自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18432


201#
發表於 17-9-26 13:12 |只看該作者

回覆樓主

繁忙時間大家互相遷就下啦,個個都係趕返工,同日本韓國一樣


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


202#
發表於 17-9-26 13:14 |只看該作者
joeytsui 發表於 17-9-26 13:04
第一,如果唔清楚嬰兒車係咩情況底下先可以搭扶手電梯既可以得閒搭電梯時留意下,係開住推上去係唔比,而有個I ...

咁多乜Icon物Icon, 最重要嘅手扶電梯Symbol 你有冇跟足呀?或者咁講,你仲有冇手去跟足呀?


珊瑚宮

積分: 119931


203#
發表於 17-9-26 13:16 |只看該作者
cottoncandy520 發表於 17-9-26 08:14
上太古城個站兩邊都好似無樓梯,如果唔行,條電梯又長,我唸返工時間15分鐘都唔知上唔上到去,同 ...

何文田樓梯才拿命


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


204#
發表於 17-9-26 13:16 |只看該作者
Dalmatian 發表於 17-9-26 13:09
咁你漏左啲野喎,除左企定定,帶小朋友要拖實之外,自己都要扶實。
你一邊拖住個b,一邊拎住架摺左既B車,唔 ...

係囉,究竟雙手拖女好,扶住扶手好,定拎住部士的車好?


翡翠宮

積分: 95990

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


205#
發表於 17-9-26 13:22 |只看該作者
fishfish121 發表於 17-9-26 12:48
已經唔係阻唔阻人既問題, 話人唔小心撞到佢女跌落黎“咩“唔“咩”得起, 咁又唔諗下佢部野look 落黎整倒人 ...

同意 x 1000


珍珠宮

積分: 44660


206#
發表於 17-9-26 13:28 |只看該作者
joeytsui 發表於 17-9-26 12:22
認同
記得有一次我係非繁忙時間,我拖住一個2歲半,拎住架摺左既BB車搭扶手電梯,我同小朋友平排,BB車放上一級 ...

你有BB車應該用升降機,用扶手電梯啊會更危險,BB車同小朋友你顧得邊樣?


伯爵府

積分: 18127


207#
發表於 17-9-26 13:33 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 12:13
本帖最後由 kc_01k 於 17-9-26 12:15 編輯

咁首先你地唔同意嘅,唔好得個講字,記得唔好跟其他人企慣右 ...

不嬲都係讓到就讓..讓唔到都無計..


大宅

積分: 3353


208#
發表於 17-9-26 13:33 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 12:13
本帖最後由 kc_01k 於 17-9-26 12:15 編輯

咁首先你地唔同意嘅,唔好得個講字,記得唔好跟其他人企慣右 ...

D人得把口up 就得,夠薑咪繁忙時間死企喺度囉,又唔夠膽,一邊企,一邊係行,非常讚成


伯爵府

積分: 18512


209#
發表於 17-9-26 13:46 |只看該作者

回覆樓主

我唔想行,我會排企嗰邊,但尊重想行既人。揀得企即唔係好急,等吓ok. 又唔想行又唔想排,邊有咁著數


伯爵府

積分: 15902


210#
發表於 17-9-26 13:53 |只看該作者
jannlly 發表於 17-9-26 07:41
本帖最後由 jannlly 於 17-9-26 07:44 編輯

地鐵和機電署已經宣傳了“企定定”文化成10年有多啦!

企定定


伯爵府

積分: 15902


211#
發表於 17-9-26 13:54 |只看該作者
12312 發表於 17-9-26 13:16
何文田樓梯才拿命

可能要改坐lift


子爵府

積分: 11616


212#
發表於 17-9-26 13:56 |只看該作者
graceyung 發表於 17-9-26 13:46
我唔想行,我會排企嗰邊,但尊重想行既人。揀得企即唔係好急,等吓ok. 又唔想行又唔想排,邊有咁著數
...

中肯


子爵府

積分: 13243


213#
發表於 17-9-26 14:04 |只看該作者
kc_01k 發表於 17-9-26 13:14
咁多乜Icon物Icon, 最重要嘅手扶電梯Symbol 你有冇跟足呀?或者咁講,你仲有冇手去跟足呀?
...

係囉!如果電梯突然一停佢地咪會連人帶車碌落去?又咩唔咩得起呢?所以行又好企又好最重要係扶實呀


子爵府

積分: 13075


214#
發表於 17-9-26 14:14 |只看該作者
點會少人行? 同意左行右企係加快疏導人流既方法, 齋企等上電梯有時都要幾分鐘, 這方法幾好, 趕既可以行, 吾趕既可以企, 照顧到吾同程度既人兼吾覺有幾影響







伯爵府

積分: 15036


215#
發表於 17-9-26 14:21 |只看該作者
YIN0107 發表於 17-9-26 07:37
其實我幾鍾意左行右企嘅文化~~~

我都係


大宅

積分: 3883


216#
發表於 17-9-26 14:58 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 17-9-26 07:09
繁忙時間你試下企左邊睇下點(既然你話極少人行)

識行個D係知道規矩,唔行個D一係唔知規矩,一係就係自私,想快D上電梯又唔想行


男爵府

積分: 5266


217#
發表於 17-9-26 15:03 |只看該作者
激烈的海狗 發表於 17-9-26 08:01
LEE套習慣喺日本就話日本人有規律,喺其它地方就話on居

日本嘛!點同啫


珍珠宮

積分: 44660


218#
發表於 17-9-26 15:07 |只看該作者
bigbigwing 發表於 17-9-26 15:03
日本嘛!點同啫

奇就奇在日韓台都得,仲被譽為有秩序!香港就變成危險!


大宅

積分: 3353


219#
發表於 17-9-26 15:07 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 07:04
係! 如果唔俾人行,大站好似金鐘應該淪陷左,班次咁密,根本疏導唔到,樓梯已經都有人行。
...

如果企係度唔行真係好似世界停頓咁


珍珠宮

積分: 44660


220#
發表於 17-9-26 15:10 |只看該作者
graceyung 發表於 17-9-26 13:46
我唔想行,我會排企嗰邊,但尊重想行既人。揀得企即唔係好急,等吓ok. 又唔想行又唔想排,邊有咁著數
...

係囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo