影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


201#
發表於 18-7-4 19:46 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-4 19:03
睇完嗎?寫左問題響前面
又搵妳解答

本帖最後由 stella816 於 18-7-4 19:47 編輯

我未睇呀!你睇曬4集?
我今晚先煲


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


202#
發表於 18-7-4 20:02 |只看該作者
stella816 發表於 18-7-4 19:46
本帖最後由 stella816 於 18-7-4 19:47 編輯

我未睇呀!你睇曬4集?

睇曬啦!兩程車各兩集, 一陣就睇人類。

明朝睇抱抱, 真充實。
[


男爵府

積分: 6390


203#
發表於 18-7-4 22:32 |只看該作者

回覆樓主

剛一氣睇咗4集,白瘋未婚妻未死?

唔知係咪擺得太耐,停住停住睇,冇咗開先一氣追十幾集咁緊湊,唉,世界杯之錯


男爵府

積分: 6390


204#
發表於 18-7-4 22:34 |只看該作者
bigbighei 發表於 18-7-4 19:44
都唔明,未死點解唔可以講比法医知實情呢,仲有唔知前輩會唔會揾到法医前女友呢!
...

醫生爸想法醫仔死心搵過個,呃佢未婚妻死咗,其實未死? 我坐住車睇,可能分咗心,追得唔專心


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


205#
發表於 18-7-5 09:58 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-4 20:02
睇曬啦!兩程車各兩集, 一陣就睇人類。

明朝睇抱抱, 真充實。

真係好充實
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


206#
發表於 18-7-5 09:59 |只看該作者
hellomamiii 發表於 18-7-4 22:34
醫生爸想法醫仔死心搵過個,呃佢未婚妻死咗,其實未死? 我坐住車睇,可能分咗心,追得唔專心
...

我真係覺得医生好可憐
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


男爵府

積分: 6390


207#
發表於 18-7-5 10:05 |只看該作者
bigbighei 發表於 18-7-5 09:59
我真係覺得医生好可憐

係,好孤寂,理智專一於任何事上


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


208#
發表於 18-7-5 10:24 |只看該作者
hellomamiii 發表於 18-7-4 22:34
醫生爸想法醫仔死心搵過個,呃佢未婚妻死咗,其實未死? 我坐住車睇,可能分咗心,追得唔專心
...

如未死, 咁前輩個哥同朋友咪死得唔抵囉!
[


男爵府

積分: 6390


209#
發表於 18-7-5 10:54 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-5 10:24
如未死, 咁前輩個哥同朋友咪死得唔抵囉!

實在唔明龍哥做乜自殺,等解釋


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


210#
發表於 18-7-5 10:59 |只看該作者
hellomamiii 發表於 18-7-5 10:54
實在唔明龍哥做乜自殺,等解釋

Me2

[


男爵府

積分: 6390


211#
發表於 18-7-5 11:26 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-5 10:59
Me2

成日停播,斷斷續續咁,攪到我記憶有些零碎,好多嘢未諗通


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


212#
發表於 18-7-5 11:36 |只看該作者
hellomamiii 發表於 18-7-5 11:26
成日停播,斷斷續續咁,攪到我記憶有些零碎,好多嘢未諗通
成日停播,斷斷續續咁 = > 但又好出奇, 每單案都不拖泥帶水, 好容易記起上集講到邊.
[


男爵府

積分: 6390


213#
發表於 18-7-5 11:39 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-5 11:36
成日停播,斷斷續續咁 = > 但又好出奇, 每單案都不拖泥帶水, 好容易記起上集講到邊. ...

我麻麻咋,你叻


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


214#
發表於 18-7-5 11:41 |只看該作者
hellomamiii 發表於 18-7-5 11:39
我麻麻咋,你叻
因為套劇真係好好睇, 無大卡士都拍得咁好.
[


公爵府

積分: 25514


215#
發表於 18-7-5 13:21 |只看該作者
hellomamiii 發表於 18-7-5 11:26
成日停播,斷斷續續咁,攪到我記憶有些零碎,好多嘢未諗通

我睇新一集前,要回帶上一集,先記得講到邊


公爵府

積分: 25514


216#
發表於 18-7-5 13:22 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-5 11:41
因為套劇真係好好睇, 無大卡士都拍得咁好.

呢套真係大驚喜


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


217#
發表於 18-7-5 16:03 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-4 19:03
睇完嗎?寫左問題響前面
又搵妳解答

我覺得女朋友係未死㗎不過我估係一直昏迷,爸爸唔想個仔再執迷落去所以呃佢話死左連葬禮都做完,因為白醫生車禍後一星期先醒返重有部分失憶!


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


218#
發表於 18-7-5 16:05 |只看該作者
hellomamiii 發表於 18-7-5 10:54
實在唔明龍哥做乜自殺,等解釋

本帖最後由 stella816 於 18-7-5 16:06 編輯

我覺得佢係因為內疚搭上好朋友女友再加上車禍女朋友昏迷變植物人覺得係自己一手做成所以選擇自殺


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


219#
發表於 18-7-5 16:06 |只看該作者
stella816 發表於 18-7-5 16:03
我覺得女朋友係未死㗎不過我估係一直昏迷,爸爸唔想個仔再執迷落去所以呃佢話死左連葬禮都做完,因為白醫 ...

妳都有道理, 但我見爸爸去醫院睇仔女朋友時, 女朋友好似唔似昏迷狀態嗎?見佢係打開眼的, 我有無睇錯呢?
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


220#
發表於 18-7-5 16:07 |只看該作者
amychoi 發表於 18-7-5 16:06
妳都有道理, 但我見爸爸去醫院睇仔女朋友時, 女朋友好似唔似昏迷狀態嗎?見佢係打開眼的, 我有無睇錯呢 ...

我見唔到打開眼呀⋯⋯要翻睇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo