Sumyeema1 發表於 17-9-20 09:53 
太好了,你也開此劇,welcome welcome.
第一次睇何潤東,清裝頭更令佢五官突出…………但角色設定 ...
其實有吳聘平衡番周瑩,好暖好温馨,沈星移好爛仔,個胡老爺明係自己不守道義,胡詠梅嫁唔到就鬧人賤,又去扮可憐,都好鬼乞人憎。今日放假我都冇咩心機追,一集都未睇完,不過我跳住睇緊無心,好好醜醜想飛住睇埋佢,點知楓林又chok下chok下,套戲又悶,好冇癮。三生三世睇完再跳煲夜華嘅戲睇咗五次,冇咩好煲,如果開播司馬懿同如懿傳,我實跳船,而家煲下先,我驚七十幾集重覆套路的話會爛尾,好似芈月咁,又長又悶。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。