影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


201#
發表於 17-6-27 11:05 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-6-27 10:50
如果賣唔曬, 係咪可以任坐咩位

梗係啦,抽你上台都易中d但又唔想咁冷清,其實好矛盾

呢d演唱會有冇司儀架?佢地講嘢都聽唔明


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


202#
發表於 17-6-27 11:15 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 11:05
梗係啦,抽你上台都易中d但又唔想咁冷清,其實好矛盾

呢d演唱會有冇司儀架?佢地講嘢都 ...
如果有遊戲玩就要司儀啫, 如果唔係都可以唔使司儀掛, 我想聽多幾首歌呀!


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


203#
發表於 17-6-27 11:17 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 11:05
梗係啦,抽你上台都易中d但又唔想咁冷清,其實好矛盾

呢d演唱會有冇司儀架?佢地講嘢都 ...
太冷清, 可能佢地唔再香港開啦!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


204#
發表於 17-6-27 13:16 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 10:42
White girl我越聽越中意,但我中意white sugar多d貼多次white sugar,呢個mv亨源樣真係好小朋友架 ...

但我搵唔到white girl同white sugar,只搵到white love,聽左=white girl white sugar邊隻碟架?


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


205#
發表於 17-6-27 13:17 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 10:49
唔好理坐唔坐得曬啦,總之你買到飛佢地又冇cancel就得啦,仲有三個星期,可能到時好多大陸粉絲黎睇呢
...

Btob大6唔紅


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


206#
發表於 17-6-27 13:17 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-6-27 10:44
我剩係WULI WULI果句

我都係多幾句


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


207#
發表於 17-6-27 13:20 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 10:58
我問我囡牙輪da窩同shine forever邊隻舞好d,佢話shine forever,梗係啦基賢揭衫嘛我尋晚睇左dance ...

牙輪da窩好睇太多,超晒班

基賢揭衫好有必要,唔係駛乜節食keep fit 勁型

Stuck虎虎獨舞係全個stage既精華所在,我睇左好多個stage,都係解鈕果個最正 要成日loop住來上電


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


208#
發表於 17-6-27 13:21 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-6-27 10:50
如果賣唔曬, 係咪可以任坐咩位

一個區之內係任坐,pm果時我都四圍坐下


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


209#
發表於 17-6-27 13:22 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 10:51
Someday係炫植作曲架

加分


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


210#
發表於 17-6-27 13:22 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-6-27 10:51
無限簽唔曬7個都唔CB嗎?

暫時係,如果最後confirm有人退團,都要諗下點重組


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


211#
發表於 17-6-27 13:23 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-6-27 11:17
太冷清, 可能佢地唔再香港開啦!

我覺得佢地日子同場地都揀錯左


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


212#
發表於 17-6-27 13:58 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 10:42
White girl我越聽越中意,但我中意white sugar多d貼多次white sugar,呢個mv亨源樣真係好小朋友架 ...

Idol battle likes真係幾好睇又好笑 原來個男mc係BAP大賢,我唔覺佢靚仔


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


213#
發表於 17-6-27 14:32 |只看該作者
cocok 發表於 17-6-27 13:16
但我搵唔到white girl同white sugar,只搵到white love,聽左=white girl white sugar邊隻碟架 ...

White love = white girl呀

White sugar我唔知邊隻碟,聽youtube就得啦


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


214#
發表於 17-6-27 14:35 |只看該作者
cocok 發表於 17-6-27 13:21
一個區之內係任坐,pm果時我都四圍坐下

Pm又係好少人睇咩?


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


215#
發表於 17-6-27 14:37 |只看該作者
cocok 發表於 17-6-27 13:58
Idol battle likes真係幾好睇又好笑 原來個男mc係BAP大賢,我唔覺佢靚仔
...

我食lunch望左下,係大賢呀我囡都中意佢,佢尋日已經講定今晩11點又祝佢生日快樂佢話自己中意的多數都有個賢字


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


216#
發表於 17-6-27 15:00 |只看該作者
cocok 發表於 17-6-27 13:21
一個區之內係任坐,pm果時我都四圍坐下
想問下ARENA個台係咪好高架? 唔企起身係咪好難睇?


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


217#
發表於 17-6-27 15:02 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 14:35
Pm又係好少人睇咩?

果時睇約七成滿啦


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


218#
發表於 17-6-27 15:03 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-6-27 14:37
我食lunch望左下,係大賢呀我囡都中意佢,佢尋日已經講定今晩11點又祝佢生日快樂佢話自己 ...

大賢一d都唔靚仔


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


219#
發表於 17-6-27 15:03 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-6-27 15:00
想問下ARENA個台係咪好高架? 唔企起身係咪好難睇?

全部坐低都睇到,係d飯鍾意企


琥珀宮

積分: 190252

畀面勳章 親子王國15週年勳章


220#
發表於 17-6-27 15:03 |只看該作者
cocok 發表於 17-6-27 00:29
有冇睇過呢個stage?個個都好靚仔不過冇左IM

https://yo ...

Amen我有睇過呀,但我麻麻地呢首歌,Amen同呢首編舞差唔多,呢隻可能係百搭舞

https://youtu.be/5gKmpD-6lvI

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo