美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12237


201#
發表於 09-6-4 23:38 |只看該作者
原帖由 珈如媽媽 於 09-6-4 10:55 發表


可否 pm 我邊度可以買到呀? thx.


pls pm to me , thx


大宅

積分: 2447

好媽媽勳章


202#
發表於 09-6-4 23:59 |只看該作者
原帖由 moondream3003 於 09-6-4 23:23 發表
停左藥四日, 今早都只係食到一隻拾蛋, 已經食0吾到啦, 之前可以食三隻架.


下!咁食左諾美婷會唔會令人無晒食慾??

你停左四日藥,咁呢四日裡你個胃口又點??



男爵府

積分: 7101


203#
發表於 09-6-5 07:10 |只看該作者
同有食藥無分別, 但開始口痕, 0吾係肚餓.


大宅

積分: 3224


204#
發表於 09-6-5 09:19 |只看該作者
食左一日,無輕到喎!


民房

積分: 27


205#
發表於 09-6-5 17:39 |只看該作者
我食左一個月10mg..自己唔覺slim左...胃 口都冇分別..d 朋友就覺得我係 slim左..我估都有幾磅..但我唔滿意..d 人又講到減左10幾磅一個月,今日買左 15mg..佢俾醫生開的56粒一盒的俾我,即 s字頭的..10mg仲有2日食完就開始下個week食15mg..希望得la..
查實係唔係食藥時間有關係嫁..我係一早起身7 點就食..會唔會太早食..d藥力快d過 呀..因開頭食,真係細左胃口..但過多一個week就根似冇野咁


男爵府

積分: 7101


206#
發表於 09-6-6 08:29 |只看該作者
我都係一早起身食, 六點半.


大宅

積分: 3224


207#
發表於 09-6-6 09:51 |只看該作者
兩日,減左兩磅,大家努力!


別墅

積分: 811


208#
發表於 09-6-6 15:20 |只看該作者
啱啱去見睇開既醫生同佢講我想食reductil減肥, 因剛剛生完第2個收工想快d收身, 而家122lb, target減15-20lb...
診金同28日藥佢收$630...啱啱食左第一粒, 好緊張, 希望成功...
不過, 我另外有一個問題, 點樣可以身瘦左但個胸唔瘦??因生完兩個餵完人奶, 個胸好似細左同鬆左...我驚減完肥個胸冇埋呀.......
[


別墅

積分: 932


209#
發表於 09-6-7 00:04 |只看該作者
各位靚太:
我想問你地食藥後有冇抑鬱或心情冇咁好呢?
我怕服食後會容易鬧情緒影響家人。
請指教


複式洋房

積分: 102


210#
發表於 09-6-7 23:46 |只看該作者
食左6日,10mg,冇哂胃口,乜都食唔到,係中午逼自己食少少生果,零食同正餐冇哂 ,而且夜晚9點

幾就眼瞓,平時都點幾兩點先瞓.......勁口乾,以前一日

飲唔到一杯水,而家飲成十杯....

大約輕左5磅


大宅

積分: 3224


211#
發表於 09-6-8 08:45 |只看該作者
好難keep個胸,多數減完成身都淋晒,包括個胸,所以我諗住要買支收緊gel,仲係胸部。

原帖由 cecimelody 於 09-6-6 15:20 發表
啱啱去見睇開既醫生同佢講我想食reductil減肥, 因剛剛生完第2個收工想快d收身, 而家122lb, target減15-20lb...
診金同28日藥佢收$630...啱啱食左第一粒, 好緊張, 希望成功...
不過, 我另外有一個問題, 點樣可以身瘦 ...


大宅

積分: 3224


212#
發表於 09-6-8 08:49 |只看該作者
雖然我唔係靚太,但都想講發表下喎!
心情會唔好,會好down,咁我就無乜影響家人,自已都到隨時訓得,邊有氣鬧佢地呀!



原帖由 ShanShanMa 於 09-6-7 00:04 發表
各位靚太:
我想問你地食藥後有冇抑鬱或心情冇咁好呢?
我怕服食後會容易鬧情緒影響家人。
請指教


大宅

積分: 3224


213#
發表於 09-6-8 08:53 |只看該作者
正常呀!同我一樣!

你話勁口乾都正常,我唔知點解喇,但我覺得係熱氣,所以我會飲涼茶,清熱氣的野飲,你試下!飲完會好D。

原帖由 natalieqqmike 於 09-6-7 23:46 發表
食左6日,10mg,冇哂胃口,乜都食唔到,係中午逼自己食少少生果,零食同正餐冇哂 ,而且夜晚9點

幾就眼瞓,平時都點幾兩點先瞓.......勁口乾,以前一日

飲唔到一杯水,而家飲成十杯....

大約輕左5磅 ...


大宅

積分: 3224


214#
發表於 09-6-8 08:55 |只看該作者
而我四日,.....減五磅!

大家努力,有乜唔舒服,上黎傾下,交換下心得都好架!


珍珠宮

積分: 34041


215#
發表於 09-6-8 09:34 |只看該作者
原帖由 leonora1227 於 09-6-8 08:55 發表
而我四日,.....減五磅!

大家努力,有乜唔舒服,上黎傾下,交換下心得都好架!


我食咗10mg 6 日喇,之前都輕咗1磅,今日又重番. 唔知係咪10mg唔啱我呢?

食第一,二日食完重肚餓過冇食,之後唔覺冇胃口,乜副作用都冇.食完呢幾日我諗住去天水圍盈健睇(樓主睇個間),希望有效啦~


伯爵府

積分: 15740


216#
發表於 09-6-8 09:54 |只看該作者
原帖由 DisneyBaby 於 09-6-5 05:39 PM 發表
我食左一個月10mg..自己唔覺slim左...胃 口都冇分別..d 朋友就覺得我係 slim左..我估都有幾磅..但我唔滿意..d 人又講到減左10幾磅一個月,今日買左 15mg..佢俾醫生開的56粒一盒的俾我,即 s字頭的..10mg仲有2日食完就 ...
你係邊度藥房買啊?pm俾我啊!我唔敢去藥房問,怕人地唔賣俾好“魚”。我盒10mg仲有一個禮拜就食曬啦!後期呢半個月都好似無乜效甘,雖然無肥到,但肯定無瘦咯!所以好想食15mg可以快D瘦。


大宅

積分: 3224


217#
發表於 09-6-8 11:59 |只看該作者
咁你睇醫生時,講比醫生聽,你之前食過,睇下佢點講!

可能你要轉15mg先得喇!

有乜消息,上黎會報喎!

原帖由 tiktikmama 於 09-6-8 09:34 發表


我食咗10mg 6 日喇,之前都輕咗1磅,今日又重番. 唔知係咪10mg唔啱我呢?

食第一,二日食完重肚餓過冇食,之後唔覺冇胃口,乜副作用都冇.食完呢幾日我諗住去天水圍盈健睇(樓主睇個間),希望有效啦~ ...


子爵府

積分: 12237


218#
發表於 09-6-8 12:35 |只看該作者
原帖由 leonora1227 於 09-6-8 11:59 發表
咁你睇醫生時,講比醫生聽,你之前食過,睇下佢點講!

可能你要轉15mg先得喇!

有乜消息,上黎會報喎!


LEONORA,

你咁勁,4日減5磅 , 食時有無乜野唔舒服同有無做運動?


大宅

積分: 3224


219#
發表於 09-6-8 14:01 |只看該作者
雖然唔想食野,食都有食,早餐麥皮,中午有時又食麥皮,或一個包,晚餐就幾啖飯,菜,少肉。

我覺得好辛苦,乜都唔想做,我無做運動,

因為我左十七歲時,是肥妹一名,一次過減四十磅,所以有苦自已知,減係好辛苦,但肥都好辛苦,不如減完,又有得靚,咪仲開心。

原帖由 虫虫主人 於 09-6-8 12:35 發表


LEONORA,

你咁勁,4日減5磅 , 食時有無乜野唔舒服同有無做運動?


子爵府

積分: 12237


220#
發表於 09-6-8 17:58 |只看該作者
原帖由 leonora1227 於 09-6-8 14:01 發表
雖然唔想食野,食都有食,早餐麥皮,中午有時又食麥皮,或一個包,晚餐就幾啖飯,菜,少肉。

我覺得好辛苦,乜都唔想做,我無做運動,

因為我左十七歲時,是肥妹一名,一次過減四十磅,所以有苦自已知,減係好辛苦,但肥都好辛苦,不如減完,又有得靚 ...


食咁少咋

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo