立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 527
原帖由 cyffanny 於 14-09-10 發表 但你體温咁底?!正常bingo 好高温!其實紅d 係咪唔準呢?
原帖由 KeyYim 於 14-09-10 發表 其實點解唔用綠D呢……紅Dm前都可以有線㗎!紅D的話應該好明顯每日加深 ...
原帖由 babypigpig1228 於 14-09-10 發表 我最高好係36.78攪到我想放棄
原帖由 PURPLE103 於 14-09-10 發表 恭喜你呀!咁早check到。
男爵府
積分: 5782
siumojai 發表於 14-9-10 22:08 好似我咁,我體溫偏低36.2係正常,36.5已經叫高溫,所以體溫真係參考下就算 ...
cyffanny 發表於 14-9-10 22:18 咦!我咪有機,因為我都係平時好底溫
siumojai 發表於 14-9-10 22:20 哈哈,唔好打定輸數!我連續兩日36.83,都比平常高溫左。。不過我紅d今日冇之前咁深了。。。。好驚。。。 ...
原帖由 cyffanny 於 14-09-10 發表 加油!keep 住加深!我就好白
siumojai 發表於 14-9-10 22:37 我今日淺返
大宅
積分: 1409
原帖由 siumojai 於 14-09-10 發表 我都預左今個月都唔中。。。
原帖由 cyffanny 於 14-09-10 發表 但我吔仲有一個week,可能你今日飲太多水呢!relax d !
原帖由 babypigpig1228 於 14-09-10 發表 頭先強烈針吉完依家扯扯下攪到我便便都唔敢痾
複式洋房
積分: 223
原帖由 siumojai 於 14-09-10 發表 你一到due day就cbd啦
積分: 612
積分: 1319
積分: 1108
積分: 2717
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy