興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 22898


201#
發表於 14-6-16 12:44 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-6-16 12:39
我覺得佢認為係老師自己大力拉小朋友, 所以拉"甩骹", 所以成為一宗"罪狀"
事實係小朋友玩係上嚟咪話唔夠勇, ...

我記得甩骹係講緊個老師自己甩咋噃...
            


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


202#
發表於 14-6-16 12:44 |只看該作者

引用:Quote:bing-jing 發表於 14-6-16 12:37 奧

原帖由 wonderlulu 於 14-06-16 發表
其實來埋互利做生意
祈福黨無處不在

點評

wonderlulu    發表於 14-6-16 12:56
你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


203#
發表於 14-6-16 12:46 |只看該作者

回覆:羊棧嘩鬼樂園~第九十七回~~

呀女著上小學校服大個咗好多
1402893815355.jpg

你若盛開, 蝴蝶便來!


珊瑚宮

積分: 118281


204#
發表於 14-6-16 12:52 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 12:44
我記得甩骹係講緊個老師自己甩咋噃...
係話玩拉手遊戲後, 家長聽到老師係小巴上呻玩到自己甩骹~~~~~咁認為老師"不友善" 才是累到自己嘅原因, 仲要怪返小朋友云











侯爵府

積分: 22898


205#
發表於 14-6-16 12:53 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-16 12:46
呀女著上小學校服大個咗好多

你咁快有得買嘅?我個間要27號先可以買
            


珊瑚宮

積分: 112006


206#
發表於 14-6-16 12:53 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-16 12:46
呀女著上小學校服大個咗好多
升小學了


珊瑚宮

積分: 112006


207#
發表於 14-6-16 12:54 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 12:53
你咁快有得買嘅?我個間要27號先可以買
係咪註册日有校服商擺場賣呀


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


208#
發表於 14-6-16 12:55 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 14-6-16 12:46 呀女

原帖由 魚毛媽2008 於 14-06-16 發表
你咁快有得買嘅?我個間要27號先可以買
我上星期六去新生家長日,喺學校買埋校服,書,訂飯,參加埋功課輔導班,玩足3個半鐘

你若盛開, 蝴蝶便來!


珊瑚宮

積分: 118281


209#
發表於 14-6-16 12:55 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-16 12:46
呀女著上小學校服大個咗好多
兩件頭?

可唔可以縫起一次過頭笠?



阿女好似好高大咁。





侯爵府

積分: 22898


210#
發表於 14-6-16 12:57 |只看該作者
bing-jing 發表於 14-6-16 12:54
係咪註册日有校服商擺場賣呀

註左喇,佢話27號先有書商同校服商响學校,叫我最好帶埋魚毛去度身. 我估佢想等埋叩門個班一次做
            


珊瑚宮

積分: 112006


211#
發表於 14-6-16 12:57 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-16 12:55
我上星期六去新生家長日,喺學校買埋校服,
...
不如里試吓着上身比大家望望


珊瑚宮

積分: 112006


212#
發表於 14-6-16 12:59 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 12:57
我估佢想等埋叩門個班一次做 ...
今年有三個街坊叩門, 有兩個已經成功衝出南區,有一個仍未有着落


珊瑚宮

積分: 112006


213#
發表於 14-6-16 13:00 |只看該作者
魚毛媽2008 發表於 14-6-16 12:57
註左喇,佢話27號先有書商同校服商响學校,叫我最好帶埋魚毛去度身. 我估佢想等埋叩門個班一次做 ...
學校咁有先見之明


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


214#
發表於 14-6-16 13:01 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 14-6-16 12:46 呀女

原帖由 wonderlulu 於 14-06-16 發表
兩件頭?

可唔可以縫起一次過頭笠?
我都想,果日試穿好論盡,裙褲前後調轉,又唔可以就咁轉返去
領花扣錯,校章戴錯,搞完一大輪先影學生相
女ok高,我仔就好高大,3歲似4,5歲身形。
1402894702381.jpg

點評

kokobear  我仔4歲已經要著中童波鞋  發表於 14-6-16 14:16
你若盛開, 蝴蝶便來!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


215#
發表於 14-6-16 13:02 |只看該作者

引用:Quote:超級特務 發表於 14-6-16 12:55 我上

原帖由 bing-jing 於 14-06-16 發表
不如里試吓着上身比大家望望
有我size我一定著

你若盛開, 蝴蝶便來!


珊瑚宮

積分: 112006


216#
發表於 14-6-16 13:04 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-16 13:01
我都想,果日試穿好論盡,裙褲前後調轉,又唔可以就咁轉返去
領花扣錯,校章戴錯,搞完一大輪先影 ...
咁睇又冇先頭又大件


珊瑚宮

積分: 112006


217#
發表於 14-6-16 13:04 |只看該作者
超級特務 發表於 14-6-16 13:02
有我size我一定著
你可以買定哇


水晶宮

積分: 52056


218#
發表於 14-6-16 13:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wonderlulu 於 14-06-16 發表

原帖由 超級特務 於 14-06-16 發表
我都想,果日試穿好論盡,裙褲前後調轉,又唔可以就咁轉返去
領花扣錯,校章戴錯,搞完一大輪先影 ...
裙褲咁方便

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


219#
發表於 14-6-16 13:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 超級特務 於 14-06-16 發表我

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 14-06-16 發表
裙褲咁方便
唔方便,屙果陣要除扣,拉拉鏈,裙就咁除底底就得

你若盛開, 蝴蝶便來!


珊瑚宮

積分: 112006


220#
發表於 14-6-16 13:08 |只看該作者
就算唔係睇波,大家平時煲劇都要注意姿勢哇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo