自由講場

跳至

首頁

尾頁
   25


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


201#
發表於 19-5-9 16:46 |只看該作者
mydearson 發表於 19-5-9 16:28
理性討論啫,JM兩萬蚊可以養埋車,我問問計了其他開支未暏。

何以見得講緊市區三房,非政府學校?

市區樓三萬蚊一尺,荃灣都要$26,000.1尺新樓。政府學校讀書唔使錢,唔俾補習唔俾興趣班咪慳返好多囉。私校五六千蚊學費係基本, $400請個1小時補習老師,學琴,游水,依啲都係中產必須的洗費。加埋部車接送返學放學,支出龐大到嚇死人。

我住啲爛鬼新界樓,停車場要收$5000租金,真係樣樣都係錢。


子爵府

積分: 14854

減齡達人勳章 畀面勳章


202#
發表於 19-5-9 16:46 |只看該作者
mydearson 發表於 19-5-9 16:16
厲害!請問你計算了每月供樓/租樓,供養四大長老,保險,管理費,小朋友學費和興趣班未?
...

住公屋,1600蚊租,只有我媽,但佢富貴過我,每月象徵式比1000蚊買糖食(佢每月坐一次飛機去旅行,根本係樂而忘返 )保險年比,除開每月1300,呀女小學4年級,唔洗學費,我唔係虎媽,只求佢成績平穩,唔太差,過得自己過得人,一般80分以上就可以,無興趣班,逢星期六參加學校兩個課外活動,一個學期(即半年)大約1200蚊


大宅

積分: 4171


203#
發表於 19-5-9 16:46 |只看該作者


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


204#
發表於 19-5-9 16:47 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 19-5-9 16:31
搵幾多先夠,人人定義不同 ,無需將自己準則放晌他人身上,有老人家生活費一個月只得幾千蚊,梅媽就話幾萬 ...

幾萬蚊都唔夠阿梅媽媽佢比租金啦。而家租層1000尺港島區最少四萬蚊。


伯爵府

積分: 16348


205#
發表於 19-5-9 16:49 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-5-9 08:34
繼普通文員三萬蚊一個月薪金,
BK又升level,
十萬一個月唔夠使或者掹掹緊, 要慳住慳住使

好勁


伯爵府

積分: 18950


206#
發表於 19-5-9 16:50 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 16:47
幾萬蚊都唔夠阿梅媽媽佢比租金啦。而家租層1000尺港島區最少四萬蚊。

係。淨係俾租或者供樓,每個月都去咁一舊錢,仲未計衣食行同教育,只可以講,有錢咪對生活有要求,無錢嘅話生活仍然都要過


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


207#
發表於 19-5-9 16:53 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 19-5-9 16:50
係。淨係俾租或者供樓,每個月都去咁一舊錢,仲未計衣食行同教育,只可以講,有錢咪對生活有要求,無錢嘅 ...

其實我家庭收入都唔錯,但係都唔捨得去睇場演唱會。之前好想去睇黃子華,一諗起一家四口去冇咁多錢即刻打晒退堂鼓。去超級市場都係買特價貨,去街市都要行去搵最平果檔去買。


子爵府

積分: 14854

減齡達人勳章 畀面勳章


208#
發表於 19-5-9 16:54 |只看該作者
mydearson 發表於 19-5-9 16:16
厲害!請問你計算了每月供樓/租樓,供養四大長老,保險,管理費,小朋友學費和興趣班未?
...

仲有閒錢網購下,淘寶下,買下Lego, 護膚品化妝品咁。。。。。

但當然啦,旅行個啲就要諗下諗下,唔可以成日去,儲蓄都唔會好多,有就儲咁啦

我唔會話自己好富貴,但自己覺得生活唔"艱苦" 囉。。。。

如果以30萬先生存到,我諗我連乞衣都不如


伯爵府

積分: 18950


209#
發表於 19-5-9 16:57 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 16:53
其實我家庭收入都唔錯,但係都唔捨得去睇場演唱會。之前好想去睇黃子華,一諗起一家四口去冇咁多錢即刻打 ...

人人洗錢概念唔同,正如有人只捨得去旅行,有又啲shopping娛樂樣樣啱,亦有啲人覺得儲多啲錢作儲備或用晌實際開支上,總之自己覺得ok就可以


子爵府

積分: 12928


210#
發表於 19-5-9 17:01 |只看該作者
vivibabyvivi 發表於 19-5-9 16:20
入職就3萬?如果做得耐就唔奇

入職已三萬,個post本身就係依個價
其實國際金融機構好多receptionist 都二萬幾三萬,
Sweetheartb


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


211#
發表於 19-5-9 17:02 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 19-5-9 16:57
人人洗錢概念唔同,正如有人只捨得去旅行,有又啲shopping娛樂樣樣啱,亦有啲人覺得儲多啲錢作儲備或用晌 ...

總之生活過得去,開開心心咪好囉。下下要講錢就好大壓力。有人要周身名牌先出得街,有人$100唔使着啲衫行出去一樣得。何必計較。

至於想做full-time媽咪就要有所犧牲,樣樣野慳住使。撇除必要開支之外其他慳得就慳囉。


水晶宮

積分: 67077

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


212#
發表於 19-5-9 17:04 |只看該作者
大把人一年薪金也是卅幾萬。


珍珠宮

積分: 36509


213#
發表於 19-5-9 17:05 |只看該作者

回覆樓主:

係咪十人家庭?


子爵府

積分: 14125

2024年龍年勳章 畀面勳章


214#
發表於 19-5-9 17:06 |只看該作者
吹到咁大,真係搵2-3萬/月既家庭咪要做乞丐


伯爵府

積分: 18950


215#
發表於 19-5-9 17:07 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 17:02
總之生活過得去,開開心心咪好囉。下下要講錢就好大壓力。有人要周身名牌先出得街,有人$100唔使着啲衫行 ...

認同你。人人追求嘅嘢唔同,自己覺得合理就可以,唔需要下下同人比較,以前在香港住我有返工人工都非常之唔錯,鍾意買名牌去旅行食好嘢。而家移左民做全職主婦,少左一舊錢洗,當然唔可以好似以前咁鍾意點洗就點洗,但呢面生活較簡單,物質追求少左,生活都係咁過


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


216#
發表於 19-5-9 17:07 |只看該作者
hcsee2007 發表於 19-5-9 17:06
吹到咁大,真係搵2-3萬/月既家庭咪要做乞丐

本帖最後由 littlefunpig 於 19-5-9 17:08 編輯

平時吹上月球,而家就黎吹出銀河系


翡翠宮

積分: 75383


217#
發表於 19-5-9 17:10 |只看該作者
不如再吹大啲
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


彩鑽殿

積分: 609937

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


218#
發表於 19-5-9 17:12 |只看該作者
北寄貝 發表於 19-5-9 09:02
果位jm好有可能住堅尼地城,咁離地。

堅離地道貴啲


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


219#
發表於 19-5-9 17:13 |只看該作者
Conybrownbb 發表於 19-5-9 17:07
認同你。人人追求嘅嘢唔同,自己覺得合理就可以,唔需要下下同人比較,以前在香港住我有返工人工都非常之 ...

恭喜你找到自己想要的生活。我都有個朋友百萬年薪移民法國做全職家庭主婦,睇佢Facebook入面非常享受同開心。所以唔係講錢,係講快樂。

我老公長期唔響香港工作,有高收入,但係全家不快樂。我覺得自己過咗10幾年單親生活,而且引申到好多問題,所以話開心健康就好了。


伯爵府

積分: 18950


220#
發表於 19-5-9 17:21 |只看該作者
小小bb 發表於 19-5-9 17:13
恭喜你找到自己想要的生活。我都有個朋友百萬年薪移民法國做全職家庭主婦,睇佢Facebook入面非常享受同開 ...

有時都掛住香港嘅繁華生活㗎,不過既然選擇左就要有取捨,做人總唔能夠太貪心,我成日都咁安慰自己。健健康康行得走得同三餐溫飽已經好過好多人,共勉之

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo