自由講場

跳至

首頁

尾頁
   34


禁止訪問

積分: 1220


201#
發表於 19-6-4 08:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


202#
發表於 19-6-4 08:36 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 11:43
佢地買黎退休住,唔係投資用途



男爵府

積分: 6997


203#
發表於 19-6-4 10:08 |只看該作者
monkeytai 發表於 19-6-4 00:34
公寓只可投資


公寓不适合投資, 因爲升幅會遠遠落後純住宅, 仲要交重稅。


男爵府

積分: 6997


204#
發表於 19-6-4 10:12 |只看該作者
本帖最後由 orangeca 於 19-6-4 10:14 編輯
Fishqqma 發表於 19-6-4 08:36

120萬都唔係投資? 呵呵。

中山租個800尺單位(70多平方米)都係2000蚊, 120萬人仔放係大陸銀行最保守的理財都有4厘, 一個月都4000元。

勸各位jm, 去大陸買樓可以, 但唔好買商住公寓! 好伏!

珍惜自己荷包, 遠離agent的鬼話!

點評

sunev    發表於 19-6-4 20:20


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


205#
發表於 19-6-4 13:14 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-4 10:12
120萬都唔係投資? 呵呵。

中山租個800尺單位(70多平方米)都係2000蚊, 120萬人仔放係大陸銀行最保守的 ...

本帖最後由 Fishqqma 於 19-6-4 13:21 編輯

質素應該相差好遠啩

利申: 我唔熟大陸樓


子爵府

積分: 13849


206#
發表於 19-6-4 14:04 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-5-28 13:06
屋企人想係中山買樓,請問有無乜野要留意, thanks

商住樓
1)一般系無煤氣,本地人喜歡住飯,所以唔喜歡商住樓
2)不是學位房,所以本地人唔考慮
但商住樓是比較易出租,有些人租來做生意
中山地大多選擇,商住樓前景 唔知,但深圳的商住樓真係好好租。 可能是在深圳,找下手買家好容易,中山就唔知。
個人估計,大陸越來越方便,基建 配套越來越好,要時間等,但當樣樣野成熟 就唔係呢個價。希望以上資訊 可以幫到樓主


男爵府

積分: 6997


207#
發表於 19-6-4 14:04 |只看該作者
Fishqqma 發表於 19-6-4 13:14
本帖最後由 Fishqqma 於 19-6-4 13:21 編輯

質素應該相差好遠啩

2000蚊租中山樓已經可以租到8年內的新樓。

如果你租星辰花園呢d舊樓(樓梯樓)1200-1500蚊已經有。



男爵府

積分: 6997


208#
發表於 19-6-4 14:11 |只看該作者
本帖最後由 orangeca 於 19-6-4 14:12 編輯
littlemrs 發表於 19-6-4 14:04
商住樓
1)一般系無煤氣,本地人喜歡住飯,所以唔喜歡商住樓
2)不是學位房,所以本地人唔考慮

深圳的公寓樓有些係有校網的, 呢d公寓有配額的, 香港人根本買唔到。

大陸一線城市,北京,上海, 廣州的商住公寓升幅都嚴重落後純住宅, 而且北京係2017年出台政策嚴打商住樓, 二手商住公寓只可以賣比企業, 換言之封了需求的後門, 之後商住公寓成交急跌90%,房價急跌40%

所以, 邊個覺得自己唔怕奶野, 中山的商住公寓比大陸一線城市都有希望, 就搵Agent去馬啦。


瑪瑙宮

積分: 149606

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


209#
發表於 19-6-4 15:06 |只看該作者
orangeca 發表於 19-6-4 14:04
2000蚊租中山樓已經可以租到8年內的新樓。

如果你租星辰花園呢d舊樓(樓梯樓)1200-1500蚊已經有。

可能樓主親友想住house

點評

orangeca    發表於 19-6-4 16:51


伯爵府

積分: 15463

開心吸收勳章


210#
發表於 19-6-4 19:02 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-4 08:27
我家人係買來主要出租,惠州已是發展中市區,另外兩地方無考慮過,現在都係投資用,交俾管理公司打理的, ...

惠州入面就係有惠城同惠陽,呢兩個地方都係比較旺,惠陽就比較近深圳,所以至請教你家人係買惠州邊區,因為惠州係成個大市,入面都有分好多個區呢


伯爵府

積分: 15246


211#
發表於 19-6-4 19:44 |只看該作者
my005 發表於 19-6-3 12:27
第日有條高速通深圳,約半小時可達,而家好多深圳人都買中山樓喇﹗

多左大陸人買中山樓係因為近期政策改變
查清楚發展商資料往績先好買


公爵府

積分: 26284

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章


212#
發表於 19-6-4 20:37 |只看該作者
pokipoki 發表於 19-6-4 19:02
惠州入面就係有惠城同惠陽,呢兩個地方都係比較旺,惠陽就比較近深圳,所以至請教你家人係買惠州邊區,因 ...

哦,我無問清楚。。。未去過

剛問了應該係惠陽區淡水附近 ,近紅樹林


伯爵府

積分: 15463

開心吸收勳章


213#
發表於 19-6-4 22:56 |只看該作者
Kuromi1127 發表於 19-6-4 20:37
哦,我無問清楚。。。未去過

剛問了應該係惠陽區淡水附近 ,近紅樹林 :funn ...

我搵日都想上去惠陽行下,朋友話好旺,消費平


大宅

積分: 2293


214#
發表於 19-6-4 23:57 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 12:30
退休住架唔係要黎出租用

不過aa都有講,想出租佢地都會可以代為處理

請問樓盤名叫乜?


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


215#
發表於 19-6-5 00:03 |只看該作者
Vivi-vincy 發表於 19-6-4 23:57
請問樓盤名叫乜?

講出黎一陣又會好多post回架啦

前面有jm講左,我都有回


禁止訪問

積分: 1497


216#
發表於 19-6-5 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


217#
發表於 19-6-5 00:09 |只看該作者
小豬翹 發表於 19-6-5 00:09
幾錢一平方呀?

¥15500-16000左右


禁止訪問

積分: 1573


218#
發表於 19-6-5 00:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


219#
發表於 19-6-5 01:03 |只看該作者
Dailywin 發表於 19-6-5 00:51
大鑊啦,純住宅同公寓係有咩分別啊?乜唔係一個個單位咁賣咩?中山樓,買邊區好啊?買咩發展商新樓啊?
...

前面有jm好祥細講左


男爵府

積分: 7034


220#
發表於 19-6-5 08:13 |只看該作者
c.vieri 發表於 19-6-3 11:52
上去睇過環境好正,大型屋宛黎連我都心郁郁

有無相睇?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo