自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


水晶宮

積分: 70028


201#
發表於 18-2-13 07:53 |只看該作者
felicesmile 發表於 18-2-12 16:09
為幾百蚊失家庭和諧, 你老公……



男爵府

積分: 9790


202#
發表於 18-2-13 08:13 |只看該作者

回覆樓主:

劑開水沖涼如半小時。真係好耐。好浪費。


侯爵府

積分: 20525


203#
發表於 18-2-13 08:15 |只看該作者
回覆 布藍Da 的帖子

等佢唔係屋企先沖涼

講真咁凍我都沖好耐架


水晶宮

積分: 58739


204#
發表於 18-2-13 08:20 |只看該作者

回覆樓主

齋沖涼30 分鐘係好耐


水晶宮

積分: 50467


205#
發表於 18-2-13 08:29 |只看該作者

回覆樓主

浸浴ok


花灑勁浪費!你係霸半小時,還是用水用半小時?


大宅

積分: 3998


206#
發表於 18-2-13 08:38 |只看該作者

回覆樓主

係好耐


侯爵府

積分: 22884


207#
發表於 18-2-13 08:41 |只看該作者
布藍Da 發表於 18-2-12 15:51
我平時都算快手快腳既 但呢排天氣凍左咪沖耐左涼囉 點知C6就話我做咩沖涼沖咁耐 哂煤氣又哂水費 我咪話屋企 ...

我冲涼成個鐘


珍珠宮

積分: 36638

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


208#
發表於 18-2-13 09:01 |只看該作者

回覆樓主:

我都係冲半個鐘,但用冲涼液,洗頭水時會關水喉!


子爵府

積分: 12662


209#
發表於 18-2-13 09:12 |只看該作者
本帖最後由 tintinlam 於 18-2-13 09:12 編輯
布藍Da 發表於 18-2-12 15:51
我平時都算快手快腳既 但呢排天氣凍左咪沖耐左涼囉 點知C6就話我做咩沖涼沖咁耐 哂煤氣又哂水費 我咪話屋企 ...

耐, 我家3個男既都係沖咁耐, D水費同煤氣費真係好金. 大既都廢時話佢, 又唔係我既仔. 2個細既我會柄佢地. 我通常10分鐘, 唔明花灑沖點解要沖咁耐?


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


210#
發表於 18-2-13 09:17 |只看該作者
覺得耐


珍珠宮

積分: 44162

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


211#
發表於 18-2-13 10:19 |只看該作者

回覆樓主

耐,不過我姑仔仲耐過你,落妝冲涼最少一個鐘先出來,好彩唔使再同佢一齊住


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


212#
發表於 18-2-13 10:23 |只看該作者
我由入廁所, 到出返黎, 15分鐘搞掂.
包哂洗面洗頭沖涼查Cream.


男爵府

積分: 9660


213#
發表於 18-2-13 10:25 |只看該作者
一個男人計較成咁,好小家


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


214#
發表於 18-2-13 10:50 |只看該作者

回覆樓主:

點解唔加標點符號呀,好難睇


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


215#
發表於 18-2-13 10:54 |只看該作者

回覆樓主:

如果齋沖半粒鐘真係耐,仲好嘥水嘥電,不過好多人係辦工玩手機加沖涼。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 9031

2018復活節勳章 玩具勳章 開心吸收勳章


216#
發表於 18-2-13 10:55 |只看該作者
間唔中浸浴 清靜下好relax
我以前都沖好耐, 洗臉磨沙搽cream
但而家入去未夠5分鐘 兩個仔就怕我沖落坑渠咁係咁拍門


禁止訪問

積分: 795


217#
發表於 18-2-13 12:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26546


218#
發表於 18-2-13 12:48 |只看該作者
我同你完全相反,我沖三四個字就搞掂,反而C6自己就沖半粒鐘,佢話難得買左個德國花灑要好好嘆下喎,有時霸住個廁所我都廢事話佢


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


219#
發表於 18-2-13 12:50 |只看該作者
布藍Da 發表於 18-2-12 15:51
我平時都算快手快腳既 但呢排天氣凍左咪沖耐左涼囉 點知C6就話我做咩沖涼沖咁耐 哂煤氣又哂水費 我咪話屋企 ...

我做女嘅時候係㗎。不過,我係响廁所裡面三十分鐘囉,唔係沖正十分鐘喎。我落妝。。洗面。。刷牙。。。沖涼。。洗頭。。。
落妝都要做幾part啦。所以係耐㗎。
而家冇化妝。都係十分鐘就完事。


男爵府

積分: 7694


220#
發表於 18-2-13 13:24 |只看該作者
若只係沖涼+洗頭係半個 鐘,真係耐....
比著我都會話,但又唔洗講足半日既,話一話說算囉~
我c6沖涼+洗頭,20分鐘我都覺得耐 (男人黎講),我都話下佢(佢比錢的)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo