跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 134


201#
發表於 07-9-13 13:42 |只看該作者
原文章由 ΞCarlyΞ 於 07-9-12 12:56 發表
gchusing :
我個仔1B 班叫陳卓浩,
你個仔叫咩名?
我大女陳卓希讀4A.

星期六果日唔使著校服架!

你地諗住參加咩課外活動呀?

我大女就比老師選左入 校隊(合唱團~星期二),
同埋 學會(創藝社~星期四)
星期三又要做圖 ...



我囝囝叫姚昇.我想比佢玩足球及幼童軍, 但未見有通告出.


別墅

積分: 632


202#
發表於 07-9-13 17:32 |只看該作者

你們知不知如何買多套體育服?

原文章由 pandacat18 於 07-9-10 00:06 發表

你在學校做義工睇邊一班呀?有冇睇1C班呀?:mrgreen:

我的兒子也是1c班, 你們知不知如何買多套體育服?


子爵府

積分: 12759


203#
發表於 07-9-13 18:30 |只看該作者
原文章由 ilmom 於 07-9-13 17:32 發表

我的兒子也是1c班, 你們知不知如何買多套體育服?


ilmom,

你可以去昌運的豐昌順買或者打去源祥興問可唔可以send一套去學校, 但你要去銀行入數比佢先. (我知有d家長曾經試過咁做)
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


複式洋房

積分: 321


204#
發表於 07-9-13 20:50 |只看該作者
你哋就好喇!入到合唱團!我個囡話老師暑假前揾佢試過音話佢都可以入合唱團!但返咗學個個有通告佢就無:-( 。為個合唱團仲改埋學琴d時間。


複式洋房

積分: 321


205#
發表於 07-9-13 20:56 |只看該作者
九月十五日我都應該會上去。因為我個囡比老師選咗做禮物換領站個服務生 。唔知有無野遮太陽呢

我都無去過 唔知有咩睇或玩呢


複式洋房

積分: 150


206#
發表於 07-9-13 22:46 |只看該作者

你好 ilmom

原文章由 ilmom 於 07-9-13 17:32 發表

我的兒子也是1c班, 你們知不知如何買多套體育服?

我的女兒都係1c班,好野 ,我都有去豐昌順買多兩套校服:D 不過就貴啲,勝在佢係昌運咁近,車錢都平啲


大宅

積分: 1298


207#
發表於 07-9-13 23:31 |只看該作者
如果你有size,可以打電話比學校間校服公司order,然後佢會send d 校服去學校,then they will call you to collect and pay.好方便。
原文章由 ilmom 於 07-9-13 17:32 發表

我的兒子也是1c班, 你們知不知如何買多套體育服?


別墅

積分: 581


208#
發表於 07-9-14 10:39 |只看該作者
原文章由 kwankwanma 於 07-9-13 20:56 發表
九月十五日我都應該會上去。因為我個囡比老師選咗做禮物換領站個服務生 。唔知有無野遮太陽呢

我都無去過 唔知有咩睇或玩呢


應該會有得遮,我囡今年老師又係搵佢幫手做入口處接待員,佢就應該冇得遮。
咁我到時咪會見到你。


大宅

積分: 3414


209#
發表於 07-9-14 13:38 |只看該作者
點解好似仲未派課外活動的通告既?我好心急呀
文文媽媽,你係唔係度呀:-( :-( :-(


別墅

積分: 632


210#
發表於 07-9-14 14:04 |只看該作者

多謝大家教路

各位田千媽咪, 大家知道課外活動怎報名嗎?
有些就要選 拔, 其他學會呢?
我個仔被選入網球精英班, 是否值得入?會不會小一太辛苦?
因我家和訓練的地點不近. 很煩惱


複式洋房

積分: 134


211#
發表於 07-9-14 14:53 |只看該作者
請問有沒有人知道10月份餐單幾時會比家長?

我日日都問我個囝佢都話返學好開心,你好D 囝女反應怎麼?


別墅

積分: 581


212#
發表於 07-9-14 15:26 |只看該作者
原文章由 monchhichiip 於 07-9-14 13:38 發表
點解好似仲未派課外活動的通告既?我好心急呀
文文媽媽,你係唔係度呀:-( :-( :-(


你做嘜咁心急,應該都差唔多會派啦,免費既活動都應該通知得七七八八。


別墅

積分: 581


213#
發表於 07-9-14 15:28 |只看該作者
原文章由 gchusing 於 07-9-14 14:53 發表
請問有沒有人知道10月份餐單幾時會比家長?

我日日都問我個囝佢都話返學好開心,你好D 囝女反應怎麼?


我囡今年讀3年級,佢由第一日到現在,都係話返學好開心。


別墅

積分: 581


214#
發表於 07-9-14 15:30 |只看該作者
原文章由 ilmom 於 07-9-14 14:04 發表
各位田千媽咪, 大家知道課外活動怎報名嗎?
有些就要選 拔, 其他學會呢?
我個仔被選入網球精英班, 是否值得入?會不會小一太辛苦?
因我家和訓練的地點不近. 很煩惱 ...

如果你個小朋友鍾意咪不防比佢試吓玩,好多小一既學生都參加,你又唔駛咁擔心佢辛苦,佢哋d精力好旺盛。


子爵府

積分: 12759


215#
發表於 07-9-14 16:45 |只看該作者
原文章由 monchhichiip 於 07-9-14 13:38 發表
點解好似仲未派課外活動的通告既?我好心急呀
文文媽媽,你係唔係度呀:-( :-( :-(


monchhichiip ,
你找我???? 佢地今日派了好多課外活動的通告, 今晚你有排睇啦

[ 本文章最後由 文文媽媽 於 07-9-14 16:51 編輯 ]
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


子爵府

積分: 12759


216#
發表於 07-9-14 16:57 |只看該作者
原文章由 gchusing 於 07-9-14 14:53 發表
請問有沒有人知道10月份餐單幾時會比家長?

我日日都問我個囝佢都話返學好開心,你好D 囝女反應怎麼?


通常會在月中就出.

我兩個女都返得好開心. 曾經我試過同佢地講笑, 不如轉校, 佢地第一個反映"no". 唔好, 佢地返學返得好開心.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


別墅

積分: 632


217#
發表於 07-9-14 17:35 |只看該作者

我們可以到bk全港小學度傾

我剛要求在bk "全港小學"新開了田千區域,
大家可以轉去傾.
旺下場


子爵府

積分: 12759


218#
發表於 07-9-14 18:27 |只看該作者
原文章由 ilmom 於 07-9-14 17:35 發表
我剛要求在bk "全港小學"新開了田千區域,
大家可以轉去傾.
旺下場


?-( ?-( ?-( 點解要開多一個topics, 咪一樣
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


男爵府

積分: 5087


219#
發表於 07-9-14 22:15 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-14 18:27 發表


?-( ?-( ?-( 點解要開多一個topics, 咪一樣


可能大家都慣咗係呢度傾...........唔係就要兩邊走啦!

[ 本文章最後由 bonnie991 於 07-9-14 22:22 編輯 ]


男爵府

積分: 5087


220#
發表於 07-9-14 22:19 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-14 16:57 發表


通常會在月中就出.

我兩個女都返得好開心. 曾經我試過同佢地講笑, 不如轉校, 佢地第一個反映"no". 唔好, 佢地返學返得好開心.


你哋會揀咩興趣班?
我都煩緊, 有d時間相撞. 你哋有冇上過個電腦班, 口碑好嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo