夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


複式洋房

積分: 150


201#
發表於 19-5-15 17:59 |只看該作者
回覆 麵包超人^o^ 的帖子

昨天跟孩子說不可太依賴媽媽,媽媽要休息做自己野,即時搵手遮左耳仔。可能要軟硬兼施。


複式洋房

積分: 150


202#
發表於 19-5-15 18:06 |只看該作者
回覆 Nancy20090615 的帖子

我老婆要求高,我阿媽更甚,我見好多朋友請工人都有很差經歷,真係驚俾工人毒瓜我們一家


子爵府

積分: 11320


203#
發表於 19-5-15 18:11 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 17:54
回覆 mingmama 的帖子

我做野時,佢打乜我又唔覺得有問題喎。這令我想起黃子華的魚旦論。 ...

而家唔係你嘅感覺吖~係你太太做緊嘢見你玩佢覺得不爽~既然如此咪避免咁做囉~退一步就海闊天空~點解係要挑戰佢呢你都知佢EQ冇你咁高你咪就下佢囉


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


204#
發表於 19-5-15 18:22 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 08:14
回覆 PTMCYS 的帖子

其實你先係想人認同你。不如你另開新post吧。你有爬晒文,應該會見到我有跟其他人討論 ...


我104 樓 已經認同你, 做咩又唔鍾意, 唔比我講喎


男爵府

積分: 5241


205#
發表於 19-5-15 18:38 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 18:06
回覆 Nancy20090615 的帖子

我老婆要求高,我阿媽更甚,我見好多朋友請工人都有很差經歷,真係驚俾工人毒 ...

你太太對於請工人有咩意見?


珍珠宮

積分: 32696

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


206#
發表於 19-5-15 19:09 |只看該作者
唔請工人可以請個part time囉!


子爵府

積分: 11738


207#
發表於 19-5-15 19:17 |只看該作者
睇左樓主講好多,好想問其實同太太有無定期搵一晚半晚放低個女,2個人拍拖傾下計?個問題好似你唔知佢想點,佢又係咁話你。先假設佢唔係唔願做人媽媽,咁究竟佢係精神上好攰,即佢覺得好多野要諗,要安排,精神緊張壓力大,定佢肉體上好攰,即唔夠休息,終日勞碌?
你話佢覺得你唔主動,有打機,係咪個女喺隔離玩或做緊功課,你就玩?我老公玩手機有比我鬧過,重點唔係玩,係場合唔啱,小朋友未瞓喺隔離就唔該100%同小朋友互動。仲有心態上唔好覺得好似幫太太做呢樣嗰樣,或者你有意無意表現左出黎,你講故事唔好就努力改善令個女唔投訴,咁先叫主動。


瑪瑙宮

積分: 139681


208#
發表於 19-5-15 19:32 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 18:06
回覆 Nancy20090615 的帖子

我老婆要求高,我阿媽更甚,我見好多朋友請工人都有很差經歷,真係驚俾工人毒 ...

我一定好挑剔,所以一定5會請工人。



水晶宮

積分: 50712

2025勳章蛇年勳章


209#
發表於 19-5-15 21:09 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-15 16:53
回覆 ernbe 的帖子

不會。這方面她很滿意

似乎其實你太太對你只有少部份不滿意
問題不大吧!


男爵府

積分: 10000


210#
發表於 19-5-15 21:10 |只看該作者

回覆樓主:

你有無平心靜氣同老婆傾傾佢想你點?


別墅

積分: 576


211#
發表於 19-5-17 02:41 |只看該作者
心滿意足 發表於 19-5-14 04:10
聽你講你小朋友喜歡痴媽咪多D,即係你比小朋友既關心不夠多,講真兩公婆返工,放工去你媽咪到食飯,雖則無 ...

同意,其實你唔知可以幫咩手,都可以陪係隔離睇住都叫有參與呀嘛!至少俾人感覺有心啦!你可以打機減壓,咁你太太陪小朋友沖涼溫書減壓咩?


複式洋房

積分: 254


212#
發表於 19-5-17 02:57 |只看該作者
本帖最後由 小小經理_tk 於 19-5-17 02:57 編輯

回覆 hkugradute 的帖子

試下放假做帶子洪郎 可能同囡囡獨處幾個鐘慢慢增加感情 其次你太太有真休息時間


男爵府

積分: 8910

好媽媽勳章


213#
發表於 19-5-17 04:27 |只看該作者

回覆樓主:

每人性格唔同,唔知你老婆要求咩,可能你誤會左佢想要既野。我同我老公相處時不會做打機睇片玩手機等個人活動,我們好重視相處時間,尤其是親子時間,所以唔會無野做架,家務都好多要做,唔係淨係你講果D架,我同我老公一定一齊做,仲一路做一路傾計,做完家務就同仔玩,放假都一樣咩都一齊做,只是會安排更多活動一家人玩,仔訓左或返左學仲有二人世界添。所以我覺得你們沒有享受家庭樂,時間我估你們比我們少,所以你仲打機的話,相處時間就不夠了。試試你投入多些,可能佢唔係主要想你做家務,而係想你加入一齊做,時間少都要維繫感情。多講關心說話,她窩心自然錫你多些


大宅

積分: 1635


214#
發表於 19-5-17 10:00 |只看該作者
本帖最後由 DDoris 於 19-5-17 10:01 編輯

回覆 心滿意足 的帖子

講得好啱,淨講家務範圍,全屋傢俬電器清潔,廚房,廁所,床套洗換,玩具執拾等等,樓主淨包辦左吸塵拖地乍。洗件衫都有四個步驟要做啦:開機,晾衫,收及摺,擺入衣櫃。你參與幾多?
家務只可幫到少少,小朋友教育又無心機去處理,太太同你一樣係要返工,朝早小朋友梳洗邊個處理?夜晚要唔要氹訓?小朋友病痛邊個照顧?
太太俾黑面你,全因你做少少就扮代表,忽視佢平時累積落來既怨氣。你或者試下做晒佢平時既工作啦,咁你會完全明白佢嬲咩😏


珍珠宮

積分: 38354


215#
發表於 19-5-17 10:31 |只看該作者
回覆 hkugradute 的帖子

爬曬你在此標題D文。
我睇到既係無分對錯。你講得準確,對於你太太來講你係唔達到佢想要既標準。
但點解唔達標呢,由於佢自己能力亦都係低於佢想要既結果。佢要求高,又睇唔到佢自己能力根本唔夠佢使用來達標,點呢,咪逼你來幫佢達標囉,但又唔識得睇下自己老公既能力都有限。

我睇到你已經盡左你所能。她需要接受你畀到既就係咁多,再揸都揸唔出乜出來。唯有她既要求降低,如果唔係,遲早逼到你情緒都唔健康。
希望你太太睇到,係雙向既,你能力唔夠佢使同時,佢能力都係好低,根本唔夠能力做職業婦女時又達到個女要求佢當媽的標準。我明白佢,因為我自己係為生計所逼而做左職業婦女,但工作上既壓力太大,大到我無法兼顧當一個媽媽,我畀到我D女既亦係唔達我D女要既標準。我唯有平心叫我D女接受佢地啊媽我係咁低能喔。佢地想有媽媽陪,但媽媽已經耗盡資源,無法陪到佢地。亦要我前夫接受 我係咁能力低過佢要既。所以達唔到佢既標準。

你打電子遊戲機,冇問題喔。係要減壓嘛。
我前夫,我先生,同佢D男友,個個都有打機啊。有D兩夫妻一齊打添。但人地既要求唔會定得佢地達唔到既。 有夫妻間有共同興趣當然好啦,但冇,各有各畀大家私人時間做減壓都好過冇吖。




我先生有大能嘛,佢可以又打機,又湊仔,連繼子女都湊埋放學,又補習,或者同D仔一齊打機。我先生咁有能力都達唔到佢前妻既標準啦,因為佢前妻既標準係要求有個做VP 既老公。當我先生話佢知佢再也不想當VP,佢前妻就即刻黑面,反曬面,同佢嘈過。我先生最唔想嘈。結果憂鬱症啦。到同我一齊先好翻。因為,我從來唔要求人地要達到我一己之標準。只要人地盡左力,平衡到自己既情緒健康,身體健康,精神健康就好。能力唔夠使,咪接受現實就住使囉。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 3950


216#
發表於 19-5-17 16:09 |只看該作者
我老婆和你的一樣, 做對的沒有讚, 稍一疏失, 就不滿生氣
其實我都曾覺得我付出不比老婆少
老婆都有偷閒, 錯漏, 我都沒有生氣
每被埋怨時, 都曾有一點委屈的感覺
但反駁又如何?
重點是她不是真的是要責罵, 可能只是要呻下
如果我理性地和她計較, 或者有任何解釋, 可能都被當作挑戰
之後更多的是不滿, 關係變得更差
看到很多的怨侶, 可能就是這樣開始.
作為一家之主, 我的做法是忍
忍一時, 風平浪靜
退一步, 海闊天高
風暴過後有艷陽, 重有…
犬家都是為家,小朋友付出努力
不必計較了.


子爵府

積分: 11320


217#
發表於 19-5-17 17:05 |只看該作者
kpc2015 發表於 19-5-17 16:09
我老婆和你的一樣, 做對的沒有讚, 稍一疏失, 就不滿生氣
其實我都曾覺得我付出不比老婆少
老婆都有偷閒, 錯 ...

你講得好啱其實一直都係同樓主講緊呢樣嘢~點解要咁執著同太太講道理呢根本喺佢太太嘅立場佢冇可能理性分析件事~倒不如自己讓步~佢唔中意樓主喺佢工作時打機~咁咪唔好打囉~

「作為一家之主, 我的做法是忍
忍一時, 風平浪靜
退一步, 海闊天高
風暴過後有艷陽, 重有…
犬家都是為家,小朋友付出努力
不必計較了」非常同意你呢段


侯爵府

積分: 20754

BK Milk勳章


218#
發表於 19-5-18 02:10 |只看該作者
請鐘點啦,買洗碗機


翡翠宮

積分: 86650

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


219#
發表於 19-5-18 06:40 |只看該作者
你可以同老婆傾下佢覺得下面幾樣嘢邊樣可以令佢減壓:

1) 請鐘點weekend幫手做家務
2) 每兩星期你自己一個湊女幾個鐘,俾佢出去行下或者約下朋友
3) Weekend你自己幫佢擔多一樣家務
4) Weekend 你同老婆輪流煮

其實兩公婆都返工,大家都攰,但都欣賞樓主你至少會諗下點樣可以改善關係,有時既嘢大家一樣讓一步,多體諒同溝通,就唔駛下下去到嘈交既地步傷感情


大宅

積分: 1559


220#
發表於 19-5-18 10:58 |只看該作者
hkugradute 發表於 19-5-14 08:25
回覆 心滿意足 的帖子

其實放工累,大家都係。我見佢咁樣,已經盡量由我接小孩放學,減輕佢和我媽工作。

太太從來都應該一早知道/預左,有小朋友後,係冇乜私人空間架啦,一個小朋友都咁,如有两個咪不得了。况且,你已經打點好生活開支的煩惱,已經好好。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo