brown色...就咁支上去....我都係第一次見


大宅

積分: 4014


2175#
發表於 06-12-19 11:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

見你地個個都去op....有無新嘢玩呀....宜加咁凍唔驚吹陣 ?


侯爵府

積分: 21395


2176#
發表於 06-12-19 13:04 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally

吾通凍就吾去街咩.................況且有得玩, 跑下跑下甘, 吾會凍啦佢地, 我熱到要除褸tim啦

我就買左年票, so當op係我屋企樓下公園甘成日去架, 鬼叫我住舊樓, 無club house玩咩


大宅

積分: 1847


2177#
發表於 06-12-20 11:26 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

sally1
如阿仔真係要食抗生素先好都無辨法啦. 唯有平時煲d湯水佢補番.
:wave:  :wave:  :wave:


別墅

積分: 898


2178#
發表於 06-12-21 01:03 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

天氣凍,你小朋友晚上訓覺,有無開窗?


侯爵府

積分: 21395


2179#
發表於 06-12-21 09:36 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

一定開窗, 就算10度以下都會開窗, 最多開小小, 吾係又關門, 未變密室? 空氣吾流通架wor

heihei

我尋日拿左藥..........加左價呀佢, 我個仔, d 藥上次60元, 今次90wor, 我呢, 上次250, 今次350呀

電燈又加價, 乜都加價, 人工又無加 :-(


子爵府

積分: 14241


2180#
發表於 06-12-21 10:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part three)

really??????????

去左disney呀, 好攰, 遲小小回報下.
唔知亞女幾時先會叮一聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo