影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32469


201#
發表於 18-8-3 15:30 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:23
美作幾好,為朋友,敢愛敢恨,鍾意就去追,仲有西門同小優條感情線,唔知幾時開始!最心痛類,默默咁為杉 ...

台版都係,杉菜鍾意佢時佢又鍾意靜
到靜走後,跟杉菜接觸多了又喜歡上佢
但杉菜又開始對寺有感情了
最後類都是得個吉,靜又得不到,又失去雜菜


伯爵府

積分: 18331


202#
發表於 18-8-3 15:30 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:28
有聽呀!首歌根本係講道明寺本人,佢生日會拖走杉菜就播,仲有西門送上車匙
...


係...歌詞完全係為道明寺而寫...


好鬼空虛...睇黎今晚由要從頭睇一次


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


203#
發表於 18-8-3 15:32 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 15:24
吓!雙世寵妃出第二季呀?
我有睇一呀,最後講佢地返回現代
小壇,城城:happy ...

有第二季呀!拍好,原先講八月播,但唔知幾時!
韓東君唱歌都好好聽架,你有無睇跨界歌王?


珍珠宮

積分: 32469


204#
發表於 18-8-3 15:32 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 15:30
係...歌詞完全係為道明寺而寫...

由頭睇一次?從第一集睇?定係....


伯爵府

積分: 18331


205#
發表於 18-8-3 15:33 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 15:32
由頭睇一次?從第一集睇?定係....


一係會由第一集睇起...
一係呢...就煲延禧...


珍珠宮

積分: 32469


206#
發表於 18-8-3 15:34 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:32
有第二季呀!拍好,原先講八月播,但唔知幾時!
韓東君唱歌都好好聽架,你有無睇跨界歌王?
...

好囉,又有得睇城城
冇睇跨界歌王,只睇過佢上快本咋


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


207#
發表於 18-8-3 15:35 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 15:30
係...歌詞完全係為道明寺而寫...

仲有首創造回憶都好好聽呀!
唔知棣棣首歌會唔會有mv呢?我見類首歌有拍!


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


208#
發表於 18-8-3 15:36 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 15:34
好囉,又有得睇城城
冇睇跨界歌王,只睇過佢上快本咋

韓東君唱李聖傑首痴心絕對,好聽呀!


珍珠宮

積分: 32469


209#
發表於 18-8-3 15:37 |只看該作者
菲比108 發表於 18-8-3 15:33
一係會由第一集睇起...
一係呢...就煲延禧...

嗯......我就好難揀
一套sweet 一套宮鬥
杉菜有道明寺寵愛
瓔珞有傅恒無悔地守候


伯爵府

積分: 18331


210#
發表於 18-8-3 15:40 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 15:37
嗯......我就好難揀
一套sweet 一套宮鬥
杉菜有道明寺寵愛


我睇左2集延禧咋...
不過真係好精彩...全部點到即止..節奏明快...


珍珠宮

積分: 32469


211#
發表於 18-8-3 15:47 |只看該作者
回覆 菲比108 的帖子

延禧我已經睇到貼一貼了係幾緊張的, 但就寫到瓔珞聰明到無朋友




珍珠宮

積分: 32469


212#
發表於 18-8-3 15:48 |只看該作者
回覆 w.c.chong 的帖子

REALLY?! 咁要睇下了,誇界歌王, 記低先


伯爵府

積分: 18331


213#
發表於 18-8-3 15:50 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 15:47
回覆 菲比108 的帖子

延禧我已經睇到貼一貼了係幾緊張的, 但就寫到瓔珞聰明到無朋友


我想追...但我又驚好快追到跟播....
瓔珞個樣好妹仔..但佢演繹得好乾淨利落...好吸引人追住黎睇..


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


214#
發表於 18-8-3 15:51 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-8-3 15:48
回覆 w.c.chong 的帖子

REALLY?! 咁要睇下了,誇界歌王, 記低先

https://youtu.be/cL37hiK3rSs
揾埋俾你


珍珠宮

積分: 32469


215#
發表於 18-8-3 16:05 |只看該作者
回覆 菲比108 的帖子

係呀, 個表情有時演得好得戚我而家都期待佢之後發展



珍珠宮

積分: 32469


216#
發表於 18-8-3 16:05 |只看該作者
回覆 w.c.chong 的帖子

謝了


珍珠宮

積分: 32469


217#
發表於 18-8-3 16:25 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 15:51
https://youtu.be/cL37hiK3rSs
揾埋俾你

看完了
好棒喔


侯爵府

積分: 22707

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章


218#
發表於 18-8-3 17:00 |只看該作者

回覆樓主:

https://youtu.be/4pAEFBbvoV0
有新花絮睇,導演教棣棣要壞笑


珍珠宮

積分: 32469


219#
發表於 18-8-3 17:01 |只看該作者

回覆樓主

睇新版流星有幾句對白同台版一樣
我有問你意見嗎?
道歉有用的話,要警察幹嘛?
你不再屬於我一個人的類
跟這種人說話會懷孕的


珍珠宮

積分: 32469


220#
發表於 18-8-3 17:04 |只看該作者
w.c.chong 發表於 18-8-3 17:00
https://youtu.be/4pAEFBbvoV0
有新花絮睇,導演教棣棣要壞笑

睇花絮都睇到我
我都明,好多新手演員拍吻戲,擁抱
係要教要示範先掌握到個表情感覺動作

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo