夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   58


瑪瑙宮

積分: 139710


201#
發表於 19-3-23 00:09 |只看該作者
母子平安就好.


大宅

積分: 1521


202#
發表於 19-3-23 01:14 |只看該作者

回覆樓主

有媽的孩子是個寶。


別墅

積分: 891


203#
發表於 19-3-23 01:47 |只看該作者

回覆樓主:

平安就好,好好休息,養好身體。
樓主加油!


大宅

積分: 2893


204#
發表於 19-3-23 12:02 |只看該作者
我很少留言,但看完你的故事真的很佩服你,你很勇敢,及很理智,知道自己要做甚麼,我都有產後抑鬱,我仔已9歲,路係自己一步一步行出來的,你一定會見到光明的一天,只要信念堅定,你跟你的兒子將來都會很幸福的,我相信你能做到,加油


伯爵府

積分: 15977


205#
發表於 19-3-23 12:03 |只看該作者
我明白樓主想小朋友跟男家的理由,的確內地的生活空間及節奏,會容許小朋友更多時間學習及活動,但是必須確保男家家人的教育及家教水平,當然這個只有人最清楚。

不過當bb出世個一刻,當你聽到佢既喊聲、佢在你懷裡安睡,你個刻d母愛真係會突然湧出來,到時候你可能冇現在咁冷靜同理性。

無論如何,祝福你和小b!一切順利、bb健康幸福


複式洋房

積分: 308


206#
發表於 19-3-23 18:49 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Sinmasinma 於 19-3-23 21:15 編輯

恭喜,初生B會難湊啲!加油


洋房

積分: 50


207#
發表於 19-3-25 17:13 |只看該作者
算啦! 唔好再忍受


民房

積分: 26


208#
發表於 19-3-25 17:25 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-10 10:48
唔係搞甘多
離就肯定。但唔係而家就生仔既時候

中港離婚唔難、難是你新婚、小朋友跟自己一定好過跟個衰男人、萬一佢再次出軌小朋友就苦了


複式洋房

積分: 133


209#
發表於 19-3-25 22:00 |只看該作者
恭喜!養好身子先!無野重要得過自己身體!好好坐月!


大宅

積分: 1144


210#
發表於 19-3-26 13:16 |只看該作者

回覆樓主:

一口氣看完
恭喜樓主順利誕下小寶寶
佩服你的堅強
也許要有一定的固執,才能撐得過這難關
看得出有很多jm的回覆,都真心為樓主好的
雖然我也不太認同樓主的一些決定,
都祝你同bb幸福快樂


複式洋房

積分: 218


211#
發表於 19-3-26 15:09 |只看該作者
beebabybee 發表於 19-3-26 13:16
一口氣看完
恭喜樓主順利誕下小寶寶
佩服你的堅強

thanks 總會有出路!


男爵府

積分: 6533


212#
發表於 19-3-26 18:30 |只看該作者
樓主無需理會其他人嘅諗法,你係bb嘅媽媽你一定知道點樣嘅成長對bb係最好,完全認同香港壓力很大,空間非常狹窄,你現在患上抑鬱更加要做一啲令自己舒服嘅事,bb只是跟爺爺嫲嫲生活並唔代表放棄撫養權, keep住同佢哋有良好的關係就ok了,你現在嘅處境你係親身經歷緊,旁觀者根本唔可以設身處地咁去諗,相信你嘅決定係有深思熟慮過!離婚後你可以有你自己嘅新生活,就算最後你決定一家三口一齊生活都冇人可以説你的不是,只要作出任何決定前要衡量埋結果而呢個結果係咪自己可以承擔就可以了!
恭喜你誕下小B,祝你同bb身體健康!


大宅

積分: 1199


213#
發表於 19-3-30 01:19 |只看該作者

回覆樓主

新手媽媽,睇到你個post, 好同情你經歷,希望可以好快搵到你嘅幸福!

我有個囡2歲,係一個working mama, 細個時同父母分開住,是嫲嫲湊我
做左媽媽之後好自然天生嘅母愛氾濫,我有少少體會想分享一下,
相信你會係一個好媽媽,會將最好的給自己的仔囡,但仔囡最想要嘅唔係有靚衫著,有大屋住,有豪華玩具,仔囡要嘅係媽媽嘅愛,有媽媽在身邊,有媽媽陪自己,可以向媽媽撒嬌,可以隨時聞到媽媽陣"除",只是這樣而已!

點評

minnng    發表於 19-4-6 01:16


別墅

積分: 756


214#
發表於 19-4-2 10:57 |只看該作者
祝福


大宅

積分: 2937


215#
發表於 19-4-2 14:27 |只看該作者
加油.

今次妳都應該有所得著: 閃婚, 有左, 了解未夠... 多數會有問題.

以後如果妳有朋友, 後輩有呢D野, 希望妳識畀意見人地.


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


216#
發表於 19-4-2 19:13 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-26 15:09
thanks 總會有出路!

祝福加油


子爵府

積分: 10287


217#
發表於 19-4-2 20:56 |只看該作者
Boyiiiii 發表於 19-3-4 20:02
係超主動。無論我老公係邊都會飛黎搵佢
我都好佩服個女人

我又唔明,你有晒證據,點解唔俾對方老公知,由得佢地繼續亂來


複式洋房

積分: 218


218#
發表於 19-4-2 20:57 |只看該作者
Mcmanaman 發表於 19-4-2 14:27
加油.

今次妳都應該有所得著: 閃婚, 有左, 了解未夠... 多數會有問題.

拍幾耐先叫閃婚
我想講 了解一個人 30 年 40年都未了解清楚


唔同年化代唔同態度。唔同人有唔同性格
呢d 經歷 十個女人都有二 三個經歷緊
意見? 過來人 就會知聽唔入耳
加上我唔會比意見影響人諗法 同 感情


複式洋房

積分: 218


219#
發表於 19-4-2 20:59 |只看該作者
whywhywhywhy 發表於 19-4-2 20:56
我又唔明,你有晒證據,點解唔俾對方老公知,由得佢地繼續亂來

本帖最後由 Boyiiiii 於 19-4-2 20:59 編輯

睇晒再唔明


大宅

積分: 3026


220#
發表於 19-4-3 16:16 |只看該作者
本帖最後由 tablecloth 於 20-4-20 22:53 編輯

https://www.babydiscuss.com

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo