跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5465


201#
發表於 08-10-13 15:42 |只看該作者

回覆 #3 klam 的文章

其實學校攪嘅親子活動, 可以嘅話我每樣都想去, 雖然話4:30啫, 但我都要請半日假, 我得咁少假, 真係話咁快就無, 所以都係揀嚟去. 我多數今次都唔去得啦! 好羨慕D唔洗返工嘅媽咪, 如果我唔洗做, 我會去學校做義工家長.


男爵府

積分: 5465


202#
發表於 08-10-13 15:53 |只看該作者

回覆 #3 klam 的文章

12MA, 睇左D相啦!, 但搵勻都唔見12嘅?


男爵府

積分: 5465


203#
發表於 08-10-13 16:04 |只看該作者

回覆 #10 klam 的文章

係喎, 唔記得同你講聲"生日快樂", 去左邊度慶祝呀? 最緊要一家三口身體健康!! 希希都係見到生日蛋糕就發癲, 成日爭吹臘臅同斬個蛋糕(唔係切, 係狂斬), 好失禮! 成日行個麵包舖就叫我買蛋糕.


大宅

積分: 1455


204#
發表於 08-10-13 16:15 |只看該作者
我就係驚....越寫越多....就會變左"煩".....
我而家凈係寫左...佢帶領我地祈禱咋....
唯有自己同自己講:唱歌?12之前都有唱,食飯?響屋企時,又吾覺叻左, 去廁所?返學前好似已經攪惦....所以只有寫祈禱...好似特別d,喜出望外d囉.....


男爵府

積分: 7703


205#
發表於 08-10-13 16:24 |只看該作者
親子圖工好似唔會派通告, 印象中每兩個月左右有一次. 貼係board度比有你地自由參加.

原文章由 klam 於 08-10-13 14:08 發表
岩岩問左老師喇.....
親子圖工班, 會在22/10下午4:30響學校攪, 型式會似開學時, 在課室與小朋友一齊做"魚魚"咁...有興趣就在notice board上填名, 或請老師代勞.... ...
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


206#
發表於 08-10-13 16:27 |只看該作者
me too...
我今次都報左家長興趣班(因為我鍾意整野食, 不過自從有左12之後, 我就切切底底的"收左爐"喇...今次承機去玩下囉),
親子圖工班, 都有報, 許老師話一年2次....所以....又報左....
即係而家15/10am, & 22/10 hold day要請假....
我都好羨慕同好想可以做全職mami

原文章由 cl76215 於 08-10-13 15:42 發表
其實學校攪嘅親子活動, 可以嘅話我每樣都想去, 雖然話4:30啫, 但我都要請半日假, 我得咁少假, 真係話咁快就無, 所以都係揀嚟去. 我多數今次都唔去得啦! 好羨慕D唔洗返工嘅媽咪, 如果我唔洗做, 我會去學校做義工家 ...


大宅

積分: 1455


207#
發表於 08-10-13 16:30 |只看該作者
原文章由 tantaub 於 08-10-13 16:24 發表
親子圖工好似唔會派通告, 印象中每兩個月左右有一次. 貼係board度比有你地自由參加.


吾通我聽錯?
2個月一次?定1年2次呀???c喇....好混亂呀....


大宅

積分: 1455


208#
發表於 08-10-13 16:34 |只看該作者
有呀....影得好衰呀....佢個樣...
不過發現有個女仔, 同12好似樣架...

原文章由 cl76215 於 08-10-13 15:53 發表
12MA, 睇左D相啦!, 但搵勻都唔見12嘅?


大宅

積分: 1455


209#
發表於 08-10-13 16:45 |只看該作者
thank you!~
無乜特別慶祝呀....因為果幾日又去人地小朋友生日會,又出左幾日街食飯, 12又吾係好舒服....
---去左r66食tea....都幾直得推介...around $100一個大人, 3歲以下吾收, 雖然食物無乜特殊&吾多選擇, 但地方都算ok闊落, 又有景色睇;如果湊住個小朋友, 想食下野,hair下, 都幾好....(因為去餐廳or茶餐廳又多人又要等位, 又吾好食, 都要一百幾拾啦~)


原文章由 cl76215 於 08-10-13 16:04 發表
係喎, 唔記得同你講聲"生日快樂", 去左邊度慶祝呀? 最緊要一家三口身體健康!! 希希都係見到生日蛋糕就發癲, 成日爭吹臘臅同斬個蛋糕(唔係切, 係狂斬), 好失禮! 成日行個麵包舖就叫我買蛋糕. ...


男爵府

積分: 7703


210#
發表於 08-10-13 16:46 |只看該作者
係咩,一年2次咋咩?咁可能係我記錯 (因為如果有活動搵家長2工, 我都搵嫲嫲做代表 .)
原文章由 klam 於 08-10-13 16:30 發表


吾通我聽錯?
2個月一次?定1年2次呀???c喇....好混亂呀....
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


大宅

積分: 1455


211#
發表於 08-10-13 16:48 |只看該作者
12見到蛋糕都係發癲, 但就吾係好會"出手"只係"出口";但又吾識吹, 凈係-呼...呼...呼.....人地見到都驚佢噴哂口水啦...

希ma,
有冇打算同希希開生日會呀?

原文章由 cl76215 於 08-10-13 16:04 發表
係喎, 唔記得同你講聲"生日快樂", 去左邊度慶祝呀? 最緊要一家三口身體健康!! 希希都係見到生日蛋糕就發癲, 成日爭吹臘臅同斬個蛋糕(唔係切, 係狂斬), 好失禮! 成日行個麵包舖就叫我買蛋糕. ...


大宅

積分: 4410


212#
發表於 08-10-13 18:11 |只看該作者
小朋友讀基恩既家長可否分享點解選基恩呢?我囡囡想明年3月插班,想了解下情況,學校衛生環境OK嗎?難唔難入?


大宅

積分: 1455


213#
發表於 08-10-14 16:57 |只看該作者
CoffeeCake,
插斑?吾清楚喇,..我地小朋友果時就要-面試,
不如你打去學校問下, 插班會係以咩型式收錄
-暫時都覺得各方面都ok啦...
coffeecake, 你住邊架?近吾近返學呀?

原文章由 CoffeeCake 於 08-10-13 18:11 發表
小朋友讀基恩既家長可否分享點解選基恩呢?我囡囡想明年3月插班,想了解下情況,學校衛生環境OK嗎?難唔難入?


大宅

積分: 1455


214#
發表於 08-10-14 17:16 |只看該作者
cl76215 ,
我終於搵到2張相俾12交返學喇......
尋日條友仔賴尿.....一次就返學校入課室換鞋時, 急得制賴左....
唉!第2次就..瞓教賴, 都吾知係瞓左定未瞓賴....床單濕左.....要拎返唻洗..........幾驚吾乾,--> 佢今日瞓教冇床單, 瞓吾倒或是凍或者俾人笑.....好彩今朝乾哂!


大宅

積分: 4410


215#
發表於 08-10-14 18:31 |只看該作者
原文章由 klam 於 08-10-14 16:57 發表
CoffeeCake,
插斑?吾清楚喇,..我地小朋友果時就要-面試,
不如你打去學校問下, 插班會係以咩型式收錄
-暫時都覺得各方面都ok啦...
coffeecake, 你住邊架?近吾近返學呀?

...


KLAM,我住九龍架,不過我中環返工,無OT,所以諗住可以自己接送.
基恩有打比我,話XMAS前會通知我幾時INTERVIEW


男爵府

積分: 5465


216#
發表於 08-10-15 10:13 |只看該作者

回覆 #4 CoffeeCake 的文章

你係中環返工, 如果你接送會唔會辛苦呀? 因為基恩嘅位置條斜路行起上嚟好攞命, 不過我好鍾意依間學校, 我個仔返左個幾月, 依家話好鍾意, 又間唔中唱吓歌, 自理能力好左, D老師好有耐性, 又好肯同我地家長傾計, 做媽媽最希望見到自己個小朋友開心啫! 你都好彩啦! 插班可以咁快IN, 我哋上年好多小朋友IN, 先揀21-22個, 希望你GOOD LUCK 啦! 記住得左上嚟報喜呀!


男爵府

積分: 5465


217#
發表於 08-10-15 10:20 |只看該作者

回覆 #4 klam 的文章

12MA, 你今日整甜品點呀? 有無撞到同學仔D媽咪呀? 我都好想去呀? 你知唔知愛美麗有無返學呀?你問吓12呀, 佢講嘢咁叻! 愛美麗MA, 你上嚟報下平安啦!


男爵府

積分: 5465


218#
發表於 08-10-15 10:47 |只看該作者

回覆 #7 klam 的文章

生日會依兩年都係係婆婆屋企攪, 因為我家姐, 亞哥都有小朋友, 又差唔多大, 好熱烈. 6299嗰邊就好普通出去食餐飯, 我叔仔好冷淡, 由希希出世到依家一樣野都無送過比佢, 抱下佢都極少. 朋友當中我係最早生, 今年佢地先生BB, 咁朋友未有小朋友又唔好玩, 幾個大人圍住個小朋友. 今年帶左佢去海洋公園玩, 學校攪生日會一定去啦! 咁多小朋友, 一定好玩! 12, 2月生日, 希希3月, 應該12係1,2月份攪, 我哋咪無得一齊囉?


大宅

積分: 4410


219#
發表於 08-10-15 12:11 |只看該作者
原文章由 cl76215 於 08-10-15 10:13 發表
你係中環返工, 如果你接送會唔會辛苦呀? 因為基恩嘅位置條斜路行起上嚟好攞命, 不過我好鍾意依間學校, 我個仔返左個幾月, 依家話好鍾意, 又間唔中唱吓歌, 自理能力好左, D老師好有耐性, 又好肯同我地家長傾計, 做媽 ...


多謝你啊!!我都係見有咁多家長上黎吹水,所以對呢間特別有好感!


大宅

積分: 1455


220#
發表於 08-10-15 14:10 |只看該作者
中環返工?點解你會搵間咁高(位置)既學校?我初初搵學校, 就係因為位置而遲遲吾去報名, 但又想近d老人家, 可以方便佢地接送....果時我第1選擇係, 中環中心附近果間, 想方便自己返工放工囉~
cl76215 ma話齊, 你有得in已經好好啦..我地果時in完都吾知幾驚,無位呀....你小朋友都係n1係咪呀?幾月出世?
anyway, 祝你地成功.... ok左上唻報喜啦....

原文章由 cl76215 於 08-10-15 10:13 發表
你係中環返工, 如果你接送會唔會辛苦呀? 因為基恩嘅位置條斜路行起上嚟好攞命, 不過我好鍾意依間學校, 我個仔返左個幾月, 依家話好鍾意, 又間唔中唱吓歌, 自理能力好左, D老師好有耐性, 又好肯同我地家長傾計, 做媽 ...

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-15 14:51 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo