立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 134
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-12 12:56 發表 gchusing : 我個仔1B 班叫陳卓浩, 你個仔叫咩名? 我大女陳卓希讀4A. 星期六果日唔使著校服架! 你地諗住參加咩課外活動呀? 我大女就比老師選左入 校隊(合唱團~星期二), 同埋 學會(創藝社~星期四) 星期三又要做圖 ...
別墅
積分: 632
原文章由 pandacat18 於 07-9-10 00:06 發表 你在學校做義工睇邊一班呀?有冇睇1C班呀?:mrgreen:
子爵府
積分: 12759
原文章由 ilmom 於 07-9-13 17:32 發表 我的兒子也是1c班, 你們知不知如何買多套體育服?
積分: 321
積分: 150
大宅
積分: 1298
積分: 581
原文章由 kwankwanma 於 07-9-13 20:56 發表 九月十五日我都應該會上去。因為我個囡比老師選咗做禮物換領站個服務生 。唔知有無野遮太陽呢 我都無去過 唔知有咩睇或玩呢
積分: 3414
原文章由 monchhichiip 於 07-9-14 13:38 發表 點解好似仲未派課外活動的通告既?我好心急呀 文文媽媽,你係唔係度呀:-( :-( :-(
原文章由 gchusing 於 07-9-14 14:53 發表 請問有沒有人知道10月份餐單幾時會比家長? 我日日都問我個囝佢都話返學好開心,你好D 囝女反應怎麼?
原文章由 ilmom 於 07-9-14 14:04 發表 各位田千媽咪, 大家知道課外活動怎報名嗎? 有些就要選 拔, 其他學會呢? 我個仔被選入網球精英班, 是否值得入?會不會小一太辛苦? 因我家和訓練的地點不近. 很煩惱 ...
原文章由 ilmom 於 07-9-14 17:35 發表 我剛要求在bk "全港小學"新開了田千區域, 大家可以轉去傾. 旺下場
男爵府
積分: 5087
原文章由 文文媽媽 於 07-9-14 18:27 發表 ?-( ?-( ?-( 點解要開多一個topics, 咪一樣
原文章由 文文媽媽 於 07-9-14 16:57 發表 通常會在月中就出. 我兩個女都返得好開心. 曾經我試過同佢地講笑, 不如轉校, 佢地第一個反映"no". 唔好, 佢地返學返得好開心.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy