想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


別墅

積分: 527


201#
發表於 14-9-10 22:08 |只看該作者

引用:Quote:loonloonB 發表於 14-9-10 12:59 我

本帖最後由 siumojai 於 14-9-10 22:15 編輯
原帖由 cyffanny 於 14-09-10 發表
但你體温咁底?!正常bingo 好高温!其實紅d 係咪唔準呢?

好似我咁,我體溫偏低36.2係正常,36.5已經叫高溫,所以體溫真係參考下就算

點評

菩提子  你BINGO的體溫幾多?  發表於 14-9-16 15:45


別墅

積分: 527


202#
發表於 14-9-10 22:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 loonloonB 於 14-09-10 發表

原帖由 KeyYim 於 14-09-10 發表
其實點解唔用綠D呢……紅Dm前都可以有線㗎!紅D的話應該好明顯每日加深

...
其實綠d無咁快有線,我地都係17號due day,我都知m前幾日都可能會加深,但我地仲有成個wk


別墅

積分: 527


203#
發表於 14-9-10 22:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 PURPLE103 於 14-09-10 發表

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-10 發表
我最高好係36.78攪到我想放棄
我都預左今個月都唔中。。。


別墅

積分: 527


204#
發表於 14-9-10 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siumojai 於 14-09-10 發表咁

原帖由 PURPLE103 於 14-09-10 發表
恭喜你呀!咁早check到。
紅d黎架。。



男爵府

積分: 5782


205#
發表於 14-9-10 22:18 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-10 22:08
好似我咁,我體溫偏低36.2係正常,36.5已經叫高溫,所以體溫真係參考下就算

...
咦!我咪有機,因為我都係平時好底溫


別墅

積分: 527


206#
發表於 14-9-10 22:20 |只看該作者
cyffanny 發表於 14-9-10 22:18
咦!我咪有機,因為我都係平時好底溫
哈哈,唔好打定輸數!我連續兩日36.83,都比平常高溫左。。不過我紅d今日冇之前咁深了。。。。好驚。。。


男爵府

積分: 5782


207#
發表於 14-9-10 22:33 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-10 22:20
哈哈,唔好打定輸數!我連續兩日36.83,都比平常高溫左。。不過我紅d今日冇之前咁深了。。。。好驚。。。
...
加油!keep 住加深!我就好白


別墅

積分: 527


208#
發表於 14-9-10 22:37 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-10+22:20+哈哈

原帖由 cyffanny 於 14-09-10 發表
加油!keep 住加深!我就好白
我今日淺返




男爵府

積分: 5782


209#
發表於 14-9-10 22:39 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-10 22:37
我今日淺返
但我吔仲有一個week,可能你今日飲太多水呢!relax d !


大宅

積分: 1409


210#
發表於 14-9-10 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-10

原帖由 siumojai 於 14-09-10 發表
我都預左今個月都唔中。。。
頭先強烈針吉完依家扯扯下攪到我便便都唔敢痾


別墅

積分: 527


211#
發表於 14-9-10 22:50 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-10+22:37+我今

原帖由 cyffanny 於 14-09-10 發表
但我吔仲有一個week,可能你今日飲太多水呢!relax d !
無希望就無失望 下星期再算!




別墅

積分: 527


212#
發表於 14-9-10 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-10+發表我

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-10 發表
頭先強烈針吉完依家扯扯下攪到我便便都唔敢痾
你一到due day就cbd啦




複式洋房

積分: 223


213#
發表於 14-9-10 22:52 |只看該作者

回覆:cyffanny 的帖子

係呀!仲有一個week,祝大家一齊中中中


大宅

積分: 1409


214#
發表於 14-9-10 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-10

原帖由 siumojai 於 14-09-10 發表
你一到due day就cbd啦



別墅

積分: 612


215#
發表於 14-9-10 22:55 |只看該作者

回覆:PURPLE103 的帖子

係呀!大家咁話!一齊做羊媽媽




大宅

積分: 1319


216#
發表於 14-9-10 23:08 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我都係17/9 due day, 身邊好多好消息令人羡慕,希望今次到我啦…
祝大家bingo!
想問大家而家有冇咩感覺?我咩都feel唔到


別墅

積分: 612


217#
發表於 14-9-10 23:24 |只看該作者

回覆:LittleMP3 的帖子

我都係咩都feel唔到,唯有隨緣啦




大宅

積分: 1108

認識瑞士牛牛第一回


218#
發表於 14-9-10 23:33 |只看該作者

回覆:babypigpig1228 的帖子

其實呢幾日分泌會唔會多咗?


大宅

積分: 2717


219#
發表於 14-9-10 23:40 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-10 22:08
好似我咁,我體溫偏低36.2係正常,36.5已經叫高溫,所以體溫真係參考下就算

...
我同你一樣case.


大宅

積分: 1409


220#
發表於 14-9-11 00:09 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

應該...剛剛驗有粉印啦
1410365336691.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo