立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 81530
tensi819 發表於 13-10-26 20:50 我之前250g 3.6酵,都發得好勁
珍珠宮
積分: 30518
原帖由 lhtruby 於 13-10-27 發表 我條熊貓吐司變左狐狸樣質地仲要好粗糙
bobosweet 發表於 13-10-26 23:59 BTW,我係759買左盒楓糖包預拌粉,係咪用mode 1?
大宅
積分: 2625
原帖由 tensi819 於 13-10-27 發表 我鍾意睇d變種熊貓 咁長條嘅,幾多磅?
tinnaan2011 發表於 13-10-26 23:29 回覆 lhtruby 的帖子 三百一十五呀,都好貴
Pinga4321 發表於 13-10-27 00:02 交個功課先!綠茶鮮奶麵包好味〜
伯爵府
積分: 15947
複式洋房
積分: 338
原帖由 tp168 於 13-10-26 發表 放一半入冰格一半蔬菜格
原帖由 tp168 於 13-10-27 發表 夏天可以落少D,冬天就唔得喇
pandaray 發表於 13-10-27 00:07 冰格係for有排都未用? 蔬菜格係for將會就來用?
lhtruby 發表於 13-10-27 00:20 我條熊貓吐司變左狐狸樣質地仲要好粗糙
pandaray 發表於 13-10-27 00:11 咁岩既 我今晚都整左綠茶包,不過今次冇用奶,用左全蛋
原帖由 tp168 於 13-10-27 發表 唔係好貴,係勁勁貴
chujen 發表於 13-10-27 00:27 係咪都係要用不透光嘅樽庄?
tp168 發表於 13-10-27 00:29 以前我,蔬果格係 FOR 時常用,冰格係用完蔬果格個D先用 後來發現,放過入冰格的酵母無咁好,所以 ...
tensi819 發表於 13-10-27 00:31 好貴,但我突然諗起我N年前喺叔婆入個戚風模,好似都三舊幾水,我都想知點解當時自己會買: ...
tp168 發表於 13-10-27 00:25 唔係好貴,係勁勁貴
原帖由 tp168 於 13-10-27 發表 以前我,蔬果格係 FOR 時常用,冰格係用完蔬果格個D先用 後來發現,放過入冰格的酵母無咁好,所以 ...
MiuMiuChow 發表於 13-10-27 00:32 我都係全部放蔬菜格
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy