跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7224


201#
發表於 07-12-29 13:43 |只看該作者
打針問題
你地會幫亞b打6合1定係去健康院打?


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


202#
發表於 07-12-29 14:26 |只看該作者
我係好似你1-3既方法。
其實用奶杯唔係唔得,不過如果d奶係要冰左佢作長期儲備,用杯就會好阻地方喇~
如果你真係想買奶杯,好多地方都有avent奶杯,一盒好似有10個,之前提過果間baby outlet都有~

原文章由 余魚媽 於 07-12-29 13:33 發表
o下?平咁多o既?笨左添!
請問儲奶袋是否這樣用:
1. pump奶到奶pump的容器
2. 由容器倒到奶袋(然後放雪櫃)
3. 由奶袋倒入奶瓶
咁咪會流失左3次奶law? ....滴滴皆辛苦wor!
我而家用緊avent手pump,我用緊佢o既奶杯(買pump ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


203#
發表於 07-12-29 14:31 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-29 13:43 發表
打針問題
你地會幫亞b打6合1定係去健康院打?


我會去私家打...

我大仔果時去健康院打針,針針都燒,到細仔去私家打,冇試過燒...雖然打針發燒呢D好小事,但幾舊水就可以令呀B冇咁辛苦、我可以煩少樣野、減少呀B打針次數,值得囉!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


204#
發表於 07-12-29 15:14 |只看該作者
謝謝!
因為我pump得唔多(我好羨慕你地可以有咁多儲備!),所以都唔會好阻地方。
原文章由 tsznok 於 07-12-29 14:26 發表
我係好似你1-3既方法。
其實用奶杯唔係唔得,不過如果d奶係要冰左佢作長期儲備,用杯就會好阻地方喇~
如果你真係想買奶杯,好多地方都有avent奶杯,一盒好似有10個,之前提過果間baby outlet都有~

...


男爵府

積分: 7224


205#
發表於 07-12-29 15:19 |只看該作者
我本來都諗住打6合1,但健康院d姑娘話6合1要遲d先可打,亞b便會有大約1個月的防病空窗期
原文章由 tsznok 於 07-12-29 14:31 發表


我會去私家打...

我大仔果時去健康院打針,針針都燒,到細仔去私家打,冇試過燒...雖然打針發燒呢D好小事,但幾舊水就可以令呀B冇咁辛苦、我可以煩少樣野、減少呀B打針次數,值得囉! ...


別墅

積分: 764


206#
發表於 07-12-29 17:25 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-29 05:36 發表

我個b近排都試過咁
食食下嘔
嘔到一胸都係
我個b就成日都嘔奶吐奶
問親健康院d姑娘都話正常
佢地話bb食道短,胃又細,好平常ka喎

咁我都安心d.. 因為佢係最近呢幾日先係咁.. 之前無事的.. 嚇死我..


男爵府

積分: 6482


207#
發表於 07-12-29 17:36 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-29 12:46 發表
今朝去吉豬島買野(大減價-9至8折),都冇mud野特別平。買了一盒儲奶袋,點解咁貴o既?--$70只有20個。有冇邊到買可以平d?


吉吉島減價都係貴
70蚊20個奶袋真係好費喎,咩牌子呀?


男爵府

積分: 6482


208#
發表於 07-12-29 17:37 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-29 13:02 發表
你可以買boots丫,我上baby outlet買,$68有40個,買夠三舊水野仲有9折~

hehe...我家姐賣55蚊 40個
買得多仲有價講


別墅

積分: 764


209#
發表於 07-12-29 17:37 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-29 10:58 發表
我想同大家分享一樣開心野!尋日同細仔番健康院做2歲發展評估,見番得健康院,就帶埋三妹一齊番去磅重!(原本要1月2日先番去磅重打針)嘩嘩嘩...原來三妹重得都幾好,尋日佢32日人仔,比起出世時體重,重左3磅呀!!估唔到佢都 ...

真開心.. 三妹真係重得好好.. 餵人奶真係好好.. 我d朋友個個都問我做乜仲唔補奶粉俾阿b.. 話我就快返工.. 但我真係無諗過.. 人奶對阿b咁好.. 我又夠奶.. 寧願辛苦d都要繼續俾佢食..
不過我真係好想幫佢戒夜奶.. 咁我就可以瞓多少少.. 第日返左工仲要晚晚起身餵.. 第二朝就會唔夠精神返工.. 但阿b好似唔多想戒咁.. 我又唔忍心俾佢喊.. 唉..
我自己就覺得ameda電泵都幾值.. 一黎我第日要返工.. 一定要泵奶啦.. 二黎我個泵唔會只係公司用.. 我唔會全埋身的.. 事關我都想我老公有機會親子... 可以俾佢餵下阿b.. 同埋我咁先會有多少少時間陪下老公.. 唔好生左個b後就只係成日攬住阿b餵餵餵..
電泵真係方便.. 又快.. 因為係雙泵.. 10分鐘我已經可以泵到8安.. 你話快唔快.. 跟住輪流2邊按摩再泵.. 我每次用30分鐘就有12安.. 我其實有試過手泵的.. 但真係泵到手軟.. 手唧我都試過.. 係唧到但慢..
我個隻泵係乾濕電都用到的.. 我第時返工都係會用乾電..
我覺得如果你真係諗住餵超過半年.. 買好d.. 手泵好傷手.. 長期咁泵整傷左.. 分分鐘睇醫生仲貴..
你如果覺得ameda貴.. 你可以諗下medala吖.. 好似千二左右.. 我見有好多人奶媽都用呢隻話好用.. 你可以去問下佢地意見..

[ 本文章最後由 JD11 於 07-12-29 17:42 編輯 ]


男爵府

積分: 6482


210#
發表於 07-12-29 17:38 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-29 13:43 發表
打針問題
你地會幫亞b打6合1定係去健康院打?


我會去健康院打就算


別墅

積分: 764


211#
發表於 07-12-29 17:44 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-29 13:02 發表
你可以買boots丫,我上baby outlet買,$68有40個,買夠三舊水野仲有9折~

佢無俾9折卡你咩? 我第一次去買野佢已經俾左一張我.. 唔駛買夠三舊水都有9折喎..


別墅

積分: 764


212#
發表於 07-12-29 17:46 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-29 13:43 發表
打針問題
你地會幫亞b打6合1定係去健康院打?

因為阿b已經打左乙肝第二針.. 所以我只會幫佢打5合1.. 都係會去私家打..


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


213#
發表於 07-12-29 21:45 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-29 17:44 發表

佢無俾9折卡你咩? 我第一次去買野佢已經俾左一張我.. 唔駛買夠三舊水都有9折喎..


嘻嘻,佢有俾我呀 :-P
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


214#
發表於 07-12-29 21:46 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-29 17:46 發表

因為阿b已經打左乙肝第二針.. 所以我只會幫佢打5合1.. 都係會去私家打..


同我個PLAN一樣~

所以唔存在"真空期"~
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


215#
發表於 07-12-29 22:19 |只看該作者
其實錢係其次...最怕買番黎泵唔到就C~~~
係呢,如果佢可以用乾電都唔錯,可以拎番公司用,不過佢會唔會好SET?


原文章由 JD11 於 07-12-29 17:37 發表

真開心.. 三妹真係重得好好.. 餵人奶真係好好.. 我d朋友個個都問我做乜仲唔補奶粉俾阿b.. 話我就快返工.. 但我真係無諗過.. 人奶對阿b咁好.. 我又夠奶.. 寧願辛苦d都要繼續俾佢食..
不過我真係好想幫佢戒夜奶.. 咁 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 322


216#
發表於 07-12-29 23:15 |只看該作者
我都會返健康院打,不過會補支肺炎鏈球菌針。

今日帶左阿B去睇醫生,因為佢鼻塞塞咁~返黎要幫佢滴鼻,喊到拆天~真心痛


別墅

積分: 764


217#
發表於 07-12-29 23:19 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-29 22:19 發表
其實錢係其次...最怕買番黎泵唔到就C~~~
係呢,如果佢可以用乾電都唔錯,可以拎番公司用,不過佢會唔會好SET?

好set?
你係咪想話好多配件?
如果要拎返工都幾多野架.. 有個底座啦.. 有2個喇叭連樽.. 如果你泵多過1次.. 仲要帶埋奶樽.. 又要拎fridge-to-go.. 每日都要做搬運..


男爵府

積分: 7224


218#
發表於 07-12-30 07:59 |只看該作者
我都想買ameda,唔知邊到平呢?
原文章由 JD11 於 07-12-29 17:37 發表

真開心.. 三妹真係重得好好.. 餵人奶真係好好.. 我d朋友個個都問我做乜仲唔補奶粉俾阿b.. 話我就快返工.. 但我真係無諗過.. 人奶對阿b咁好.. 我又夠奶.. 寧願辛苦d都要繼續俾佢食..
不過我真係好想幫佢戒夜奶.. 咁 ...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


219#
發表於 07-12-30 11:08 |只看該作者
哈哈,我係想講"好大set",btw你都get到我意思~
係呢我都想知邊度買會平d?

原文章由 JD11 於 07-12-29 23:19 發表

好set?
你係咪想話好多配件?
如果要拎返工都幾多野架.. 有個底座啦.. 有2個喇叭連樽.. 如果你泵多過1次.. 仲要帶埋奶樽.. 又要拎fridge-to-go.. 每日都要做搬運.. ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


220#
發表於 07-12-30 11:09 |只看該作者
原文章由 sum2410 於 07-12-29 23:15 發表
我都會返健康院打,不過會補支肺炎鏈球菌針。

今日帶左阿B去睇醫生,因為佢鼻塞塞咁~返黎要幫佢滴鼻,喊到拆天~真心痛


哎呀...冇事呀嗎 ??
希望你豬b快d好返..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo