影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43022

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


201#
發表於 18-2-20 17:09 |只看該作者
回覆 靚寶 的帖子

新年網上睇咗三套韓影,三套都值得一睇
軍艦島 >> 明明講歷史,唔知點解變咗英雄片
與神同行 >> 神怪片唔太喜歡,但有message,後尾都有喊
兄弟 >> 馬東錫肥嘟嘟,真係幾可愛,原本驚胡鬧,點知有溫情,尾段眼淚係咁流


禁止發言

積分: 70805


202#
發表於 18-2-20 21:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43022

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


203#
發表於 18-2-21 13:45 |只看該作者
janjan28 發表於 18-2-20 21:02
我想睇與神同行但都唔得閒
新年比較忙,我係網上睇,一套分幾次睇


禁止發言

積分: 70805


204#
發表於 18-2-21 13:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


205#
發表於 18-2-21 20:42 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-20 17:09
回覆 靚寶 的帖子

新年網上睇咗三套韓影,三套都值得一睇

你起邊睇?


珍珠宮

積分: 43022

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


206#
發表於 18-2-21 22:07 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-21 20:42
你起邊睇?
軍艦島响韓劇TV
另外兩套响下面條link睇 但唔知幾時會 block

http://www.dnvod.tv/Touch/Movie/detail.aspx?id=TuueX6JwsSc=&force=0&device=touch




水晶宮

積分: 63751


207#
發表於 18-2-22 08:28 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-21 22:07
軍艦島响韓劇TV
另外兩套响下面條link睇 但唔知幾時會 block

thx,會搵黎睇


水晶宮

積分: 63751


208#
發表於 18-2-22 08:29 |只看該作者

回覆樓主:

再生敵人睇到第7集,真是幾ok喎,好過好多膠劇, 大家有興趣睇睇,有線台做,聽埋配音仲好舒服添


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


209#
發表於 18-2-22 08:55 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-2-21 22:07
軍艦島响韓劇TV
另外兩套响下面條link睇 但唔知幾時會 block


我未睇但好想睇


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


210#
發表於 18-2-22 08:57 |只看該作者
janjan28 發表於 18-2-20 21:02
我想睇與神同行但都唔得閒

我又係好忙


水晶宮

積分: 63751


211#
發表於 18-2-22 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 靚寶 於 18-2-22 11:41 編輯

本帖最後由 靚寶 於 18-2-22 11:39 編輯

我新年流流又窒人 ,我唔窒人應該口臭死

事源咁。。。

同仔剪髮,冇人剪我咪坐低,比剪髮亞毛叫我唔好坐,因為椅下電線有感應器,計到幾多人黎剪髮,埋數唔啱

我無奈起身話好無聊,我話見冇人先坐,仲話影響埋數唔合羅輯,因為我已坐左,條數已唔啱,再叫仔起身再坐低,之後再講:條數再唔啱 ,個亞毛唔彩我!!我話唔信呢啲爛鬼線計到人? 邊有咁高級,羅輯錯哂,連我呢啲師奶都扼唔到就知規矩幾的白痴

我費事post去第二邊,陣間又被公審,全程對話係我同亞仔傾計咁講野,態度冇好惡劣或投訴口脗, 只係覺得低能到爆

之後我全程企在側邊等 ,但實在太低b

我係多口但有守規矩
113956ikckkasiquv3krkd.jpeg_thumb.JPEG
113956cvr3y6wwry4y3ddz.jpeg_thumb.JPEG


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


212#
發表於 18-2-22 11:38 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-22 11:36
我新年流流又窒人 ,我唔窒人應該口臭死

事源咁。。。

5分鐘剪髮果d舖頭?


水晶宮

積分: 63751


213#
發表於 18-2-22 11:41 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-22 11:38
5分鐘剪髮果d舖頭?

,沙田第一城


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


214#
發表於 18-2-22 12:06 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-22 11:36
本帖最後由 靚寶 於 18-2-22 11:39 編輯

我新年流流又窒人 ,我唔窒人應該口臭死

咁hi-tech?
咁我仔呢d坐唔定嘅,等緊果陣起身坐低幾十次,佢收舖埋數時應該好頭痕


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


215#
發表於 18-2-22 12:11 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-22 11:36
本帖最後由 靚寶 於 18-2-22 11:39 編輯

我新年流流又窒人 ,我唔窒人應該口臭死

話時話,佢張梳化係一排過而唔係一個個位,如果坐在兩個數字之間點計?計半個?呢個程式好復雜,埋數應該有bug


禁止發言

積分: 70805


216#
發表於 18-2-22 12:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


217#
發表於 18-2-22 14:48 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-2-22 12:11
話時話,佢張梳化係一排過而唔係一個個位,如果坐在兩個數字之間點計?計半個?呢個程式 ...

個亞毛講完我都想知佢知唔知究竟個羅輯有幾低能,咁啱又撞正我呢個多口的人 。。。我覺得你想幫襯的人先坐係啱,但宜家冇人都唔比坐,唔比人窒就有鬼


水晶宮

積分: 63751


218#
發表於 18-2-22 14:49 |只看該作者
janjan28 發表於 18-2-22 12:41
而家咁先進既咩

咪就係,搵幾條膠喉就話計人 唔方便比人坐 ,八達通唔係計左啦咩


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


219#
發表於 18-2-22 20:04 |只看該作者
靚寶 發表於 18-2-22 11:36
本帖最後由 靚寶 於 18-2-22 11:39 編輯

我新年流流又窒人 ,我唔窒人應該口臭死

第一次聽,幾好笑


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


220#
發表於 18-2-23 11:23 |只看該作者

回覆樓主

池晟+韓志敏


myimage.jpg
myimage.jpg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo